Mooie slogan maar ze hebben er net als vorig jaar dus WEER een puinhoop van gemaakt. Ieder huishouden zou een beschikking ontvangen in december en tot op heden heb ik nog niets gehad, laat staan dat ik mijn toeslag heb ontvangen rond 20 december.
Een aantal dagen geleden gebeld met de belastingtelefoon en het probleem uitgelegd. Er werd gezegd dat "ze het gewoon erg druk hadden gehad in december" en dat door de drukte een extra betaaldag was ingelast (waar je dan ook nog blij mee moet zijn) op 4 januari. Indien ik op 4 januari nog niets had ontvangen moest ik nog maar eens terug bellen.
Vandaag 5 januari maar terug gebeld. Hun antwoord:
"Helaas mevrouw maar uw huurtoeslag is niet automatisch verlengd, een fout van ons maar we weten nog niet waar het is mis gegaan. U zult uw toeslag opnieuw moeten aanvragen en ja dan zou ik wel een paar maanden moeten wachten op mijn geld". Toen ik uitlegde dat ik een minimum inkomen heb en ik dus nu al 1 keer de volledige huur heb moeten betalen en daar dus echt niet nog een paar maanden bij konden komen omdat ik dan geen eten kon kopen was hun reactie:
Helaas konden ze verder niet meer voor me doen. Als de deurwaarder aan de deur stond omdat ik mijn rekeningen niet meer kon betalen moest ik nog maar eens terug bellen.
![Shocked :shock:](./../images/smilies/icon_eek.gif)
Belastingdienst... leuker kunnen ze het niet maken.
![Evil or Very Mad :evil:](./../images/smilies/icon_evil.gif)
M.G