LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] bevilging

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.
keygie

bevilging

Ongelezen bericht door keygie »

01-10-06

beste mensen,

ik heb vaak gewerkt op de beveiliging en ik heb een goedkeuring van politie of minster van juistitie...om beveiligingwerk te doen.maar het raast als ik een strafblad heb hoe ken dit en ik heb veel een groote blokkade op schiphol...ik denk tot 2010....

wie kan me een goed uitleeg geven...?

Dilbert29

Re: bevilging

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Hoeveel topics ga je openen om elke keer hetzelfde antwoord te krijgen?

Martin1976

Ongelezen bericht door Martin1976 »

afgezien daarvan begrijp ik er eerlijk gezegd helemaal niks van...

Walter van V

Ongelezen bericht door Walter van V »

schrijf eerst in in fatsoenlijk nederlands, dan snappen we het misschien...

Bor Komorovski

Ongelezen bericht door Bor Komorovski »

L#l.

Je hebt dat topic al eerder geopend.

Je hebt zelfs al antwoord gekregen dat je met enig zoeken zelf op internet had kunnen vinden.

Als je je had kunnen gedragen vroeger dan had je nu geen strafblad gehad.

Maar ik zou het persoonlijk geen slecht idee vinden om criminelen te laten immigreren naar Canada, vooral als hun Nederlands pet is. Ik zou alleen wel pleiten voor het uiterste noorden van dit prachtige land.

Toolboy

Ongelezen bericht door Toolboy »

Is dit geen taak van de webmaster om dit soort postings te verwijderen

Zelfstandige

Ongelezen bericht door Zelfstandige »

Beste Keygie.....Om in de beveiliging te mogen werken dien je een bewijs van goed gedrag te kunnen overleggen; kortweg geen strafblad.
Ook hoor je netjes je beveiligingsdiploma te halen. Een van de vakken die je onder de knie zou moeten hebben is dan nederlandse taal, om een leesbaar rapport te kunnen schrijven.

Blijkbaar kan je aan geen van deze eisen voldoen dus is een baan in de beveiliging niet voor je weggelegd.

Ga eens naar een banensite op het internet en kijk of er wat geschikt is voor je. Rondhangen op dit forum wordt je ook al niet in dank afgenomen!

Gesloten