Eigenlijks hebben ze wel gelijk dat we langer moeten werken.
De gemiddelde mens wordt tegenwoordig wel 10 jaar ouder, dan vroeger. Is het dan niet eerlijk dat we voor deze 10 jaar dat we nu langer leven en dus ca. 10 jaar meer gebruiken moet maken van onze aow, dat we hiervoor 3 jaar langer gaan werken om deze extra kosten te kunnen opbrengen?
Ik vind van wel.
Peter
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Langer werken
-
alexander semenciuc
Re: Langer werken
langer werken per dag, per week tot boven 65 was de parade paard van de net uitgestorven communistische regeringen.
Het resultaat was een echte nachtmerrie voor mensen die hebben meer dan 40 jaar eerlijk en hard gewerkt.
Ouderdom wordt een inferno.
Ik ben geschrokken dat dezelfde propaganda en argumenten hebben een nieuwe leven ingeblazen gekregen hier in een "democratie" alsnog in alle westerse landen.
Wie wil zo vrijwillig doen,het is zijn probleem of een plezierige opluchting, maar diegene moet flink door regering ondersteund moet worden.
Anders het is dezelfde oude verhaal van de beroeps leugenaars : de politici.
-
Alex. semen
Langer werken was ook de parade paard van de uitgestorven comunistische regeringen. Nu in de "nieuwe wereld orde"mensen die hebben flink meer dan 40 jaar gewerkt krijgen een misere symbolische pensioen .
Wat was het resultaat van langer werken uiteindelijk ?!
Een nachtmerrie ouderdom voor eerlijke hard werkende mensen.
Met zo een imbeciele propaganda heb ik nagenoeg evaring gedaan,dus ik vind bespottelijk om zomaar langer werken dwingend te maken door deze beroepleugenaars : de politici.
Andersom: wie wil wrijvillig en met plezier zelf besloten langerwerken, diegene moet flink door regeringen met alle middelen ondersteunt verplicht kunnen worden. Maar AUB ! geen slavernij tot 70 jaar oud.
-
Gast
Helaas ga je inhoudelijk niet in op mij betoog, maar komt slechts met loze kreten, die ergens op moeten klinken.
Ten eerste werkten de meesten vroeger vanaf hun 18de jaar, tegenwoordig moet er eerst gestudeerd worden en zal de gemiddelde leeftijd waarop men begint te weken rond de 24ste zijn. Bovendien leven de mensen nu veel langer waardoor de aow door dezelfde mensen zwaarder belast wordt dan voorheen. Er is dus meer geld nodig om mensen te onderhouden na hun 65ste. Je kunt dan twee dingen doen of de premies verhogen of langer werken.
Vergeet niet dat over 7 jaar de meesten van destijdse baby-boom met pensioen gaan en dan dus de grootste problemen worden verwacht.
Peter
Ten eerste werkten de meesten vroeger vanaf hun 18de jaar, tegenwoordig moet er eerst gestudeerd worden en zal de gemiddelde leeftijd waarop men begint te weken rond de 24ste zijn. Bovendien leven de mensen nu veel langer waardoor de aow door dezelfde mensen zwaarder belast wordt dan voorheen. Er is dus meer geld nodig om mensen te onderhouden na hun 65ste. Je kunt dan twee dingen doen of de premies verhogen of langer werken.
Vergeet niet dat over 7 jaar de meesten van destijdse baby-boom met pensioen gaan en dan dus de grootste problemen worden verwacht.
Peter
Dit is geen consumentenonderwerp. Dit onderwerp wordt gesloten.
Redactie Radar
Redactie Radar