LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Mvr verdonck
Mvr verdonck
Kalou ,krijgt z`n zin niet en vertrekt meteen uit Nederland.
Dit had mvr Verdonck dus al voorzien.
Hij wilde nimmer Ne/medelander worden.
Dit had mvr Verdonck dus al voorzien.
Hij wilde nimmer Ne/medelander worden.
Re: Mvr verdonck
Van Kalou werd al gezegd dat hij alleen maar een Nederlands paspoort wilde om ergens anders in de EU te gaan spelen. Met een beetje zoekwerk op Internet heb ik zijn reactie op die "beschuldiging" gevonden:
Ik heb het hier goed naar mijn zin. Misschien vertrek ik over een paar jaar naar het buitenland, maar nu nog niet.
Ik heb het hier goed naar mijn zin. Misschien vertrek ik over een paar jaar naar het buitenland, maar nu nog niet.
Eens te meer een bewijs dat Verdonk goed werk levert voor dit land. Een middelmatige voetballer/gelukszoeker krijgt niet zomaar een paspoort toegekend, daar moet je wel wat voor doen.
Kalou is nu definitief door de mand gevallen!
En als nu bij de rest van het kabinet de oogjes ook nog eens open gaan, dan hebben we een vrij goede regering.
Ik vrees voor de dag dat er verkiezingen komen en de PvdA weer aan de macht komt. Weg begrotingsoverschot, weg goede staat van Nederland en hallo uitkeringstrekker en asielzoekers. Kom maar binnen hoor, Nederland heeft geld zat.
Hoe we het gaan betalen zien we dan wel weer.....
Hoe we het gaan betalen zien we dan wel weer.....
-
daar ben ik ook bang voor, onze vriend Bos heeft natuurlijk een vlotte babbel maar of het allemaal zo goed voor Nederland is, dat betwijfel ik zeer. Krijgen we weer 4 jaar een politiek van pappen en nathouden, zonder daadkrachtige beslissingen te durven nemen...
Inderdaad Martin, precies zoals ik er ook over denk.
Inderdaad, het "ergste" wat Rita Verdonk doet is het uitvoeren van de vreemdelingenwet die door PvdA-staatssecretaris Cohen is ingevoerd.dat de regels op zichzelf vaak onredelijk zijn, daar kan zij niets aan doen
Dit is de jeugd even vergetenInderdaad, het "ergste" wat Rita Verdonk doet is het uitvoeren van de vreemdelingenwet die door PvdA-staatssecretaris Cohen is ingevoerd.
De vreemdelingenwet zoals deze door Rita Verdonk wordt uitgevoerd had veel eerder ingevoerd moeten worden. Eindelijk een einde aan de oneindige instroom in Nederland van gelukszoekers, profiteurs en ander gespuis.
-
helemaal eens met Dilbert, eindelijk eens iemand die stand houdt en niet een zwalkbeleid voert, de regels gelden voor iedereen.
En dus ook voor Kalou, hij slaagt niet voor z'n inburgeringsexamen, krijgt dus terecht geen paspoort en meteen is 't ie weg. Hoe graag wil je dan Nederlander worden?
En dus ook voor Kalou, hij slaagt niet voor z'n inburgeringsexamen, krijgt dus terecht geen paspoort en meteen is 't ie weg. Hoe graag wil je dan Nederlander worden?
Niet zo heel graag dus in mijn ogen, anders had je wel volgehouden en was je niet meteen op de loop gegaan bij tegenslag.
Regels zijn regels in dit geval en die worden voor iedereen gelijk toegepast, of je nou voetballer, 2de kamerlid of gewoon burger bent. En zo hoort het ook.....
Regels zijn regels in dit geval en die worden voor iedereen gelijk toegepast, of je nou voetballer, 2de kamerlid of gewoon burger bent. En zo hoort het ook.....
Mvr Verdonck is in de steek gelaten door haar eigen club.
Was er een nederlandse peiling/stemming geweest dan had die er volgens mij geheel anders uitgezien.
Was er een nederlandse peiling/stemming geweest dan had die er volgens mij geheel anders uitgezien.
-
Ik kan niet anders zeggen dat ik hier erg blij mee ben.
Nederland zou anders zijn afgezakt tot fortuyn-niveau.
Nederland zou anders zijn afgezakt tot fortuyn-niveau.
"draaikonterij" heet dat in Binnenhofbargoens!toch vind ik rita langzamerhand wel ongelooflijk flexibel aan het worden.
verbazend hoe snel zij zich steeds aan actuele omstandigheden aanpast
klopt wat je zegt hoor venantius...
het moet maar eens afgelopen zijn met al die eufemismen!
de dame in kwestie pretendeert "recht door zee" te zijn, vandaar dat ik "draaikonterij" passender vond, moderne tijd of niet
het moet maar eens afgelopen zijn met al die eufemismen!
de dame in kwestie pretendeert "recht door zee" te zijn, vandaar dat ik "draaikonterij" passender vond, moderne tijd of niet
-
misschien kan Venetianus er eens een polletje over opzetten?
He ja ik heb al minimaal 1 dag geen waardeloze venantius pol gezien, dus kom maar op.....
Misschien zou dat nog niet zo slecht zijn. Fortuyn had een aantal ideeen die mij wel aanstaan, maar ook ideeen die mij absoluut niet aanstaan.Nederland zou anders zijn afgezakt tot fortuyn-niveau.
-
klopt helemaal, Fortuyn kon makkelijk praten omdat hij niet in de regering zat, dan kun je makkelijk ideeën spuien en met spierballentaal komen. De reden dat Fortuyn ook nog zo bekend is, is denk ik dat hij op het 'hoogtepunt van zijn roem' is vermoord, als hij een paar jaar een kabinet had moeten leiden dan weet ik het zo net nog niet. Maar dat zullen we nooit weten...