Hallo,
Binnenkort betreed ik mijn eigen huisje. Het is echter zo dat dat huisje bij een ander huis (huisnr. 12) op het terrein staat. Officieel moet ik me dan ook inschrijven op het huisnummer (huisnr. 12) van de eigenaar van de woning.
Nu wil ik voor mijn post e.d. toch wel graag een onderscheid gaan maken, kan ik nou gewoon de post laten sturen naar bijv. 12b? Of moet ik daar 12-2 van maken? Hoe gaat dit in zijn werk?
Alvast bedankt,
Christiaan
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Huisnummer toevoeging
Re: Huisnummer toevoeging
Ik denk niet dat je zomaar een nummer of letter kan toevoegen an je huisnummer. Ik denk zelfs dat je goed moet nagaan bij je gemeente of je je wel kunt inschrijven op deze manier. Als er geen huisnummer is voor het huis waar je gaat wonen, is er misschien ook wel geen toestemming om er te wonen. De gemeente kan dan handhavend optreden en je dwingen om eruit te gaan.
-
sjorsie1982
Re: Huisnummer toevoeging
Als je je moet inschrijven op het huisnr van iemand anders ben je een medebewoner. Weet je zeker dat je huiseigenaar bent of huur je?
Als je huurt, moet je voor de huurtoeslag het inkomen van deze andere persoon meenemen.
Zomaar een toevoeging aan je huisnr zetten mag niet en is strafbaar.
Als je huurt, moet je voor de huurtoeslag het inkomen van deze andere persoon meenemen.
Zomaar een toevoeging aan je huisnr zetten mag niet en is strafbaar.