LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] boos welnee PISNIJDIG

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.
helma

boos welnee PISNIJDIG

Ongelezen bericht door helma »

:evil: :evil: :evil: :x :x :x
als ik mij zou laten gaan dan komen er alleen maar sterretjes.
discriminatie,wie wij?????????????????????????
de REGERING zal je bedoelen.
de assso's,waar halen ze het lef vandaan.
zelf ontslag indienen bij HM en nog jaren wachtgeld krijgen.
geen solicitatieplicht,lekker sabatten.
afgekeurd in de wao geen herkeuring.
want de politici staan boven het volk,ze zijn veel meer dan wij
het is te belachelijk voor woorden.
moeten wij eens proberen :evil: :evil: :x
en de politici durven op de tv nog tezeggen dat ze meer rechten hebben.
lekkere grote bedragen aan wachtgeld,dat ze zomaar krijgen.
waarom moeten zij niet naar de socialezaken om een uitkuiring als ze zelf ontslag nemen.
en waarom hoeven zij niet herkeurt teworden.
zij hebben andere regels en mogen dus meer.
hier spuug ik van.
het zijn de GROOTSTE CRIMINELEN.
en dat van ons geld.
als jullie nu eens allemaal op mij stemmen zodat ik ook een uurtje in de regering kan,want langer kan ik toch niet.
kan ik meteen de wao in en niemand die mij wat kan maken.
zo raak ik mijn depressie mischien nog een beetje kwijt.
ik kan alleen maar dromen van z'n inkomen
je bent toch instaat om ze :twisted: :twisted: :twisted:
en nog een weetje ze mogen tijdens hun werkeloosheid of wao nog extra bijverdienen,zonder dat dat van hun uitkering gaat.
MENSEN PIKKEN WIJ DIT????????????????????????????????????

Laten we nu actie voeren tegen deze discriminatie
HELP DE RIJKEN AAN TEPAKKEN
maak er een nationale dag van,weg met de regering
balkje allias harry potter is een mislukte tovenaarsleerling.
hij heeft teveel fabeltjes gelezen.
ik voorspel dat deze regering binnen een jaar gaat vallen.
help de normale mens
wij zijn met genoeg balkenende haters om de kont tegen de krib tegooien en Nederland plat tekrijgen.
dan maar chaos,dankzij de regering :cry:

Boris Boef

Re: boos welnee PISNIJDIG

Ongelezen bericht door Boris Boef »

Helma denk aan je bloeddruk.

helma

dank je Boris :wink:
maar mijn bloed kookt,de stoom komt al uit mijn oren

Cora

Ongelezen bericht door Cora »

Hoe durven ze, pakken wat ze pakken kunnen En maar graaien. We zijn toch een rijk land. Hier wonen alleen maar rijken. Ammehoela.
De verzorgingsstaat is aan het afbrokkelen. Staan erbij en kijken ernaar.
35 jaar de pot helpen vullen (verplicht). En de bodem is in zicht. Bijdragen aan Vut, WW, WAO, straks geen AOW. Sparen kan niet meer.
Werken tot je er dood(ziek) bij neervalt is volgens Brillie en kornuiten de oplossing.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Ja en volgend jaar wordt iedereen van 60 en daarboven tegen de muur gezet en pief paf poef dood. Ook weer opgelost volgende zaak.

Gast

De tegenstanders van Balkende weten weer eens geen fatsoenlijk argument te vinden. Hou die fantasieën over het doodschieten van 60 plussers maar voor je als je serieus dit kabinetsbeleid wilt bestrijden.

Fris is het allemaal niet.

Boris Boef

Ongelezen bericht door Boris Boef »

Wat moet je dan, die sukkels bij de overheid weten toch niet wat werken inhoud, dat ze die mensen aan gaan pakken die versleten zijn op hun 40 en hun pensioenleeftijd (net) niet halen door al die ellende
en getirannisseer daar zorgt de overheid met zijn hu*te*ige ambtenaren wel voor, dat is je dank wat je voor de gemeenschap gedaan hebt die worden echt niet bijna 100 jaar zoals onze koninklijke telgen, ze moesten zich eigenlijk schamen dat ze zo oud durven te worden, bezuinigen, iedereen moet meedoen, wat moet onze monarchie met die miljarden op hun banken, doe eens iets terug voor het volk en stort een groot gedeelte weer terug in de staatskas.
Dan is het volk ook weer tevreden, Leve de Koningin.

Ludwig

Ongelezen bericht door Ludwig »

Nee die afgesproken schertsvertoning van die cda'ers over die medicijnenknaak wat een stel amateur acteurtjes allemaal.

Eerst de te dure mensen de ww inschoppen daarna weer gedwongen aan de slag moeten met een minimumloon de enige die daar beter op wordt is de werkgever eerst flink z'n zakken vullen met al die ervaren mensen om daarna te gaan investeren, alleen de overheid heeft niet in de gaten dat vele van die personen in zichzelfs en hun familie gaan investeren en de rest kan de pot op.

Jarenlang de mensen voor de gek houden met die vorm van een vut regeling, om nu de boel leeg te roven met hun oplichterspraktrijken.
(dit was al jaren geheim gepland, dit gaat ook gebeuren met de pensioen en aow)

De minste subside krijgen van de EU, en de meeste contributie betalen van de EU landen per hoofd van de bevolking.

Al die zombietjes die zich jan modaal noemden zwijgen, want ze zitten te ver in de schulden en liggen s'avonds bibberend onder hun bed in hun broek te plassen.( huisbezitters gaan in de toekomst bloeden vanwege hun terugave hypotheekschulden)

Mensen ga toch allemaal dood, hang je zelfs op of zoiets we moeten de centen weer zogenaamd kloppend maken, een mensenlevend telt toch niet bij deze regering, gezondheidzorg, sociale voorzieningen is allemaal niet meer belangrijk, de boel is toch aan het vergrijzen en dat soort mensen levert niets meer op en kosten alleen maar geld, nee dat hebben we te danken aan die kindontvriendelijk politiek van al die jaren, zwaar werd je gestraft als ja aan kinderen durfde te beginnen vooral als er te veel kwamen, financieel werd zo'n gezin helemaal uitgemolken en gedwongen armoe was eerder regel dan uitzondering.
De overheid keek de andere kant op want de buitenlanders bleken daar maling aan te hebben voor hen is een groot gezin een grote zegen.
En men regelde onderling wel iets om die kinderen groot te brengen.
Daartegen werd het oerhollandse gezin maatschappleijk verstoten en de tekortkomingen van zo'n gezin werd betiteld als zijnde asociaal en ongewenst sociaal gedrag.

De meerderheid van de Nederlanders moeten zich flink schamen om met zo'n beleid zonder protesten akkoord te kunnen gaan.

Judas

Ongelezen bericht door Judas »

Zie hier de Nederlander een uitstervend horige ras die dankzij die briljante Balkenende herboren en uit de dood is ontsnapt.

De heropbouw van Nederland kan eindelijk beginnen.

bo39

Ongelezen bericht door bo39 »

Een motie van Verhagen (CDA), die vroeg dat de eigen bijdrage voor medicijnen niet zou worden ingevoerd, werd door de CDA-fractievoorzitter ingetrokken toen bleek dat zij niet op een meerderheid kon rekenen. De motie over de politiesterkte werd aanvaard met slechts de stemmen van GroenLinks tegen. Ook nam de Kamer een motie-Marijnissen (SP) aan, waarin wordt aangedrongen op de invoering van een sollicitatieplicht voor ex-politici met wachtgeld. CDA en VVD willen de adviezen van de commissie-Dijkstal over dit onderwerp afwachten en stemden tegen de motie.

hahahhaha het blijven zakkenvullers :oops: :oops: :oops:

Gast

Aan al die lieden die staatsgevaarlijke uitlatingen neer kwakken op dit forum, ik zou maar op jullie tellen passen, je weet maar nooit, wie zich op zijn teenjes getrapt voelen.

Gast

Ik ben vreselijk kwaad op Helma, Boris boef en al die anderen en op me zelf ook.

helma

voor zover mij geleerd is moet je altijd de waarheid vertellen.
en wat ik doe is de waarheid.
wij leven in een land met vrije meningsuiting.
of mag de waarheid niet gezegd worden als het over de rijken gaat.
ik weet dat zij meer macht hebben en veel in de doofpot kunnen stoppen.
maar de beerput moet toch eens open.
ik ben van het type dat de mond niet houd als het om gerechtigheid gaat.
ik weet niet waarom je boos bent op jezelf ,maar dat je boos bent op Boris Boef en mij dat moet jij zelf weten.
waarom je jezelf geen naam geeft snap ik ook niet,heb je last van achtervolgingswaanzin en hoop je zo onbekend te blijven.
wie weet kijken ze van denhaag wel mee.
en beschouwen ze ons als gevaarlijke misdadigers.
ik trap hopelijk niemand op zijn tenen.
ik heb allang geen tenen meer over,die zijn vroeger al helemaal fijn getrapt.
dankzij de nederlandse wetgeving
ik heb al heel mijn leven moeten knokken,en kruipen doe ik niet meer
want degene met macht zijn de rijken,en de armen zijn de luizen.
maar weet een ding je kunt de luis niet uitroeien,ze zitten overal.
al heb je er 1 er komen er duizende voor terug.

ONRECHT.HATER

Ongelezen bericht door ONRECHT.HATER »

Gast begint te schrijven als ene Sockolski (upc forum) Toevallig dezelfde ?

R.Schuit

Ongelezen bericht door R.Schuit »

Helma,
Er was eind 2001 een man die de beerput wilde openen.
We weten wat er op 6 mei 2002 is gebeurd door de linkse partijen, een zonde bok genaamd Volkert, een jaartje schijnheilig en gewoon weer zakkenvullen alsof er niets is gebeurd.
Als Pim het hoord dan gaat hij spoken in het torentje.

Eenoog

Ongelezen bericht door Eenoog »

Iedereen hoort het toch te weten van die staatse (medische) bereput, alle staatsgevaarlijke lastige figuren die een grote bedreiging vormen voor de zittende heersende macht worden toch van kant gemaakt, gemiddeld duurt zo'n perfecte staatsmoord 10 jaren en men sterft meestal aan allerlei enge ziekten.

Voor degene die het al te bont maken is een dodelijk ongeluk/moord in een klein hoekje zo te realiseren.(en mocht de dood dan nog niet ingetreden zijn dan zullen de "levensredders" wel een handje helpen')

Onze kale man die wel eventjes de boel omver wilde trappen en schoon schip wilde maken moest het wel met zijn dood bekopen.

De ongeloof en ontkenning van al die mensen dat in ons land zulke misdadige praktijken gebeuren en verwezen wordt dat het alleen in een ver van mijn bed show landen gebeurt kan hen uiteindelijk ook het leven kosten.

Wees voorbereid en op je hoede, Wij zullen handhaven, maar zo denkt de tegenpartij ook.

helma

hoi r.schuit
:cry: :cry: :cry: :cry:
helaas was er een goed man met een eerlijk hart,een vechter voor het normale volk vermoord.
voor mij en vele een nationale rouwdag.
ik weet ....r meer gevaarlijke mensen rond lopen,met geld kan je immers veel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
van mij mag PIMMETJE gaan spoken zodat ze last van hun geweten krijgen,als ze dat hebben.
maar men krijgt pas berouw als de tijd daar is,wanneer vadertje dood er is en dan is het te laat.

balk

Ongelezen bericht door balk »

zo V........ buren krijgen ?? :oops:

Gast

Mama ik hier niet meer tegen.

Gesloten