| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Huurders bijschrijven op adres
-
Tess van der Poel
Huurders bijschrijven op adres
Hallo allemaal,
Over 2 maanden gaan mijn vriend en ik op wereldreis, wij huren op dit moment een appartement van mijn ouders. Als wij op wereldreis zijn willen mijn ouders graag het appartement verhuren, nu vroegen we ons echter af
Kunnen wij op hetzelfde adres ingeschreven blijven staan als mijn ouders huurders vinden voor het appartement als wij op wereldreis zijn?
(Dit zou betekenen dat wij op dit adres ingeschreven staan + de tijdelijke huurders)
Alvast heel erg bedankt voor het meedenken!
Over 2 maanden gaan mijn vriend en ik op wereldreis, wij huren op dit moment een appartement van mijn ouders. Als wij op wereldreis zijn willen mijn ouders graag het appartement verhuren, nu vroegen we ons echter af
Kunnen wij op hetzelfde adres ingeschreven blijven staan als mijn ouders huurders vinden voor het appartement als wij op wereldreis zijn?
(Dit zou betekenen dat wij op dit adres ingeschreven staan + de tijdelijke huurders)
Alvast heel erg bedankt voor het meedenken!
Re: Huurders bijschrijven op adres
Ik begrijp dat uw ouders eigenaar zijn. U bent de reguliere huurders. In feite verhuurt u het appartement dan via uw ouders onder aan anderen.
Ik denk dat u rustig huurder kunt blijven, maar ik zou heel goed aandacht besteden aan het contract en de voorwaarden met de onderhuurders, zodat ze ook weer tijdig vertrekken.
Ik denk dat u rustig huurder kunt blijven, maar ik zou heel goed aandacht besteden aan het contract en de voorwaarden met de onderhuurders, zodat ze ook weer tijdig vertrekken.
Re: Huurders bijschrijven op adres
Denk er ook aan dat u het huurcontract op laat maken door een jurist en er niet eentje van internet plukt. Uw ouders (en u) zullen niet de eersten zijn die de huurders niet meer uit het huis krijgen en jarenlang wel alle kosten (hypotheek etc.) moeten ophoesten.
Een dergelijk schrijnend geval is al eens bij de Rijdende Rechter (mr. Visser) behandeld en er was weinig tegen te doen.
Een dergelijk schrijnend geval is al eens bij de Rijdende Rechter (mr. Visser) behandeld en er was weinig tegen te doen.