Hallo,
Wij zitten nog niet in de schulden maar hebben wel om alle rekeningen te betalen al onze spaarcenten moeten gebruiken.
Mijn man is ernstig ziek en ik ben gewoon huisvrouw.
Wie kan mij uitleggen wat de prerciese trajecten zijn die we moeten doorlopen om geholpen te worden.
Ik had al het een en ander gelezen op www.bewindvoerders.net , maar volgens mij slaat dat niet op ons omdat we nog geen schulden hebben.
groetjes
Netty
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] In de WSNP of vrijwillige bewind
-
Re: In de WSNP of vrijwillige bewind
Beste Nemesis ......
Weet je zeker dat je in de schulden gaat komen dan ???
(lees: is dat onvermijdelijk???)
Het lijkt mij nu juist zaak om dat te voorkomen.
Lijkt me idd lastig met een zieke man (ivm extra kosten e.d.)
maar lijkt me goed om maatschappelijk werk/ sociaal raadslieden eens
te bellen. Met wat budgetteren en wat subsidie's en kortingen zou je
misschien nog een eind komen.
Ik neem aan dat uw man daarvoor wel werkte en dus een uitkering krijgt nu??? anders zou ik die maar eens snel gaan aanvragen.
>cybertje<
Weet je zeker dat je in de schulden gaat komen dan ???
(lees: is dat onvermijdelijk???)
Het lijkt mij nu juist zaak om dat te voorkomen.
Lijkt me idd lastig met een zieke man (ivm extra kosten e.d.)
maar lijkt me goed om maatschappelijk werk/ sociaal raadslieden eens
te bellen. Met wat budgetteren en wat subsidie's en kortingen zou je
misschien nog een eind komen.
Ik neem aan dat uw man daarvoor wel werkte en dus een uitkering krijgt nu??? anders zou ik die maar eens snel gaan aanvragen.
>cybertje<
-
Re: In de WSNP of vrijwillige bewind
Neem rustig contact op met mij: ik ben er zelf net uit en kan je uitleggen wat en hoe. Ik weet niet waar jullie vandaan komen: ikzelf kom uit Medemblik, maar, als je dichtbij zit, wil ik best eens komen om je uit te leggen wat het inhoudt.
Neem hiervoor rechtstreeks via mijn e-mailadres contact op, omdat ik vind dat je sommige vragen en antwoorden in de privé-sfeer moet behandelen.
Ik hoop van je te horen.
Groeten,
Jan Dhaenens, Medemblik
Neem hiervoor rechtstreeks via mijn e-mailadres contact op, omdat ik vind dat je sommige vragen en antwoorden in de privé-sfeer moet behandelen.
Ik hoop van je te horen.
Groeten,
Jan Dhaenens, Medemblik