LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Jaaropgaaf 2008

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.
P.Reuters
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 jan 2009 16:56

Jaaropgaaf 2008

Ongelezen bericht door P.Reuters »

Vandaag ontving ik de jaaropgaaf 2008 van het UWV.
Tot mijn grote verbazing zat er een 2e jaaropgaaf in mijn envoloppe met de jaaropgaaf van iemand uit een andere gemeente.
Deze persoon kan dus reclameren bij het UWV zoveel als hij wil, de jaaropgave krijg je maar eenmalig en volgens het UWV is hij dus wel verstuurd.
Ik vind het maar een kwalijke zaak,het had ook mijn jaaropgave kunnen zijn die naar een andere persoon verstuurd is.
Als de ontvanger niet zoals ik actie onderneemt om de fout van het UWV te herstellen dan heeft er iemand een vet probleem.
In de jaaropgave staat tenslotte belangrijke en gevoelige prive informatie waar het UWV erg slordig mee omgaat.

roli
Berichten: 14
Lid geworden op: 05 feb 2008 15:17

Re: Jaaropgaaf 2008

Ongelezen bericht door roli »

Als ik een Jaaropgave zou ontvangen van een andere zou ik deze direct terugsturen naar het UWV.

Maar wellicht was u al op dat idee gekomen.

Alvast bedankt voor uw moeite!

seagoing racer2
Berichten: 2122
Lid geworden op: 10 jun 2006 10:40

Re: Jaaropgaaf 2008

Ongelezen bericht door seagoing racer2 »

Beste zeurpiet,

De brieven worden automatisch gevouwen en in enveloppen gestopt. En ja dat kan een enkele keer wel eens verkeerd gaan.

Als je nu normaal reageert stuur je het jaaroverzicht terug naar de UWV of door naar de goede bestemming

storm in glas water

antonh
Berichten: 976
Lid geworden op: 05 apr 2006 16:33

Re: Jaaropgaaf 2008

Ongelezen bericht door antonh »

@P.Reuters,

wat is er zo belangrijk aan jouw uitkering?
belangrijke en gevoelige prive informatie
Als je een uitkering hebt van het UWV dan is het niet moeilijk om uit te zoeken hoeveel het is.
En die paar cijfertjes zijn die zo belangrijk?
Heb je het overzicht overigens terug gestuurd?

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Jaaropgaaf 2008

Ongelezen bericht door kweenie »

Het gaat er niet alleen om dat iemand anders weet hoeveel je krijgt, maar dat iemand anders op deze manier wel in een keer in bezit kan komen van je naam, adres, burgerservicenummer, geboortedatum, bankrekeningnummer etc. Die combinatie van gegevens is voor kwaadwillenden goud waard.

SJZ
Berichten: 4103
Lid geworden op: 09 aug 2003 21:03

Re: Jaaropgaaf 2008

Ongelezen bericht door SJZ »

De brieven worden automatisch gevouwen en in enveloppen gestopt. En ja dat kan een enkele keer wel eens verkeerd gaan.
Inderdaad, dat kan wel eens verkeerd gaan. Maar als je het UWV om een exemplaar vraagt zeggen ze: "is al verstuurd".

antonh
Berichten: 976
Lid geworden op: 05 apr 2006 16:33

Re: Jaaropgaaf 2008

Ongelezen bericht door antonh »

Topic starter reageert nergens meer op zo te zien.

:? :?

poespas
Berichten: 298
Lid geworden op: 10 feb 2009 15:18

Re: Jaaropgaaf 2008

Ongelezen bericht door poespas »

Bankrekeningnummer staat bij mij niet op mn jaaropgaaf.

Krijg een uitkering via kpmg.

Gesloten