| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Het Hefpunt Waterschap Fryslân boekt dubbel
-
verzendingen
Het Hefpunt Waterschap Fryslân boekt dubbel
Er werd per abuis voor mijn partner en ik beide waterschapbelasting betaald. Ik heb hier meerdere malen contact over gehad. Nu is er een onderzoek geweest waaruit blijkt dat we te veel betaald hebben. Het geld bedrag is dan vernietigd. Ik vroeg me af of ik de enige ben bij wie deze administratieve fout is gemaakt of dat bij meer mensen voor komt? Advies is dan ook altijd je rekeningen goed na kijken. Bij twijfel, dan trek je aan de bel of onduidelijkheden.
-
renegade66
Re: Het Hefpunt Waterschap Fryslân boekt dubbel
en wat is nu je punt?
het is toch in orde gemaakt?
ik heb nog nooit geen probleem gehad met wetterskip fryslân.
het is toch in orde gemaakt?
ik heb nog nooit geen probleem gehad met wetterskip fryslân.
Kennelijk hebben zowel u als uw partner een aanslag gekregen. Ging er toen al geen lampje bij u branden, nog voordat u beiden ging betalen?
-
verzendingen
Dat ging via automatische incasso dus dan valt het niet op bij een en/of rekening. Mijn punt in deze is dat dit misschien een incident is of dat het vaker voorkomt. Ik heb in eerste instantie een e-mail gestuurd. Maar uit die brief bleek alles wel te kloppen. Via bezwaar gedaan en toen is er een onderzoek ingesteld. Meeste rekeningen zijn naar mijn inziens wat ondoorzichtig (denk aan gas of electra). De rekening is vernietigd maar ik weet niet of ik het geld nu ook terug gestort krijg. Ik heb al eens eerder bedragen gestorneerd maar kreeg hiervan geen herinnering. Dat vond ik ook wel vreemd.
Automatisch betalen of niet, dan komen er nog steeds twee aanslagbiljetten, hetzij per gewone post hetzij via e-mail.verzendingen schreef:Dat ging via automatische incasso dus dan valt het niet op bij een en/of rekening.
-
verzendingen
Waren 2 verschillende bedragen en waren afwijkend. En ik lees de post niet altijd aandachtig door. Via internet bankieren kwam ik hier achter.
Misschien een beetje flauw antwoord, maar zelf een beetje opletten is toch niet te veel gevraagd. De hele schuld bij anderen leggen is wat al te gemakkelijk. En het is toch opgelost?