Zou Wouter Bos het beter gaan doen. Komt de PvdA aan de macht?
Gaat Verdonk met een eigen partij komen. Stemmen we met z'n allen op Wilders?
Wat is wijsheid??
![Rolling Eyes :roll:](./../images/smilies/icon_rolleyes.gif)
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Inderdaad helemaal gelijk, stom, stom. Ik had inderdaad in de poll de vraag moeten stellen van wie het huidige kabinet had mogen blijven zitten.karr-2
Vergeet niet dat oudere mensen de plek bezet houden van jonge mensen die nog aan het arbeidsproces willen (moeten) beginnen.
En dat zal altijd zo blijvenZelf ben ik ook in de politiek bezig en dan konstateer je dat de politiek ver afstaat van de realiteit
Er zou veel meer individueel maatwerk gemaakt moeten worden.
Gelukkig blijkt realistisch gezien dat het met iedereen beter gaat, sommigen wat beter dan anderen dat geef ik toe, maar over de hele lijn gaat het steeds beter. Maar ja, daar zal nu een einde aan komen. 4 jaar PvdA en we kunnen weer van voren af aan beginnen....Dit was/is een kabinet onder het motto: Het gaat goed met Nederland. Ja, met diegenen met wie het altijd al goed ging! Daar zal het NOG beter mee gaan!
Kijk, dat is heldere taalis D66 bij uitstek een zwalkpartij... zo gauw mogelijk lozen die hap
Boris was toch die man die bij hoog en bij laag volhield dat ze meteen uit het kabinet zouden stappen als de missie naar Afghanistan door zou gaan? Maar toen het doorging trok hij al zijn grote woorden direct weer in.De enige die bij mij op nog een beetje sympathie kon rekenen was Boris Diettrich.
Zo, wat mij betreft een speerpunt voor de volgende verkiezingen.Wachtgeldregelingen, gouden handdrukken, ziek wordt je ervan.
Hmm, daar kan ik nog begrip voor opbrengen. Als de dokter maar wel bezoeken aflegt bij alleenstaande ouderen bijvoorbeeld.Een dokter legt geen huisbezoeken meer af.
Ja helaas, wanneer iets de commerciële kant opgaat, krijg je direct te maken met reclamecampagnes en andere marktwerkings-onzin wat klauwen vol geld kost.Het electriciteitsnet is geprivatiseerd maar daarmee zijn gelijk de kosten verdubbeld. Hetzelfde gaan we zien bij de ziektekostenverzekeringen, de eerste signalen van ellende hebben zich daar al aangekondigd.