Daarom zeg ik eerst een klacht bij het UWV. Dan is het allemaal al gelijk een heel stuk helderder. De Ombudsman doet niets als er niet eerst is geklaagd bij de overheidsorganisatie.Moneyman schreef: ↑12 aug 2025 22:46De eerste stap is helder krijgen wat nu eigenlijk het probleem is. Want met het warrige verhaal waarmee hij hier komt, heb je bij de Ombudsman nog niets te zoeken.Ik_weet_niet_alles schreef: ↑12 aug 2025 17:15De vervolgstap is een klacht indienen bij het UWV en vervolgens bij een negatieve reactie een klacht neerleggen bij de Nationale Ombudsman.
DigiD en UWV
-
Ik_weet_niet_alles
- Berichten: 1101
- Lid geworden op: 18 sep 2020 14:49
Re: DigiD en UWV
-
witte angora
- Berichten: 30228
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: DigiD en UWV
Waarom meteen een klacht indienen? Een klacht dien je in als een bedrijf iets fout doet. In dit geval lijkt het er sterk op dat TS een verkeerd pad gevolgd heeft. Dan is het een kwestie van informatie of hulp vragen, bij het UWV, of waar dan ook.
Re: DigiD en UWV
Waaruit maak jij op dat TS duidelijk het verkeerde pad gevolgd heeft?
Waarom zou de fout niet bij het UWV kunnen liggen?
Ik zou bellen met het UWV en vragen waarom alles digitaal gestuurd wordt terwijl anders aangegeven word.
Het is op de site van het UWV niet allemaal even duidelijk heb ik wel gemerkt .
Waarom zou de fout niet bij het UWV kunnen liggen?
Ik zou bellen met het UWV en vragen waarom alles digitaal gestuurd wordt terwijl anders aangegeven word.
Het is op de site van het UWV niet allemaal even duidelijk heb ik wel gemerkt .
-
witte angora
- Berichten: 30228
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: DigiD en UWV
Alleen ik had er nog een vraag voor staan, van waaruit jij dat opmaakte.
Re: DigiD en UWV
Nope. Niet gelijk klagen, eerst vragen stellen. Want als TS klachten indient terwijl het verhaal zo vaag is, schiet hij daar niets mee op.Ik_weet_niet_alles schreef: ↑13 aug 2025 18:07Daarom zeg ik eerst een klacht bij het UWV. Dan is het allemaal al gelijk een heel stuk helderder. De Ombudsman doet niets als er niet eerst is geklaagd bij de overheidsorganisatie.Moneyman schreef: ↑12 aug 2025 22:46De eerste stap is helder krijgen wat nu eigenlijk het probleem is. Want met het warrige verhaal waarmee hij hier komt, heb je bij de Ombudsman nog niets te zoeken.Ik_weet_niet_alles schreef: ↑12 aug 2025 17:15De vervolgstap is een klacht indienen bij het UWV en vervolgens bij een negatieve reactie een klacht neerleggen bij de Nationale Ombudsman.
Eerst helderheid krijgen, dan pas (indien nog nodig) een klachtentraject volgen. Dat is verreweg het verstandigste.
-
witte angora
- Berichten: 30228
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: DigiD en UWV
Ook goedemorgen, ben net wakker.
Onkruid, zou jij eens uit willen leggen waarom je mij iets in het toetsenbord legt wat ik nooit heb geschreven?
Onkruid, zou jij eens uit willen leggen waarom je mij iets in het toetsenbord legt wat ik nooit heb geschreven?
witte angora schreef: ↑13 aug 2025 20:39In dit geval lijkt het er sterk op dat TS een verkeerd pad gevolgd heeft.
Juist door dit soort gerommel met andermans uitingen ontstaats er ruis, en vervolgens allerlei onzinnige discussies. Stop daar nou eens mee!
