LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Kintent
Re: Kintent
Gewoon zelf doen. Is echt niet moeilijk en scheelt een hoop paieren rompslomp.
Je kunt de werkgeversbijdrage van een CAO-fonds bijvoorbeeld niet rechtstreeks van dat CAO-fonds ontvangen, alleen de bemiddelaar die de CAO uitvoert kan de werkgeversbijdrage aan de ouders uitkeren. De CAO-fondsen hebben het niet voor niets uitbesteed!!!
Tot nu toe nog geen enkel probleem gehad met de uitbetaling van kintent. Afgelopen maand was het geld al voor de 15de op de rekening bijgeschreven. Ik heb het idee dat mensen niet zonder klagen kunnen. Hoe kun je nu al je oordeel vellen over de slechte (te late) uitbetalingen als het jaar nog niet eens 3 maanden oud is
Let op;
Ik heb net telefonisch contact gehad met Kintent (ik heb 13 minuten in de wacht gestaan voor ik iemand te spreken kreeg, maar dat terzijde)
en de medewerkster legde uit dat Kintent nu na streeft om te decralaties binnen 5 werkdagen te verwerken.
Dit geldt dus niet voor de nieuwe inschrijfformulieren! Kintent heeft ook een achterstand met verwerken van de inkomende post en wel die van de nieuwe formulieren.
Houdt er rekening mee dat ongeveer 2 tot 3 weken kan duren voordat u een declaratieformulier krijgt toegestuurd.
Ik heb net telefonisch contact gehad met Kintent (ik heb 13 minuten in de wacht gestaan voor ik iemand te spreken kreeg, maar dat terzijde)
en de medewerkster legde uit dat Kintent nu na streeft om te decralaties binnen 5 werkdagen te verwerken.
Dit geldt dus niet voor de nieuwe inschrijfformulieren! Kintent heeft ook een achterstand met verwerken van de inkomende post en wel die van de nieuwe formulieren.
Houdt er rekening mee dat ongeveer 2 tot 3 weken kan duren voordat u een declaratieformulier krijgt toegestuurd.
Ze hadden die regiokantoren nooit moeten sluiten, daar liep het perfect. Bevestigingen van wijzigingen kwamen altijd binnen 3 dagen!
ik ondervind veel problemen met kintent het lijkt wel of ze m'n oudste dochtertje niet willen erkennen. Ik heb al drie keer gedeclareerd bij kintent en drie is de bijdrage van m'n oudste dochter niet uitgekeerd ik heb al eindeloos veel gebeld met kintent de ene zegt dat ik een nieuw inschrijfformulier moet insturen iets wat ik tot nu toe al twee keer heb gedaan de ander zegt het is nu in orde mevrouw maar vervolgens krijg ik het geld weer niet dus weer bellen na dan weer een kwartier in de wacht te hebben gestaan krijg ik te horen dat m'n dochter nog niet is ingeschreven ze blijven mekaar daar tegen spreken ik weet ondertussen niet meer wat ik moet doen weer een inschrijfformulier insturen zodat ze die ook weer kwijt kunnen raken wie kan me helpen of heeft enige tips voor mij.
groetjes een radeloze moeder
groetjes een radeloze moeder
als oud-medewerker weet ik dat het wel eens kan voorkomen dat op het voorblad van het inschrijfformulier 1 kind staat ingevuld door ouders, en dan op de werkgeversverklaring 2 kinderen. Iemand die dag in dag uit die formulieren inklopt, kan dat wel eens over het hoofd zien!
Wanneer u hierover contact opneemt met Kintent is het dan gewoon een kwestie van het formulier er even bijpakken en kijken of op de werkgeversverklaring het oudste kind wel staat. Dan kan zonder moeite de oudste dochter ook ingevoerd worden! Wel nog even de geboortedatum van de dochter doorgeven, want die staat nooit op de werkgeversverklaring.
Dus met deze tip is het hopelijk na 1 telefoontje geregeld! Mits uw dochter natuurlijk wel op de werkgeversverklaring staat die Kintent eerder al heeft ontvangen voor uw jongste.....
succes
Wanneer u hierover contact opneemt met Kintent is het dan gewoon een kwestie van het formulier er even bijpakken en kijken of op de werkgeversverklaring het oudste kind wel staat. Dan kan zonder moeite de oudste dochter ook ingevoerd worden! Wel nog even de geboortedatum van de dochter doorgeven, want die staat nooit op de werkgeversverklaring.
Dus met deze tip is het hopelijk na 1 telefoontje geregeld! Mits uw dochter natuurlijk wel op de werkgeversverklaring staat die Kintent eerder al heeft ontvangen voor uw jongste.....
succes
-
Hoi
Wat ben ik blij dat mijn werkgever dit jaar niet met Kintent in zee is gegaan, maar met CMK. Daar is alles goed geregeld en krijg ik al netjes van 1 januari mijn vergoeding rond de derde van de maand!!!
Terwijl ik nu nog steeds zit te wachten op het geld van 2004 van Kintent!!!!
Je wordt van de ene naar de andere afdeling doorverbonden en je kan vervolgens minstens 5 minuten wachten voor dat je geholpen wordt.
Nee ik heb het helemaal gehad met Kintent!!!
Groeten Ria
Wat ben ik blij dat mijn werkgever dit jaar niet met Kintent in zee is gegaan, maar met CMK. Daar is alles goed geregeld en krijg ik al netjes van 1 januari mijn vergoeding rond de derde van de maand!!!
Terwijl ik nu nog steeds zit te wachten op het geld van 2004 van Kintent!!!!
Je wordt van de ene naar de andere afdeling doorverbonden en je kan vervolgens minstens 5 minuten wachten voor dat je geholpen wordt.
Nee ik heb het helemaal gehad met Kintent!!!
Groeten Ria
Tot afgelopen jaar 31 December waren wij verplicht gebruik te maken van de "diensten" van Kintent omdat deze organisatie door onze kinderopvang uitgekozen was om de boel te regelen. Ook toen was het bij Kintent een zooitje, rekeningen die niet of dubbel verstuurd werden, formulieren die zoek raakten en als je dan belde wisten ze nergens van.
Toen het dan ook éénmaal zo ver was dat we de boel zelf mochten regelen hebben we dat ook maar direct gedaan en Kintent, ondanks de vele bedelbrieven of ze de boel echt niet mochten blijven regelen, maar laten vallen als een blok.
Sindsdien loopt alles gesmeerd, de beteliangen gebeuren op tijd, de rekeningen raken niet meer zoek, en als slagroom op het toetje betalen we ongeveer €100,= minder dan vorig jaar (mede omdat mijn werkgever besloten heeft om ook maar mee te gaan betalen).
Dat mensen besluiten om Kintent (of een ander bureau) de zaakjes te laten regelen is mijns inziens grotendeels gemakzucht, als je je een heel klein beetje verdiept in hoe het nu geregeld is, en niet die brieven van Kintent gelooft waarin staat dat het allemaal zo moeilijk is geworden (want het is hun baan die op de tocht staat), dan moet men dat toch zelf kunnen regelen.
Toen het dan ook éénmaal zo ver was dat we de boel zelf mochten regelen hebben we dat ook maar direct gedaan en Kintent, ondanks de vele bedelbrieven of ze de boel echt niet mochten blijven regelen, maar laten vallen als een blok.
Sindsdien loopt alles gesmeerd, de beteliangen gebeuren op tijd, de rekeningen raken niet meer zoek, en als slagroom op het toetje betalen we ongeveer €100,= minder dan vorig jaar (mede omdat mijn werkgever besloten heeft om ook maar mee te gaan betalen).
Dat mensen besluiten om Kintent (of een ander bureau) de zaakjes te laten regelen is mijns inziens grotendeels gemakzucht, als je je een heel klein beetje verdiept in hoe het nu geregeld is, en niet die brieven van Kintent gelooft waarin staat dat het allemaal zo moeilijk is geworden (want het is hun baan die op de tocht staat), dan moet men dat toch zelf kunnen regelen.
Wij moeten de betalingen via de werkgever van mijn man via kintent laten verlopen omdat dit via zijn CAO-fonds geregeld is.. Tot op heden heb ik altijd alles netjes vergoed gehad van Kintent. Alleen in januari duurde het even omdat ze daar nogal 'verstoringen' hadden. In mijn ogen blijft het punt gewoon dat vooruit betalen. Onze kinderdagverblijf springt daar aardig op in om al in het begin van 1e week van de nieuwe maand de factuur te sturen en deze pas begin 4e week van de rekening af te schrijven. Je moet het probleem bij alle partijen zoeken. En oke, inderdaad zoals het vorig jaar ging, dat je uiteindelijk alleen de ouderbijdrage betaald is inderdaad een stuk makkelijker.
Even voor alle duidelijkheid ik loop niet zomaar te klagen daar zijn duidelijke aantoonbare redenen voor. (zeer dik dossier)
Ook nu weer problemen dat men de jaaropgaaf niet doet toekomen.....sterker nog men reageert totaal niet..............zie mail
--------------------------
Geachte,
Zou u misschien het fatsoen kunnen opbrengen op zijn minst te reageren.........................
Tot op heden hebben wij van u nog geen jaaroverzicht ouderbijdrage 2004 mogen ontvangen.
Wij verzoeken u dringend deze aan ons toe te zenden.
Bij voorbaat dank voor u medewerking,
Met vriendelijke groet,
----- Original Message -----
From: ROOO
To: [email protected]
Sent: Wednesday, March 30, 2005 6:34 PM
Subject: Fw: Jaaroverzicht ouderbijdrage 2004
Sent: Tuesday, March 29, 2005 7:37 PM
Sent: Saturday, March 26, 2005 10:44 PM
Subject: Jaaroverzicht ouderbijdrage 2004
Geachte,
Tot op heden hebben wij van u nog geen jaaroverzicht ouderbijdrage 2004 mogen ontvangen.
Wij verzoeken u dringend deze aan ons toe te zenden daar er aangifte 2004 gedaan dient te worden voor 01-04-2005.
De bedragen kunnen eventueel per mail worden doorgegeven waarna nogmaals schriftelijk te worden bevestigd.
Met vriendelijke groet,
Ook nu weer problemen dat men de jaaropgaaf niet doet toekomen.....sterker nog men reageert totaal niet..............zie mail
--------------------------
Geachte,
Zou u misschien het fatsoen kunnen opbrengen op zijn minst te reageren.........................
Wij verzoeken u dringend deze aan ons toe te zenden.
Met vriendelijke groet,
Sent: Wednesday, March 30, 2005 6:34 PM
Sent: Tuesday, March 29, 2005 7:37 PM
Sent: Saturday, March 26, 2005 10:44 PM
Subject: Jaaroverzicht ouderbijdrage 2004
Geachte,
Wij verzoeken u dringend deze aan ons toe te zenden daar er aangifte 2004 gedaan dient te worden voor 01-04-2005.
De bedragen kunnen eventueel per mail worden doorgegeven waarna nogmaals schriftelijk te worden bevestigd.
Met vriendelijke groet,
Nu, na vier maanden "oefenen" kan Kintent zijn beloofde 5 werkdagen nog altijd niet nakomen en krijgen we ons geld gemiddeld 2,5 week na indiening van de declaratie. Het is gewoon een zootje daar en ik heb er geen vertrouwen meer in. Ik hoop dat de werkgever zijn contacten met Kintent verbreekt en een andere intermediair zoekt.
nee inderdaad, je kunt niet oordelen over de eerste drie maanden maar we zijn nou in maand 4 EN HET IS NOG STEEDS vervelend!!!!! met de uitbetalingen van kintent.
Het zal wel aan al die andere liggen dat ze zoveel klagen,maar voor mij mag KINTENT de koude douche krijgen ,wat een flut organisatie met een eveneens flut service
als ik het al niet was ben ik het intussen wel na die 4 maanden geworden ANTI KINTENT
Het zal wel aan al die andere liggen dat ze zoveel klagen,maar voor mij mag KINTENT de koude douche krijgen ,wat een flut organisatie met een eveneens flut service
als ik het al niet was ben ik het intussen wel na die 4 maanden geworden ANTI KINTENT