Beste L.Rozenwater,
Je hebt volledig gelijk dat het een dikke bende is met het uitvoeren van de regels,
Ik pakte slechts de hondenpoepproblematiek er bij, maar er zijn natuurlijk nog veel meer problemen die opgelost moeten worden,
Zeer waarschijnlijk speelt onderbezetting en te weinig financiële speelruimte hier bij een rol,
De overheid kan hier natuurlijk wat aan doen, helaas wordt dit niet gedaan, getuige de problemen in de steden en dat de burgers angstig worden over wat er in de straten gebeurd,
Jij gaat in op de wangedrag van fietsers en kapotte verlichting, deze problemen horen inderdaad keihard aangepakt te worden, zelf heb ik veel fietstsers het leven gered door een snelle reatie mijnerzijds om autoschade te voorkomen!, die fietser weet theoretisch waar hij/zij mee bezig is!, en waneer zo'n sufferd hiet ziekenhuis in gereden wordt, heb ik het nog gedaan!,
Ook fietsendieven weten dat stelen lonend is, voor een nieuwe nette fiets moet je soms wel een maandloon voor neerleggen!, met stelen heb je die dure fiets veel sneller!, en dat zonder besteding van je eigen geld!,
Bepaalde autochtonen, allochtonen en oost europeanen wanen zich hier in het "Walhalla", nergens kunnen ze de bende zo gemakkelijk flessen als hier in Nederland, de cellen zijn vol, en een goede registratie ontbreekt, de uitkering is laag, maar wanneer ze wat "zwart bijverdienen" hebben ze meer geld te besteden dan menig Nederlander met een normale baan!, m.a.w. "prettig geregeld!", de politie heeft het te druk met andere dingen, en grijpt alleen in wanneer het echt te gek gaat met deze malafide en criminele zaken,
de criminelen zijn vaak slecht te achterhalen, en vooral in de grote steden is bestrijding vaak niet mogelijk door onderbezetting,
Er is in Nederland nog heel wat te doen, zolang misdaad loont blijft deze ellende bestaan!.