LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] geen antwoord van de overheid

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.
Gast

geen antwoord van de overheid

Ongelezen bericht door Gast »

ik heb in februari een mail gestuurd aan die balk ellende . ik moet nu nog antwoord krijgen. wie heeft hier ook ervaring mee gehad?

Gast

Re: geen antwoord van de overheid

een mail gestuurd aan die balk ellende
Bij de overheid werkt niemand die zo heet, dus het mailtje is nooit bij iemand aangekomen?

Gast

Ja wel gast,toen was de naam goed gespeld.Maar peter jan ws op vakantie zodat zalmsnip de kolen uit het vuur kan halen voor balken
ellende.Maar hij reageerd nooit op mailtjes.Hij neemt er kennis van en dat is ook alles.

Gast

Gek he, hij zou er een dagtaak aan hebben om al die mailtjes van die gefrustreerde te moeten gaan beantwoorden.

Gast

Vandaar geen reactie,want het past niet in zijn straatje.Maar weet hoogmoed komt voor de val.

Gast

Emigreer lekker .....................maar wel een beetje snel :lol:

Gast

Ik beantwoord ook niet gauw mailtjes van mensen die alleen maar klagen, zeuren, schelden en mijn naam verkeerd schrijven. En als ik premier was en 100 van zulke rotmailtjes per dag kreeg flikkerde ik ze al helemaal in de prullenbak.

Gast

Hopelijk flikkeren al die mensen, die overigens terecht klagen, de complete Balken Bende binnenkort in de prullenbak..........maar wel een beetje snel graag :twisted:

topery

Ongelezen bericht door topery »

Ik heb ook weleens een e-mail naar Balkenende gestuurd n.a.v. de verkiezingen in 2003 waarbij hij ervoor koos de 2e partij, de PvdA als coalitiepartner te wippen voor de VVD en D66. Heb ik keurig een antwoord op gehad.

Hetgeen niet wil zeggen dat ik een fan van hem ben hoor en het antwoord was ook niet echt verhelderend......maar ik kreeg wel antwoord :lol:

Gast

Joepie, jij moet nu wel een heel gelukkig mens zijn :roll:

Gast

De PvdA stuurt ook altijd een antwoord terug.

Gast

Topery is in de 7 hemel over het antwoord krijgen Jippie!!Nou van mij kondie.Ik hoef geen mail van hem.Als ik zijn praten hoor stelt het niets voor.Een hoop gepraat en veelal omheen gezwets en nooit komen to the point.Een slap figuur.Veel praten en weinig of geen inhoud hebben.
dat is al kunst op zich zelf. De prullenbak in zou ik zeggen!! :evil:

topery

Ongelezen bericht door topery »

Ik ben niet in de 7e hemel....maar ik reageer op de topic. Ik heb wel antwoord gehad en dat doet niets af aan het feit dat hij zelfs in europees verband gezien wordt als Harry Potter. Het is niet mijn vriend en zal dat ook nooit worden, maar het ging erom dat iemand geen antwoord heeft gekregen op een e-mail.

Gast

Agnes Kant beantwoordt ook altijd mails, waarom stuur je haar geen mail als je zo graag antwoord wil hebben :lol:

gast123456

Ongelezen bericht door gast123456 »

de pvda kennende zullen ze wel 7 verschillende antwoorden terugsturen....in lijn met hun uitspraken op TV....

maar mbt het topic.

Als iemand niet het fatsoen kan hebben een naam normaal neer te zetten, zal de toon in het mailtje ook niet uitnodigend zijn geweest om daarop te reageren!

Gast

Ruim 80% van de bevolking is de Balken Bende al lange tijd spuugzat.
Ik begrijp best dat de huidige regering geen vragen meer beantwoord. Er valt met dat arrogante zelfingenomen zooitje sowieso niet te communiceren. Ze verstoppen zich liever achter de gigantische plaat voor hun kop. Als ze een beetje karakter toonden hadden ze allang de eer aan zichzelf gehouden. Al twee keer hadden ze de kans om af te treden, maar dat achten ze niet in het belang van het land. Je moet maar het lef hebben om je voor volksvertegenwoordiging uit te geven terwijl de overgrote meerderheid je niet meer wenst. De gevolgen daarvan gaan we straks beleven bij de uitslag van het Europese referendum. De bevolking stemt straks niet tegen Europa.......ze stemt tegen de huidige regering die ons al haar asociale maatregelen tegen wil en dank door de strot denkt te kunnen persen. Weg ermee...Nederland verdient beter..!!

Gast

chappeau!!!!!Niets meer aan toe te voegen!!!!!!Weg de hele zooi :evil: :!:

gast123456

Ongelezen bericht door gast123456 »

he gast

hoe zou jij het dan allemaal doen?

Ben je aangesloten bij een politieke partij, van plan zelf iets op te richten, maak je je zo i zo nuttig in deze maatschappij.
Of is het enige wat je doet klagen , zeuren en zeuren?

Ik ben het ook niet overal mee eens, maar sommige maatregelen zijn wel noodzakelijk.

Gast

Ik klaag niet, ik constateer slechts. De huidige regering pretendeert de wijsheid van de oplossing voor de gerezen maatschappelijke problemen in pacht te hebben. Ik pretendeer dit niet. Daarvoor ben ik niet arrogant genoeg. Ook heb ik niets met politiek te maken. Daarvoor ben ik niet asociaal genoeg.

Gast

Het ligt er maar aan welke maatregel je bedoelt.En vandaag op het nieuws van den haag om 1 uur werd er het een en ander in de kamer even neergelegd bij balkenende.En het misselijkste wat ik hoorde was dat het allemaal aan het laatste kabinet van kok lag al die ellende.Maar ze vergeten te vertellen dat ze veel zelf aan het afbreken zijn .Je kan niet alles aan de kapstok hangen van Kok.En mevr van burcht staat op haar borst te kloppen hoe goed ze het doen.
Maar eens komen de mensen erachter wie er zo hard aan het afbreken zijn wat nederland in jaren hadden opgebouwd.Het word nu in rap tempo afgebroken.Ik hoop dat ze met gelijke munt worden terug betaald deze regering.En zeker met de verkiezingen worden ze op hun daden afgerekend.En dat verdienen ze ook en niet anders.Hoezoopbouwende maatregels.!!!!!!!!!!!!!!

Gesloten