| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Energie van onze energie minister is op.
-
lotnummer
Energie van onze energie minister is op.
Privatiseren de electra goed voor de concurentie vind de regering.
Nou ik heb nog nooit zo`n koelere bende mee gemaakt en omlaag die prijzen
nou vergeet het maar.
Komt onze minister weer aan ook transport privatiseren goed voor de cocurentie.
Nou ik heb misschien minder hersens als de minister maar hij is 65 geweest dus ik zou zeggen ******** met hem want het is al een grote puinhoop met de
energie en nou gaat hij nog groter worden.
En goedkoper???????????
Heb net mijn jaarnota gehad verbruik is gezakt en toch moet ik meer betalen.
En als ik al die belastingen zie en de belasting op de belasting dan vraag ik me af waar die ministers geleerd hebben ik denk A .J.L.O.
(alle Jesus lager onderwijs. )
Nou ik heb nog nooit zo`n koelere bende mee gemaakt en omlaag die prijzen
nou vergeet het maar.
Komt onze minister weer aan ook transport privatiseren goed voor de cocurentie.
Nou ik heb misschien minder hersens als de minister maar hij is 65 geweest dus ik zou zeggen ******** met hem want het is al een grote puinhoop met de
energie en nou gaat hij nog groter worden.
En goedkoper???????????
Heb net mijn jaarnota gehad verbruik is gezakt en toch moet ik meer betalen.
En als ik al die belastingen zie en de belasting op de belasting dan vraag ik me af waar die ministers geleerd hebben ik denk A .J.L.O.
(alle Jesus lager onderwijs. )
-
Gast
Re: Energie van onze energie minister is op.
Welkom in Nederland,
Het landje van regeltjes en wetjes, én van uitzuigertjes, die op onze centen jagen!,
Hou er maar rekening mee dat het eind van deze flessentrekkerij nog lang niet in zicht is!, het wordt straks nog veel erger,
We hebben een overheid die niet met geld kan omgaan en steekt het in domme projecten zoals Brussel en in hamsters!
Getuige een recentie in de Telegraaf!,
Deze hamsters leven in een bepaald deel van Nederland en zijn met uitsterven bedrijgt, jammer zou je zeggen,
Dus een project werd gestart voor deze hamsters en de zaak werd uiteraard flink gesubsidieert,
Helaas, het ging fout, de 225 hamsters, die per stuk!, met alle kosten die zo'n beestje nodig bleek te hebben, meer dan € 45.000,- één Hamster!..., als je dit leest, krab je je toch wel even achter oren...
De hamster zijn helaas opgevreten door vossen!, die wel zin hadden in zo'n zwaar gesubsidieert hamsterboutje!,
Voor wat één zo #@# hamster gekost heeft, moet ik meer dan 3 jaar voor werken!, om dat bedrag bij elkaar te krijgen!,
Maar ja, het is Nederland, dus slaap verder Nederland...
Het landje van regeltjes en wetjes, én van uitzuigertjes, die op onze centen jagen!,
Hou er maar rekening mee dat het eind van deze flessentrekkerij nog lang niet in zicht is!, het wordt straks nog veel erger,
We hebben een overheid die niet met geld kan omgaan en steekt het in domme projecten zoals Brussel en in hamsters!
Getuige een recentie in de Telegraaf!,
Deze hamsters leven in een bepaald deel van Nederland en zijn met uitsterven bedrijgt, jammer zou je zeggen,
Dus een project werd gestart voor deze hamsters en de zaak werd uiteraard flink gesubsidieert,
Helaas, het ging fout, de 225 hamsters, die per stuk!, met alle kosten die zo'n beestje nodig bleek te hebben, meer dan € 45.000,- één Hamster!..., als je dit leest, krab je je toch wel even achter oren...
De hamster zijn helaas opgevreten door vossen!, die wel zin hadden in zo'n zwaar gesubsidieert hamsterboutje!,
Voor wat één zo #@# hamster gekost heeft, moet ik meer dan 3 jaar voor werken!, om dat bedrag bij elkaar te krijgen!,
Maar ja, het is Nederland, dus slaap verder Nederland...
-
Gast
het wordt tijd dat er een einde komt aan deze zog. democratie en dat er nu eens een echte leider opstaat!!!
-
Gast
Hoera we "krijgen" 200 euro van Bos,zal mij benieuwen.
Heb eigenlijk nooit meegemaakt dat we wat krijgen van de
regering ben 70 jaar dus zal ik het dan nog beleven.
Geloof er eigenlijk niet in want we betalen dat kwartje ook nog steeds teveel en ik heb nog niks terug gezien.
En voor degene die het nog niet wisten 40 jaar geleden moesten we
ook voor even een dubbeltje meer betalen voor de benzine en dat
dubbeltje betalen we nu nog.
Reken in elk geval nergens op.
Heb eigenlijk nooit meegemaakt dat we wat krijgen van de
regering ben 70 jaar dus zal ik het dan nog beleven.
Geloof er eigenlijk niet in want we betalen dat kwartje ook nog steeds teveel en ik heb nog niks terug gezien.
En voor degene die het nog niet wisten 40 jaar geleden moesten we
ook voor even een dubbeltje meer betalen voor de benzine en dat
dubbeltje betalen we nu nog.
Reken in elk geval nergens op.
-
Gast
Dat bedoel ik gast dat krijgen we nooit net zomin als het kwartje !!!!!
Kan je nagaan wat ze ons flikken.En mooie praatjes vullen geen gaatjes.
Kan je nagaan wat ze ons flikken.En mooie praatjes vullen geen gaatjes.
-
Gast
Is maar 1 oplossing: in 2007 dit hele &^%&^*&*(* naar huis sturen. Maar dit is Nederland, niets doen we.
-
Gast
Leuk, Bos wil iedereen € 200,- "compensatie" geven...,
Een nobel streven voor de verkiezingen!,
Zouden die € 200,- kostendekkend zijn voor alle verhogingen die dit jaar zijn ingevoerd?,
Zeker weten van niet....
En we moeten maar afwachten of we dat geld krijgen..,
Nederland zit momenteel krap bij kas!, mede dank zij Brussel, en andere "leuke" projecten..
Welterusten, Den Haag!.
Een nobel streven voor de verkiezingen!,
Zouden die € 200,- kostendekkend zijn voor alle verhogingen die dit jaar zijn ingevoerd?,
Zeker weten van niet....
En we moeten maar afwachten of we dat geld krijgen..,
Nederland zit momenteel krap bij kas!, mede dank zij Brussel, en andere "leuke" projecten..
Welterusten, Den Haag!.
Ach dadelijk komt de Europeese Grondwet .Nog meer regeltjes uit Brussel (of is het nu af en toe straatsburgNederland zit momenteel krap bij kas!, mede dank zij Brussel, en andere "leuke" projecten..
Maar we kunnen er nog wat aan doen Stem tegen op 1 Juni .
Het wordt eens tijd dat ons belastinggeld eens nuttig wordt besteed .
Ja in Nederland en niet aan onze eigen betaalde subsidies van de EU.
Dat een partij zoals de PVDA ook al weer voor is zegt al weer genoeg .
Dan is de SP verstandiger om hier niet voor te zijn.
-
zeg het maar
Ik was toch al van plan om niet te stemmen,en ze mogen van mij allen-
maal per direct naar huis de gehele regering.En europa heb ik nooiteen hoge pet van opgehad.Allen willen flinke loonsvehoging en wij worden of zijn al uirtgekleed,bedankt dat dit land naar de hel is geholpen door mensen die al lang naar huis gestuurd hadden moeten worden.

maal per direct naar huis de gehele regering.En europa heb ik nooiteen hoge pet van opgehad.Allen willen flinke loonsvehoging en wij worden of zijn al uirtgekleed,bedankt dat dit land naar de hel is geholpen door mensen die al lang naar huis gestuurd hadden moeten worden.
Juist nu moet je tegen stemmen .Als je alleen weet hoe dit geintje ons allemaal weer gaat kosten.Ik was toch al van plan om niet te stemmen,en ze mogen van mij allen-
maal per direct naar huis de gehele regering.En europa heb ik nooiteen hoge pet van opgehad.Allen willen flinke loonsvehoging en wij worden of zijn al uirtgekleed,bedankt dat dit land naar de hel is geholpen door mensen die al lang naar huis gestuurd hadden moeten worden. Evil or Very Mad Evil or Very Mad
En het zijn inderdaad zakkenvullers .D66 is de ergste in Brussel (o nee het is vandaag straatsburg) .Die lopen nu te klagen dat ze te weinig verdienen
omdat ze niet meer kunnen frauderen met declaraties. .
Misschien gaat zaterdag de stekker wel uit D66 .Dan hebben we geen Brinkhorst meer. Heeft hij met wachtgeld meer tijd om naar zijn prinsesje te gaan.
-
Gast
Helaas niet .Het uithonger kabinet gaat gewoon verder.
D66 een milieupartij .Wat een aanfluiting omdat nog te zeggen.
Nog meer pech met pechtold. Bestuurlijke vernieling noemen ze dat.
Ook welkom bij demogogen `66 `.
D66 een milieupartij .Wat een aanfluiting omdat nog te zeggen.
Nog meer pech met pechtold. Bestuurlijke vernieling noemen ze dat.
Ook welkom bij demogogen `66 `.
-
Gast
Ik ga in iedergeval tegen stemmen.Dus tegen europa!!