LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] "Na het zuur komt het zoet", citaat Bakellende

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.
BaalvanOxxio
Berichten: 17
Lid geworden op: 03 jan 2006 15:50

"Na het zuur komt het zoet", citaat Bakellende

Ongelezen bericht door BaalvanOxxio »

Krijg ik vandaag mijn salaris en wat blijkt? Netto weer 40 Euries minder. Dan heb ik het nog niet eens over de afschaffing van de tweejaarlijkse vergoeding van een behoorlijk gedeelte van de premie voor de ziektekostenverzekering.

En Harry :twisted: Bakellende en zijn soortgenoten maar lullen: "Na het zuur komt het zoet" , laat me niet lachen! Laat dat hele stel zelfverrijkers in Den Haag de tering krijgen. Zelf smeren ze zich 30% salarisverhoging aan en met allerlei debiele regelingen laten ze degenen die werken kreperen.

Nee, we gaan met de hele klerezooi lekker naar Afghanistan, kunnen we lekker groot doen! Zak een eind in de stront, vuile ratten en steek mijn zorgtoeslag maar in de reet van Hansje Hoogervorst! Zal ie vast lekker vinden!

Een kwaaie werknemer die m.i.v. heden die de belasting zal bedonderen waar ie maar kan!
Laatst gewijzigd door BaalvanOxxio op 24 jan 2006 15:12, 2 keer totaal gewijzigd.

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: "Na het zuur komt het zoet", citaat Bakellende

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Vergeet je niet te vermelden dat diverse van je premies ook veranderd zijn en dat je waarschijnlijk recht heb op huur en zorgtoeslag? Of wil je graag zielig gevonden worden?

Jonjo
Berichten: 1485
Lid geworden op: 14 aug 2005 09:18

Re: "Na het zuur komt het zoet", citaat Bakellende

Ongelezen bericht door Jonjo »

Nee het is een rattenbende in den haag, het hele zooitje dat er zit naar Afganistan sturen, het liefst met de familie erbij.

tienepien
Berichten: 880
Lid geworden op: 31 aug 2005 22:23

Re: "Na het zuur komt het zoet", citaat Bakellende

Ongelezen bericht door tienepien »

Dames ende heren, zullen we ons allemaal even als gezonde, normale, fatsoenlijke, weldenkende, niet scheldende volwassenen gedragen?

Jonjo
Berichten: 1485
Lid geworden op: 14 aug 2005 09:18

Re: "Na het zuur komt het zoet", citaat Bakellende

Ongelezen bericht door Jonjo »

Ik scheld niet ik constateer een feit dus ******** die hap.

BaalvanOxxio
Berichten: 17
Lid geworden op: 03 jan 2006 15:50

Re: "Na het zuur komt het zoet", citaat Bakellende

Ongelezen bericht door BaalvanOxxio »

Wie zorgt er eigenlijk voor dat deze premies om de haverklap aangepast worden? Den Haag toch zeker, stelletje jojo's!

Nee, ik heb geen recht op zorgtoeslag en al helemaal geen huurtoeslag want ik zit al jaren in een koopwoning!!!

Niet altijd direct denken dat iemand die zijn bezwaren uit tegen "de politici" wel gebruik zal maken van allerlei regelingen, dat is pure discriminatie!

Ook wil ik absoluut niet zielig gevonden worden - want dat ben ik helemaal niet :lol: - ik wil alleen maar even wijzen op het feit dat er in Den Haag nodig wat moet gebeuren. De bezem erdoor. :arrow: Struisvogelpolitiek!

En wat dat "gezonde, normale, fatsoenlijke, weldenkende, niet scheldende volwassenen" betreft, zodra Den Haag het goede voorbeeld geeft ben ik de eerste die volgt!

Jonjo
Berichten: 1485
Lid geworden op: 14 aug 2005 09:18

Re: "Na het zuur komt het zoet", citaat Bakellende

Ongelezen bericht door Jonjo »

En ik doe dan ook mee!!!

tienepien
Berichten: 880
Lid geworden op: 31 aug 2005 22:23

Re: "Na het zuur komt het zoet", citaat Bakellende

Ongelezen bericht door tienepien »

Ja, want een betere wereld begint bij iemand anders of niet dan?

BaalvanOxxio
Berichten: 17
Lid geworden op: 03 jan 2006 15:50

Re: "Na het zuur komt het zoet", citaat Bakellende

Ongelezen bericht door BaalvanOxxio »

:mrgreen: TIENEPIEN FOR PRESIDENT! :mrgreen:

Want een betere wereld begint bij jezelf!!!

Pientjelien
Berichten: 105
Lid geworden op: 03 dec 2005 19:32

Re: "Na het zuur komt het zoet", citaat Bakellende

Ongelezen bericht door Pientjelien »

Voor die personen die tot aan schelden toe het huidige kabinet afkraken wil ik graag weten welke regering zij wel goed hebben gevonden.

Tag65
Berichten: 19
Lid geworden op: 20 jan 2006 06:51

Re: "Na het zuur komt het zoet", citaat Bakellende

Ongelezen bericht door Tag65 »

BaalvanOxxio lucht terecht zijn hart: weer 40 euro's minder. En het enigste waar Dilbert mee komt is met de vraag of je zielig gevonden wilt worden en komt met loze kreten dat je niet moet zeuren want de premies zijn ook aangepast en je hebt toch recht op toeslagen.

Ik stel Dilbert een tegenvraag: wil je graag irritant gevonden worden ?

Ik kan je meededelen dat je wat mij betreft met vlag en wimpel geslaagd bent.

BTW, het zijn inderdaad een stelletje ratten daar in Den Haag

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: "Na het zuur komt het zoet", citaat Bakellende

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Als jij mijn terechte vragen en opmerkingen betiteld als irritant is dat je goed recht, maar wel je eigen keuze.

Het is een feit dat mensen alleen maar klagen en roepen over wat ze minder krijgen, maar nergens vermelden wat ze meer krijgen. Als je dat tegen elkaar wegstreept valt het per saldo allemaal best mee is mijn mening en de mening van velen die ik er over gesproken heb.

BaalvanOxxio
Berichten: 17
Lid geworden op: 03 jan 2006 15:50

Re: "Na het zuur komt het zoet", citaat Bakellende

Ongelezen bericht door BaalvanOxxio »

Ik krijg wel meer hoor! Veel meer lasten!

Prettig Weekend!

Jonjo
Berichten: 1485
Lid geworden op: 14 aug 2005 09:18

Re: "Na het zuur komt het zoet", citaat Bakellende

Ongelezen bericht door Jonjo »

Dilbert is een dromer, Dilbert leeft niet in deze wereld, is Dilbert misschien een student?

Pientjelien
Berichten: 105
Lid geworden op: 03 dec 2005 19:32

Re: "Na het zuur komt het zoet", citaat Bakellende

Ongelezen bericht door Pientjelien »

ah, als de klagende figuren op dit onderwerp morgen nog steeds niet hebben aangegeven welke regering wel oke was, dan bevestigt dat wel dat het niet uitmaakt welke regering we hebben (gehad), we zeuren evengoed wel.

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: "Na het zuur komt het zoet", citaat Bakellende

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Dilbert is een student ja, die voor zijn studie onderdeel heeft uitgemaakt van het werkende leven, die momenteel een huis huurt samen met zijn partner, die geen zorgtoeslag, huurtoeslag etc krijgt en dus wel degelijk recht van spreken heeft.

Even goed als jullie een recht van zeuren en zaniken hebben.....

Jonjo
Berichten: 1485
Lid geworden op: 14 aug 2005 09:18

Re: "Na het zuur komt het zoet", citaat Bakellende

Ongelezen bericht door Jonjo »

Pientjelien, alles beter als dit HYPOCRIETE ZOOITJE. Zalm wil naar de beurs met z'n schiphol aandelen. Amsterdam zegt nee, die hebben 20%. Zalm zegt zullen we Amsterdam wel gaanm frustreren met de ZO aanleg. Pientjelien, is dit democratie valt dit onder de normen en waarden die voor iedereen moeten gelden behalve voor dat tuig? Als je antwoord ja is, zal ik zondag een gebedje voor je doen. We worden belazerd en niet zo zuinig ook.

sprokkel
Berichten: 887
Lid geworden op: 26 mar 2004 09:28

Re: "Na het zuur komt het zoet", citaat Bakellende

Ongelezen bericht door sprokkel »

Pientjelien,
ah, als de klagende figuren op dit onderwerp morgen nog steeds niet hebben aangegeven welke regering wel oke was, dan bevestigt dat wel dat het niet uitmaakt welke regering we hebben (gehad), we zeuren evengoed wel.
Ik kan ook nergens een vraag van deze strekking vinden?
Maar van mij mag je gerust weten welke regering ik goed vond.
Dat was denUyl. de meest zuinige regering.
En nee, ik ben geen Pvda stemmer.

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: "Na het zuur komt het zoet", citaat Bakellende

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

En jij denkt dat het met willekeurig welke regering beter wordt? Die zal toch ook de restanten en de puinhopen van 8 jaar Paars op moeten ruimen, een enorm tekort op de begroting moeten dichten etc.

Laten we vooral iemand als Wouter Bos aan de macht brengen, dan weet je zeker dat we nog dieper in de **** weg zakken.

sprokkel
Berichten: 887
Lid geworden op: 26 mar 2004 09:28

Re: "Na het zuur komt het zoet", citaat Bakellende

Ongelezen bericht door sprokkel »

Dilbert29
Alleen de manier van communiseren daar moet je nog veel op oefenen.

Gesloten