LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geen huis? Dan kunnen je kinderen ook niet terug

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.
Radar
Site Admin

Geen huis? Dan kunnen je kinderen ook niet terug

Ongelezen bericht door Radar »

Je wordt met je kinderen uit huis gezet en je kunt nergens een betaalbare woning vinden. Je kinderen worden tijdelijk ergens anders ondergebracht. Komen ze uiteindelijk wel weer bij jou te wonen?

Maandag 25 november in Radar, 20:30 uur op NPO 1.

Lees meer: https://radar.avrotros.nl/uitzendingen/ ... aar-ouder/

LavDijkstra

Re: Geen huis? Dan kunnen je kinderen ook niet terug

Ongelezen bericht door LavDijkstra »

Het zou mooi zijn als wij nu ook serieus genomen gaan worden door de rechters.

Het was een goede uitzending en de psychiater spraak heel mooi hoe het hoort.

Er worden zoveel eisen gesteld huisvestiging en hulp dan krijg je de kinderen terug, maar dan zoals de advocaat ook al heeft gezegd de kinderen kunnen niet na huis zijn gehecht aan het perspectief biedende pleeggezin. dus hij kan niet terug na huis dat is schadelijk voor zijn ontwikkeling en veilige omgeving. ik vecht al 2 en half jaar de oudste van mij is in die 2 jaar al 6 keer verhuisd, waarvan 5 pleeggezinnen en nu verblijft hij op een behandelgroep, helaas wordt het kind niet voorop gesteld door jeugdzorg of instanties. de middelste woont dus al 2 jaar in het perspectief biedend pleeggezin hebben zijn naam veranderd ze zeggen dat hij er zelf mee is gekomen hij was toen 2 en een half jaar oud, Hoe kan een kind die niet kon praten volgens jeugdzorg er wel zelf mee komen? Hoe kan jeugdzorg zeggen dat ze op huisbezoek zijn geweest terwijl ik geen vaste woon en verblijfplaats had en de kinder toen niet eens gezien hadden pas op de dag dat ze uit huis geplaatst werden bleken ze volgens jeugdzorg ondervoed en verwaarloosd te zijn er is er nooit onderzoek na gedaan althans zegt jeugdzorg. Mijn oudste komt elk weekend thuis heeft problematiek waaronder emotioneel vlak op 3 jarige leeftijd en een hoog iq van 216. Mijn middelste zijn ze aan het kijken hoe het met hem is op emotionele vlak en zijn iq. Mijn jongste woont volledig thuis en ontwikkelt zich uitstekend.

Mvg Lavina Dijkstra

Gesloten