LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] donderdag15 januarie

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.
koesmurf

donderdag15 januarie

Ongelezen bericht door koesmurf »

s`morgensvroeg voordat ik moest gaan werken wilde ik toch nog even met mijn dochters belager praten.(ze is tenslotte buurmeisje)Weer heb ik haar opgewacht in de brandgang.Dit keer was ik voorbereid.Ik had mijn camera in mij jas en aangezet dus geen beeld.Weer heb ik haar gemaand om te stoppen met haar praktijken.Ze gaf direct aan dat ik haar bedreigde en riep hulp en deed net of ze in elkaar geslagen werd.(camera stond aan welliswaar geen beeld).Ze ging naar binnen en de politie werd gebeld.
he he het was een rustig gesprekje niks aan de hand dat stond op band.Leuk he.
Nu kwam de politie.Ik kan jullie vertellen dat ik daar heel blij om was namelijk de wijk agent was nog niet geweest.Laat nou net dezelfde wijkagent dienst hebben.heerlijk.Eindelijk kon ik mijn verhaal doen.
Ik zou haar dochter bedreigd hebben en er zou proces verbaal van opgemaakt worden.Totdat ik het hele vehaal kon laten horen op de video band.De politie begreep dat alles omgedraaid was en dus was er eindelijk ruimte om te praten.De moeder gaf aan geen belang bij een gesprek te hebben.MIjn aktie werd niet goed bevonden maar ze begrepen het wel.
Nu word als het goed is opgelost door de school politie.Wel is de belager van mijn dochter flink gemaand dat het echt moet ophouden.
Hopelijk stopt het hier.Naar school hebben we alle bewijzen van manipulatie schelden en bedreiging via msn overlegd.De school politie gaat dit nu oplossen hoop ik.
hopelijk niet tot gauw.

koesmurf

MLF

Re: donderdag15 januarie

Ongelezen bericht door MLF »

Daarom heb ik dus altijd een camera bij me.....nadeel, ik ben altijd net te laat :?

Gesloten