LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] De poliite: wat vind u van hun service:

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.
Gast

De poliite: wat vind u van hun service:

Ongelezen bericht door Gast »

Hallo,

Graag wil ik van jullie weten wat u van de politie vind......

Heb het idee dat ze mensen weg willen werken die op bezoek komen.....

Vandaag op Omrop Fryslân was te horen dat er te WEINIG medewerkers in dienst hebben.....

Gast

Re: De poliite: wat vind u van hun service:

Ongelezen bericht door Gast »

verder alles goed?

Hydrocephalus

Re: De poliite: wat vind u van hun service:

Ongelezen bericht door Hydrocephalus »

Beste Gast, U begrijpt het nog steeds niet echt he ? Laten we eens even kijken, wat Den Haag (Zalm) de eerste prioriteit aan werkzaamheden geeft aan de politie: Het inzamelen van gelden t.b.v. de staatskas, welke immer leeg schijnt te zijn. Andere naam voor politie zou ook "staatscollectanten" kunnen zijn. Anders dan bij de standaard collectes moeten "staatscollectanten" een verplicht nummer afwerken: minimaal 300 boetes eh.... sorry, 300 verplichte bijdragen van veelal argeloze burgers innen, op straffe van maximaal het krijgen van ontslag. Omdat Friesland relatief dun bevolkt is, is het maar beter, dat er niet te veel medewerk(st)ers in dienst worden genomen, omdat anders de spoeling van het aantal geslaagde collectanten erg dun wordt en DAT betekent bijna automatisch, dat er weer een aantal weg moeten: Het is NET de natuur: Zelfregulerend..........

Lada

Re: De poliite: wat vind u van hun service:

Ongelezen bericht door Lada »

Mischien is ditiets voor de politie.

Gast

Re: De poliite: wat vind u van hun service:

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb alleen maar slechte ervaringen met alles waar het woord politie in zit. En dat geldt voor iedereen die ik ken. Toch begeef ik mij niet in het criminele milieu. Ik denk eigenlijk dat mensen die zich in het criminele milieu bevinden wel erg tevreden zijn met de politie in Nederland. Het is hier een Walhalla voor afpersers, oplichters, rovers, moordenaars, inbrekers, dieven en ander gespuis. Eigenlijk is het een wonder dat heel Nederland nog niet aan het moorden, verkrachten, stelen, oplichten en afpersen is geslagen, want dat kan hier allemaal straffeloos. We leven dus eigenlijk in een heel beschaafd land. Over mijn slechte ervaringen kan ik een boek volschrijven, maar dat geldt denk ik voor iedere brave burger in Nederland.

Volgens mij moet je om bij de politie te kunnen werken:
-Aantoonbaar incompetent op alle terreinen zijn
-het maatschappelijk besef van een sinaasappel hebben
-het jammer vinden dat Duitsland de tweede wereldoorlog heeft verloren
-een IQ van maximaal de helft van je schoenmaat hebben
-Maar toch voldoende hersencapaciteit hebben om de volgende zinnen uit het hoofd te leren:
een overtreding is een overtreding
daar hebben wij geen bevoegdheid voor
dan moet u niet bij ons zijn
kunt u dat niet zelf oplossen
daar hebben wij geen middelen voor
het is druk, kunt u niet op een ander moment terugkomen/ bellen

Ik schaam mij diep voor de Nederlandse politie.
Gezag moet je niet krijgen, dat moet je verdienen
Sukkels

Gast

Re: De poliite: wat vind u van hun service:

Ongelezen bericht door Gast »

Enige tijd geleden wilde ik aangifte doen van een auto-inbraak. Het was ca. 19.30 's avonds. Op het hoofdbureau zat een agentje achter de balie. Toen ik vertelde aangifte te willen doen zei dit agentje "Ik zal eens kijken of we iemand wakker kunnen maken. Neemt U daar maar even plaats." Na ca. een half uur wachten (blijkbaar lagen ze in coma) kwam er eentje. Deze vertelde doodleuk dat we de volgende dag maar naar het kantoor in een ander stadsdeel moesten.

Nou kijk, dat is de politie. Errug actief.

Gast

Re: De poliite: wat vind u van hun service:

Ongelezen bericht door Gast »

Ja die ervaring heb ik dus ook (startte per ongeluk nieuwe topic)

Verder is de bereikbaarheid via 0900-8844 ook niet altijd even goed.

1. Het door u gekozen nummer is voor deze aansluiting geblokkeerd (mensen met 09 blokkade)
2. Met telfort telefooncel komt er op de display te staan dat die nummer i geblokkeerd
3. Via UPC wordt u doorverbonden naar verweggistan ook vanaf je mobiel.
4. Bereikbaarheid via geografisch nummer zijn allemaal verandert politie hebben geheime geografische nummers (daar kun je wel achter komen natuurlijk)

Politie kantoor heeft beperkte bereikbaarheid: van 8 uur t/m 16 uur in de middag.

MicheLM
Berichten: 155
Lid geworden op: 15 aug 2004 11:49

Re: De poliite: wat vind u van hun service:

Ongelezen bericht door MicheLM »

Volgens mij moet je om bij de politie te kunnen werken:
-Aantoonbaar incompetent op alle terreinen zijn
-het maatschappelijk besef van een sinaasappel hebben
-het jammer vinden dat Duitsland de tweede wereldoorlog heeft verloren
-een IQ van maximaal de helft van je schoenmaat hebben
-Maar toch voldoende hersencapaciteit hebben om de volgende zinnen uit het hoofd te leren:
een overtreding is een overtreding
daar hebben wij geen bevoegdheid voor
dan moet u niet bij ons zijn
kunt u dat niet zelf oplossen
daar hebben wij geen middelen voor
het is druk, kunt u niet op een ander moment terugkomen/ bellen

Ik schaam mij diep voor de Nederlandse politie.
Gezag moet je niet krijgen, dat moet je verdienen
******s
Helemaal mee eens, alleen lijkt het door die volzinnen van jou of ze iets van intelligentie hebben...Daar twijfel ik aan.
Ik denk dat als ze nog een hersencel minder hadden, ze thuis de keuken zouden ondersch..ij..ten.

De meesten zijn ooit aan een cursus JESUS begonnen en zijn toen niet verder gekomen dan JUDAS.

Zie lead.."Justitie liever lui dan moe"

Gast

Re: De poliite: wat vind u van hun service:

Ongelezen bericht door Gast »

in het nieuws van vandaag:

DEN HAAG - Justitie vervolgt steeds vaker mensen die een valse aangifte doen. Vorig jaar steeg het aantal dagvaardingen wegens valse aangifte tot 377. In 2002 bracht justitie in 347 zaken een dagvaarding uit. In 2001 bracht het Openbaar Ministerie 294 zaken voor de rechter.


Dat betekent dat er in 2003 ten minste 377 mensen zijn geweest die het voor elkaar hebben gekregen om aangifte te doen bij de Politie! Dat noem ik nou nog eens schokkend nieuws! Dat is mij nou nog nooit gelukt!

janssen[[email protected]]

Re: De poliite: wat vind u van hun service:

Ongelezen bericht door janssen[[email protected]] »

Een politie-beamte of agent heeft werk,een baan dus,deze mensen proberen naar goed geweten hun werk naar behoren uit te voeren,voor hun taak hebben ze in ons land wetgeving uitgevonden die begint in de grond-wet,snap je het nog,nou deze mensen zijn ingeschakeld voor de handhaving van de wet,praatjes over deze mensen kun je wel hebben,maar deze instantie handhaaft de wetgeving,en die personen doen hun werk goed,ook al moet je wel eens een bekeuring betalen ,ze doen hun werk EN HEBBEN WERK BOVENDIEN DOEN ZE OOK NOG GOED WERK,daarnaast levert het de staatskas ook nog veel geld op .

Lietje

Re: De poliite: wat vind u van hun service:

Ongelezen bericht door Lietje »

Wat ik van de Politie vind? Ik heb er geen goed woord voor. Op 9 juni j.l. wordt mijn dochter van haar fiets gereden doordat de Politie een man klem reden, en daar zat mijn dochter op haar fiets tussen. Ziekenwagen personeel vond het niet nodig dat ze per ambulance vervoerd werd dus maar met auto naar z-huis. Alles was blauw, dik en kapot. Gelukkig goed afgelopen maar fiets aan alle kanten wat vanaf en kapot, broek kapot. 's Avonds belde er nog iemand van korps Pijnacker hoe het met haar ging. Fiets bij de fietsenmaker laten taxeren en de papieren en kapotte broek in Politiebureau Pijnacker ingeleverd. Daarna niets meer. Verzekerings papieren ingevuld en tot op heden nooit meer wat gehoord of gezien.
Politie, zijn dat die jonge broekjes met die cocusnoten onder hun armen??

murp

Re: De poliite: wat vind u van hun service:

Ongelezen bericht door murp »

De eisen die door de overheid worden gesteld slaan uiteindelijk nergens op.

Het minimale aantal boetes welke de politie moet uitschrijven dient in mijn ogen verlaagd te worden naar 0.

Het moet het streven van de politie zijn dat alle burgers zich volgens de regels gedragen. Want wanneer een ieder zich gedraagd volgens de regels die de overheid in dit land heeft gesteld. Vallen er geen boetes uit te schrijven en hebben we uiteindelijk ook geen politie nodig.

Het is een Utopia alleen het zou wel een streven van de overheid moeten zijn.

gr. Martijn

Hydrocephalus

Re: De poliite: wat vind u van hun service:

Ongelezen bericht door Hydrocephalus »

maar deze instantie handhaaft de wetgeving,en die personen doen hun werk goed,ook al moet je wel eens een bekeuring betalen ,ze doen hun werk EN HEBBEN WERK BOVENDIEN DOEN ZE OOK NOG GOED WERK,daarnaast levert het de staatskas ook nog veel geld op
Aha Janssen, BETRAPT !! Gelet op de zinsstelling hierboven, kan rustig gesteld worden, dat WERK een obsessie voor u is. (jeugdtrauma ?)
We mogen dus aannemen, dat u leeft om te werken en niet werkt om te leven. NOU begrijp ik die haat tegen alles en iedereen die te maken heeft met de onmogelijkheid te werken.............. :roll:

Gast

Re: De poliite: wat vind u van hun service:

Ongelezen bericht door Gast »

Het moet het streven van de politie zijn dat alle burgers zich volgens de regels gedragen. Want wanneer een ieder zich gedraagd volgens de regels die de overheid in dit land heeft gesteld.

Het is een Utopia alleen het zou wel een streven van de overheid moeten zijn.
Ja belachelijke regels zoals wegen waar de snelheden veel te laag zijn.
Je begrijpt het ook nog steeds niet ,als je weet waarop wordt gecontroleerd.
Natuurlijk moet er worden gehandhaafd maar het zijn hoofdzakelijk dingen waarop veel geld binnnen zijn mee te halen.
Er zijn bijvoorbeeld veel meer snelheids dan alcoholcontroles omdat het gemakkelijker is .
Terwijl ieder wel weet dat met alcohol rijden veel gevaarlijker is dan te hard rijden over het algemeen.
En zo kan ik nog wel meer dingen opnoemen er wordt niet meer gekeken wat het ergste is maar naar wat het oplevert aan geld en die het makkelijkst betalen.
Vallen er geen boetes uit te schrijven en hebben we uiteindelijk ook geen politie nodig.
Als de politie net zo veel tijd besteede aan echte misdadigers als aan het verkeer dan was het hier echt veilig .

Gast

Re: De poliite: wat vind u van hun service:

Ongelezen bericht door Gast »

Ik zou willen dat er meer werd gekeken naar de oorzaak van het probleem.
b.v.
Er is steeds meer agressie op straat, hoe komt dit??
Het is een maatschappelijk probleem.
Als je je kind een standje geeft op straat is er altijd wel een idi...ot
die er iets van zegt... je mag dat kind niet slaan of zo.
Als je je kind niet mag leren wat goed en fout is krijg je twee soorten mensen, nl. schoffies of mietjes.
De schoffies zijn diegenen die mensen in elkaar trappen voor de lol, en waar niets van terecht komt, en de mietjes gaan werken bij de politie, waar ze ervoor zorgen dat er nog grotere schoften en mietjes worden gecreeerd enz. ergo....
De misdaad wordt door ons in de kaart gespeeld door het softe gedoog beleid

Boer

Re: De poliite: wat vind u van hun service:

Ongelezen bericht door Boer »

Hun service gaat zover dat ze kogels voor ons opvangen :!:

Mispunt en jij wilt wat anders zeggen === Ze bekopen het met de dood===

Diep treurig is dat.

Wat wij niet kunnen, mogen of willen, doen hun.


Petje af voor de Politie

Gast

Re: De poliite: wat vind u van hun service:

Ongelezen bericht door Gast »

Ik vind het heel triest dat het zover gekomen is in Nederland.
Dit is het beleid van ons kabinet VEEL TE SOFT.Daardoor hebben deze agenten nu de tol moeten betalen.
Ik hoop dat er hier in Nederland heel wat ogen opengaan en dat er eens tegen al die criminelen keihard zal worden opgetreden.
Want het lijkt hier onderhand op Amerika.

Groet

Gast

Re: De poliite: wat vind u van hun service:

Ongelezen bericht door Gast »

Ik vind het behoorlijk misselijk om juist op een moment dat een agent is doodgeschoten en een andere met een kogel in het hoofd in het ziekenhuis ligt, dit forum te beginnen.
Het niveau waarop de discussie plaats vindt is ook beneden alle peil. Kom eens met contructieve voorstellen. Niet de politie is het probleem, de verloedering en de toenemende agressie, daar moeten we iets aan doen.

Gast

Re: De poliite: wat vind u van hun service:

Ongelezen bericht door Gast »

Ik vind het behoorlijk misselijk om juist op een moment dat een agent is doodgeschoten en een andere met een kogel in het hoofd in het ziekenhuis ligt, dit forum te beginnen.
Volgens mij was deze topic al eerder gemaakt .Dus eerst even goed naar de datums kijken.
Dat agent hier met de dood moest bekopen is een fout om alleen kogelvrij e vesten voor agenten op straat in de randstad te geven .
Ze zijn ze al vanaf 1994 mee bezig om dit ook elders te te doen.

En het is de schuld van de politiek dat er te veel schorem rond loopt die eigenlijk in een werkkamp thuis horen en daar te gaan afkicken..
Dat is al vanaf begin jaren 70 met de opkomst van de drugs waar nooit echt goed is tegen opgetreden .Niet in Nederland maar in bijna heel Europa.
Nu de grensen nog meer open zijn gegaan is dat niet meer in de hand te houden .Een probleem waar vooral de grensplaatsen nu mee zitten .

vermeer

Re: De poliite: wat vind u van hun service:

Ongelezen bericht door vermeer »

U snapt het niet hydroclepatus,
Zij die werken om te leven hebben niet in de gaten dat ze leven om te werken,en dat is zeker geen jeugdtrauma,maar zij die niet werken hebben dat in de meeste gevallen wel en dat kost de werkende geld.

Gesloten