LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] 'Geen bijstand onder de vijfentwintig'
-
Re: 'Geen bijstand onder de vijfentwintig'
Ja redactie verwijdert u de berichten maar van deze dames....ze hebben immers geen gevoel voor verantwoording
Op zich ben ik geen voorstander van censuur, maar goed, laten we de berichten van Ninc dan maar weghalen.
PRETTIGE FEESTDAGEN dan maar.
Wat een stelletje ongelukte beren zeg!!
Of je het nu met de stelling eens bent of niet: zoals al gezegd it takes two to tango.
Wat een stelletje ongelukte beren zeg!!
Of je het nu met de stelling eens bent of niet: zoals al gezegd it takes two to tango.
-
Ik vind het absoluut topvermaak:
hem erin stoppen/schuiven
op haar rug liggen
met haar kooi open liggen
Het is een beetje als de eerste les seksuele voorlichting. Wat is de gemiddelde leeftijd hier eigenlijk?wippen
Beste Bor,
Wat heeft taalgebruik nu met de leeftijd te maken? Of bedoel je dat er oude mensen op dit forum rondlopen. Zo'n uitdrukking als "met haar kooi open liggen" verraad kennis van oud-nederlands. "Kooi" is in dit verband het heupgewricht of de billen. Een woord als "lichtekooi" komt daar ook vandaan, dat is letterlijk iemand die haar heupen licht.
Wat heeft taalgebruik nu met de leeftijd te maken? Of bedoel je dat er oude mensen op dit forum rondlopen. Zo'n uitdrukking als "met haar kooi open liggen" verraad kennis van oud-nederlands. "Kooi" is in dit verband het heupgewricht of de billen. Een woord als "lichtekooi" komt daar ook vandaan, dat is letterlijk iemand die haar heupen licht.
-
Beste SJZ,
Nee, ik doelde meer op het feit dat een discussie over bijstand voor jongeren ontaardt in een discussie over bijstand voor ongehuwde moeders, en wiens schuld het is dat deze moeders behoeftig zijn. Waarna de handelingen die tot de conceptie leiden uitgebreid worden besproken op zeer creatieve wijze.
Onze ijverige redactie heeft in het kader van de censuur al een aantal reacties verwijderd waarin ook een interessante analyse over breezermeisjes stond ("ze staan je op te geilen en als je ze geen bacardi geeft gillen ze dat je ze verkracht", "je kan zo hun mossels zien hangen"). Ik vind het enigzins infantiel maar ook lachwekkend. Misschien ben ik in die zin zelf ook wel een beetje infantiel, maar iedereen moet een beetje kind zijn, nietwaar?
Leuk om te weten, die onthoud ik.Zo'n uitdrukking als "met haar kooi open liggen" verraad kennis van oud-nederlands. "Kooi" is in dit verband het heupgewricht of de billen. Een woord als "lichtekooi" komt daar ook vandaan, dat is letterlijk iemand die haar heupen licht.
Nee, ik doelde meer op het feit dat een discussie over bijstand voor jongeren ontaardt in een discussie over bijstand voor ongehuwde moeders, en wiens schuld het is dat deze moeders behoeftig zijn. Waarna de handelingen die tot de conceptie leiden uitgebreid worden besproken op zeer creatieve wijze.
Onze ijverige redactie heeft in het kader van de censuur al een aantal reacties verwijderd waarin ook een interessante analyse over breezermeisjes stond ("ze staan je op te geilen en als je ze geen bacardi geeft gillen ze dat je ze verkracht", "je kan zo hun mossels zien hangen"). Ik vind het enigzins infantiel maar ook lachwekkend. Misschien ben ik in die zin zelf ook wel een beetje infantiel, maar iedereen moet een beetje kind zijn, nietwaar?
Niet als je hem pas 3 maanden kent en hem op een mooie dag verteld dat je de pil bent vergeten en zwanger bent.Kan je een man verplichten zijn verantwoordelijkheid te nemen
Da's niet de manier.
HIJ kan toch ook voor rubber zorgen? alsof de pil de énige vorm van anticonceptie is...Da's niet de manier.
Nou Henrice, de man is inderdaad net zo verantwoordelijk als de vrouw, zoals Kiz al zegt.
Niet alle vrouwen verdragen de pil!!! Rubber is beter dan hormonen.
Niet alle vrouwen verdragen de pil!!! Rubber is beter dan hormonen.
-
Interessante vraag met een kort antwoord: Nee.Kan je een man verplichten zijn verantwoordelijkheid te nemen
Een man kan zich letterlijk en figuurlijk meteen terugtrekken.
De man kan overigens ook de vrouw niet dwingen tot abortus als hij het kind niet wil, of de vrouw van abortus afhouden als hij het wel wil...
Maar ja, de grijze cellen werken nu eenmaal minder als men aan het "wippen" is.
Moet ik nou als verstandelijk weldenkend wezen anno 2006 hier een discussie over gaan voeren ?anticonceptie
Dat ze in derde wereldlanden nou niet beter weten kan ik me nog wat bij indenken.
Maar dat geeft je niet het recht ALLE schuld op de vrouw te schuiven.
Lekker makkelijk.
Lekker makkelijk.
Waar doe ik dat ?Maar dat geeft je niet het recht ALLE schuld op de vrouw te schuiven
Hier:
Geplaatst op 12 Okt 2006 18:06 door Henrice
--------------------------------------------------------------------------------
Quote:
Kan je een man verplichten zijn verantwoordelijkheid te nemen
Niet als je hem pas 3 maanden kent en hem op een mooie dag verteld dat je de pil bent vergeten en zwanger bent.
Da's niet de manier.
--------------------------------------------------------------------------------
Quote:
Kan je een man verplichten zijn verantwoordelijkheid te nemen
Niet als je hem pas 3 maanden kent en hem op een mooie dag verteld dat je de pil bent vergeten en zwanger bent.
Da's niet de manier.
Janneke52 je was me voor...
Wat heeft deze voorlichting met de topic start te maken?????
Andere voorbeelden dan de vergeetachtige dame heb ik niet genoemd.ALLE schuld
En daar kan geen man schuldig aan zijn.
Een man gaat toch niet iedere avond vragen of ze de pil (en een asperine) niet vergeet.
Maar ben bang dat als je verder wil bekvechten je een andere topic moet openen.
Gezellig.
-
Ik vind dit een uitstekend idee. Alleen voor gehandicapte jongere die NIET kunnen werken is dit een goede uitkomst om toch een verdienste te hebben. Jongeren die WEL kunnen werken, MOETEN AAN HET WERK, EN NIET PROFITEREN VAN DE SAMENLEVING. Ik, 51 jaar, vrouw, moeder, huisvrouw, moet tenslotte ook werken voor mijn geld.
Jou reaktie op mijn vraag:Henrice
Geplaatst op 11 Okt 2006 18:21 door Henrice
Nee hoor, dat hoort die kerel te doen die hem erin gestopt heeft.
Kan je een man verplichten zijn verantwoordelijkheid te nemen?
Volgens mij spreek je jezelf nu tegen...Henrice
Da's niet de manier.
Newsflash: Anticonceptie is nooit 100% betrouwbaarMoet ik nou als verstandelijk weldenkend wezen anno 2006 hier een discussie over gaan voeren ?
Dat ze in derde wereldlanden nou niet beter weten kan ik me nog wat bij indenken.