LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Fout op bekeuring

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.
koenders01

Fout op bekeuring

Ongelezen bericht door koenders01 »

Heb vandaag bekeuring gehad voor door rood licht rijden (oranje rood) maar volgens mevrouw agent vol rood :shock:

Ik ging er maar niet op in en vertelde dat ik mat haar colega bezig was en niet mat haar.

En ja hoor blablabla ik heb het gezien zij ze,ik vertelde jullie zijn met zijn tweeén en ik kan er toch niks tegen doen :evil:

Kreeg mijn rijbewijs terug en een bekeuring van €150,- ik zij dank je en ging er vandoor.

Later zag ik dat ze het kenteken niet volledig hadden ingevuld :lol: is dit dan een niet goed ingevulde boete en kom ik hier dan goed vanaf??????

Hoor graag reacties.

Gr.Daan.

roro25

Re: Fout op bekeuring

Ongelezen bericht door roro25 »

helaas voor je mag het OM de boete ambtshalve aanvullen/verbeteren indien sprake is van een verschrijving/vergissing. Dit ingevolge de wet Mulder (WAHV).

Dus gewoon betalen.

koenders01

Ongelezen bericht door koenders01 »

Als het mijn eigen auto zou zijn ok maar dit was een huur auto????

Dan kunnen ze ook nooit achterhalen welke auto ik heb gereden,behalvae dat ik in een auto met het kenteken 54-??-?? heb gereden.

Dit is toch niet te achterhalen

Gr.Daan.

Waterlelie

Ongelezen bericht door Waterlelie »

Kreeg mijn rijbewijs terug en een bekeuring van €150,-
Ze hebben sowieso je naam en geboortedatum( ze hebben niet voor niets naar je rijbewijs gevraagd), aan de hand daarvan kunnen ze je adresgegevens achterhalen waardoor je de bekeuring toch zal krijgen.

Ps. Al staat de volledige kenteken niet op het procesverbaal, die zullen ze vast op beeld of alsnog genoteerd hebben voordat je weg reed.

Gesloten