Maar nu wordt het in Nederland ingevoerd en voelen alle brave Nederlands zich opeens weer bedreigd en beledigd.
Stelletje jankmuilen hier zeg
![Rolling Eyes :roll:](./../images/smilies/icon_rolleyes.gif)
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Op een gegeven moment ben ik maar gestopt met het corrigeren van de onzin die Janssen schrijft, werkelijk ongelooflijk. Deze man heeft geen juridische opleiding gehad of hij heeft verrotte slecht opgelet. Hij had zijn geld beter kunnen investeren in een typcursus, een taalcursus en/of een nadenkcursus. Wat een dwaas. Niet waard er op te reagereren maar vooruit, 1 keer dan.janssen schreef:Gast:
Bewijs even dat mijn stelling onjuist is. Ik discrimineer hele maal niet ik constateer gewoon feiten.
En als je dat als discriminatie ziet, is dat jou probleem.
Dacht je nu werkelijk als Theo (meneer van Gogh voor u!) niet vermoord was, dat deze verplichte legitmatie door de kamer was gekomen.
Deze legitimatie is niet van vandaag of gisteren, nee justitie is al vanaf 1984 bezig om deze vervloekte ID bewijs er door tekrijgen, wat overigens ook nog in strijd met ons grondbeginsel, vrijheid om te zwijgen.
Dacht je nu werkelijk als er geen 11/9 was geweest er een id plicht was gekomen, dacht je werkelijk als wij niet zo tolorant waren geweest, en geen dubbele paspoorten hadden afgegeven, wij nu de id bewijs hadden.
dacht je nu werkelijk als wij geen criminele extremiestische islam teroristen groeperingen hadden, dat de wet tot verplichte ID bewijs er gekomen was.
dacht je nu werkelijk dat deze uitspraken discirminerend zijn.
Dacht je dat ik deze gevallen uit mijn duim zuig.
dacht je dat het grote groep marrokanen die hier rotzooi schoppen er
niet waren dat de id er gekomen was, ik dacht het niet. ????????
Schrijf niet van disciminatie maar baseer je gewoon op de feiten en de oorzaken, je weet doel grondslag en geschiedenis????, of mogen wij daar
niet over schrijven omdat de feiten zaken weer geven die sommigen als discriminerend ervaren, dan schrijf ik wat mevr.. Verdonk heeft gezegd, voor veel buitenlanders ligt de lat schijnbaar wat lager, en het incasereings vermogen ook.
Nou iedereen in ons land moet maar eens leren, om te gaan met het zelfde incaserings vermogen als iedere van oorsprong Nederlanders.
Als je de feiten op tafel legt ben je al gauw een rascist.
Was Bolkenstein in zijn tijd een racist.
Was Pim Fortuin een rascist.
Nee zij zagen alleen de feiten onder ogen, wat vele linkse partijne jaren dood gezwegen hebben.
Warne tebang om de feiten tenoemen. dat wordt nu eindelijk wel een tijd. Gelukkig is ook de politiek een heel keien beetje wakker geworden.
Misschien dat Wilders in staat is om de gehele Nederlandse bevolking eens goed door elkaar teschudden, zodat iedereen wakker wordt,,,,,,,
en wakker blijft.
Als ik in het buitenland ben , zeg ook nooit The Netherland .Maar Hollandee.