Nu blijkt dat dit de nieuwe LIP sigaretten zijn
Kan de regering zoiets niet van te voren goed duidelijk maken ?
Heeft het kabinet geen betere dingen te doen ? ongelovelijk
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Daan_1978 schreef:Niet zeuren, gewoon op shag overstappen. Is nog goedkoper ook!
En volgens mij is het officieel pas verplicht vanaf 17 november.
Nooit beginnen met roken!bprosman schreef:Stoppen met roken is ook een optie.
En waar verkoopt men menthol-shag?Daan_1978 schreef:Niet zeuren, gewoon op shag overstappen. Is nog goedkoper ook!
En volgens mij is het officieel pas verplicht vanaf 17 november.
Niet? Ik lees niks anders...Als iemand een probleem heeft met UPC roep je ook niet 'stap maar over naar Ziggo'.
Dat kan niet, want waar UPC is, is geen Ziggo verkrijgbaar. En omgekeerd.witte angora schreef:Niet? Ik lees niks anders...Als iemand een probleem heeft met UPC roep je ook niet 'stap maar over naar Ziggo'.
Ik gloof dat je de strekking wel snapt toch?Daan_1978 schreef:Dat kan niet, want waar UPC is, is geen Ziggo verkrijgbaar. En omgekeerd.witte angora schreef:Niet? Ik lees niks anders...Als iemand een probleem heeft met UPC roep je ook niet 'stap maar over naar Ziggo'.
Nee, wat is er mis met stoppen ?Ik gloof dat je de strekking wel snapt toch?
het bestaat wel hoor die menthol shag mn ma heeft het een tijdje gerooktVioletPrue schreef:En waar verkoopt men menthol-shag?Daan_1978 schreef:Niet zeuren, gewoon op shag overstappen. Is nog goedkoper ook!
En volgens mij is het officieel pas verplicht vanaf 17 november.![]()
Want ik rook mentholsigaretten en vind shag echt góór.
En leuk hoor, die standaard reacties van 'dan stop je toch' of 'je had nooit moeten beginnen'.
Je hebt er geen drol aan en dat was het probleem ook niet.
Als iemand een probleem heeft met UPC roep je ook niet 'stap maar over naar Ziggo'.
Kun je ook goede eigenschappen van het product , of sigaretten in het algemeen noemen dan ?.ts heeft gewoon een klacht over een produkt en mag dat hier met ons delen
Dat is waar je de sigaretten tussen stoptkan iemand mij overigens uitleggen wat LIP is?
Het sláát nergens op om dat te roepen!bprosman schreef:Nee, wat is er mis met stoppen ?Ik gloof dat je de strekking wel snapt toch?
Waarom moet dat?bprosman schreef:Kun je ook goede eigenschappen van het product , of sigaretten in het algemeen noemen dan ?.ts heeft gewoon een klacht over een produkt en mag dat hier met ons delen
Het is een zelfdovende sigaret.bianca82 schreef:kan iemand mij overigens uitleggen wat LIP is?
Daarom had ik ook een link geplaatst naar wat LIP betekend maar dat was u waarschijnlijk ontgaan.We zijn hier toch op deze site om anderen zo mogelijk te helpen en vragen te beantwoorden.
Niet om dit soort domme antwoorden te geven.
Die link heb ik gezien hoor.bprosman schreef:Daarom had ik ook een link geplaatst naar wat LIP betekend maar dat was u waarschijnlijk ontgaan.We zijn hier toch op deze site om anderen zo mogelijk te helpen en vragen te beantwoorden.
Niet om dit soort domme antwoorden te geven.