LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Middeling vermogen bestaat niet.

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.
Lady1234
Berichten: 27154
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Middeling vermogen bestaat niet.

Ongelezen bericht door Lady1234 »

En vergeet de cadeaubonnen niet. :lol:

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Middeling vermogen bestaat niet.

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

@ lady 1234,

Hoe reken ik op 31-12-2018 vliegtickets?
Als ik ze op 2-1-2019 had gekocht was dit geld €1200,- opgegeven bij de bank als saldo.

Nu is het saldo nihil, voor bank of contant maakt het niet uit, geld is weg!
Of moet ik nog niet gebruikte Tickets ter waarde van nu €1200,- ook opgeven?

En dan vraag 2, als ik deze Tickets eerder kocht in November 2018, bestaat de kans dat ze toen goedkoper waren!
Moet ik dan op 1-1-2019 online naar de huidige waarde gaan zoeken?
Met het risico dat ik 23 februari 2019 vlak voor vertrek zie dat er alleen nog extra ruime voorin zijn van €2350,- voor dezelfde vlucht...

Zijn vliegtickets ook Cadeau bonnen, en hoe bereken je dan de verlopen bonnen over datum die hier regelmatig langs komen?

Ik denk dat de Belastingdienst gezien de werkdruk ze niet op alle Cadeau bonnen en tegoed bonnen en reeds eerder gekochte Tickets en Vakanties zitten te wachten als extra opgave.....

Zelf heb ik al een groot probleem om de waarde Bitcoins te bepalen, overal ter wereld andere koersen, en per 1 januari, met de datum grens erbij duurde die dag wereldwijd 51 uren, geen 24. Dit wegens de datum grens en de deuken die erin zitten!
Bitcoin heeft geen officiële opening en slot koers en is dus niet exact te bepalen.

Lady1234
Berichten: 27154
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Middeling vermogen bestaat niet.

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Tja, het leven is zwaar voor een vermogende. Maar Brigitte zong daar al over. :lol:

Gesloten