Er is een zeer groot verschil tussen papieren afschriften te ontvangen en te weten hoe deze in te scannen, in een grafisch programma zwarte balken toe te voegen, en dan uit te printen, dan digitale documenten te moeten downloaden van mogelijk onveilige omgevingen waar ik in de eerste plaats geen gebruikersnaam of wachtwoord voor heb, deze dan zou moeten aanvragen wat leid tot meer chaos, en dan daarna maar moet hopen dat het niet gehackt word en mijn hele identiteit op darknet verkocht word.jfortron schreef:Zo te zien heb je een computer.
Je kan toch de digitale wereld van de belastingdienst oproepen en zoals je zelf schrijft printen, dan heb je alles in papieren form.
Helaas kan het ook niet tegen betaling, dus je zou in de zure appel moeten bijten.
Misschien iemand die jou kan helpen, om de wirwar te ontcijferen.
Trouwens in dit topic te lezen, kan je best overweg met digitale wereld!
viewtopic.php?f=30&t=162883&start=60De gemeente Nissewaard (Zuid-Holland) wil zeker (kopieen van) de originele afschriften hebben bij de aanvraag kwijtschelding, maar vorig jaar kon ik deze nog digitaal bewerken om onnodige bij- en afschrijvingen van deze te maskeren, en werd mijn kwijtschelding toch verwerkt.
Ik vind het ook van geen smaak getuigen dat U naar andere commentaar van mij linkt en daarmee dan een stelling probeert te maken dat ik digitaal wel uit de voeten kan.
Dit doet namelijks helemaal niets af van het feit dat ik een papieren administratie bijhoud en dit graag bij blijf houden, en daarom de keuze om afschriften en documenten van de overheid op papier te blijven ontvangen graag terugzie.