Zou als jullie weten gaat de gemeente ondergrondse containers plaatsen.
Nu stond er in de brief als je niet zelf de zakken kan weg brengen dat wordt er naar een oplossing gekeken van uit de gemeente(het wijkteam zou hier bij helpen).Wij hebben al toen bij de eerste brief die we hebben gekregen van de gemeente om hulp bij het weg brengen gevraagd. We moeten met de zak zon 145 meter lopen en dat gaat niet. De eerste brief was al op 15-09-2016 we zijn nu al 3 maanden verder maar niets meer gehoord. Nu zouden we willen weten of er meer mensen ook geen hulp kregen bij de ondergrondse container. Of zou je er wat aan kunnen doen?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Gemeente Arnhem Ondergrondse container
Re: Gemeente Arnhem Ondergrondse container
nee sorry, daar was ik niet van op de hoogte, maar ik kom dan ook niet uit Arnhembudje999 schreef:Zou als jullie weten gaat de gemeente ondergrondse containers plaatsen.
Heeft u een bevestiging dat de brief aangekomen is? Heeft u na die eerste brief zelf nog contact gezocht?budje999 schreef:De eerste brief was al op 15-09-2016 we zijn nu al 3 maanden verder maar niets meer gehoord.
Re: Gemeente Arnhem Ondergrondse container
Nou dat weet ik niet, aangezien ik geen inwoner ben van deze gemeente. Maar goed, even serieus, ik lees hier (onderaan de pagina) dat men voor hulp bij het wegbrengen, contact op kan nemen met het wijkteam. Daar staat een website genoemd, en een telefoonnummer. Gezien de matige resultaten met emailen, zou ik voor het telefoonnummer kiezen.budje999 schreef:Zou als jullie weten gaat de gemeente ondergrondse containers plaatsen.
Nu stond er in de brief als je niet zelf de zakken kan weg brengen dat wordt er naar een oplossing gekeken van uit de gemeente(het wijkteam zou hier bij helpen).Wij hebben al toen bij de eerste brief die we hebben gekregen van de gemeente om hulp bij het weg brengen gevraagd. We moeten met de zak zon 145 meter lopen en dat gaat niet. De eerste brief was al op 15-09-2016 we zijn nu al 3 maanden verder maar niets meer gehoord. Nu zouden we willen weten of er meer mensen ook geen hulp kregen bij de ondergrondse container. Of zou je er wat aan kunnen doen?