De dames/heren politici zullen toch ook wel eens goede beslissingen nemen?
Zoals bijvoorbeeld de invoering van de ID/ Melkert-banen, afschaffen van kinderarbeid ( ja, weet het, dat is héél lang geleden).
Weten jullie nog meer goede voorbeelden?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Goede politieke daden
Re: Goede politieke daden
De invoering van de euro, de invoering van het nieuwe zorgstelsel, de invoering van het eigen risico in de gezondheidszorg, strenger controleren op uitkeringen en subsidies en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Dit kabinet maakt alleen maar goede beslissingen in mijn ogen.....
Het bouwen van de afsluitdijk en de deltawerken.
Euro,gezien de afkeer van de euro door meer dan 70% van de bevolking, kan ik dat geen goed besluit noemen.karr-2,
De invoering van de euro, de invoering van het nieuwe zorgstelsel, de invoering van het eigen risico in de gezondheidszorg, strenger controleren op uitkeringen en subsidies en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Nieuwe zorgstelsel, gezien alle berichten over wat er mis is, ga ik ook hier aan twijfelen.
Strengere controle helemaal met je eens, maar ook in de top graag dit gebeurt nu veel te weining.
Dit kabinet heeft het vertrouwen van minder dan 75% van de bevolking dus die goede beslissingen daar heb ik zo mijn twijfels over.
Mensen haten verandering (vandaar de weerstand tegen het nieuwe zorgstelsel) en bij veel maatregelen duurt het soms jaren voordat de effecten echt zichtbaar worden. En bereid je maar vast voor: het sociale stelsel wordt de komende decennia grondig gesaneerd.
Ik heb overigens niets tegen het nieuwe zorgstelsel, lees mijn berichten maar, wel de manier van hoe.??,
Even aandacht voor de werkelijkheid?
http://www.nieuws.nl/187983/Ambtenaren_ ... De_Geus_in