| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] (Onterechte?) parkeerboete Maastricht op zondag
Re: (Onterechte?) parkeerboete Maastricht op zondag
WiloWonkaah schreef:Beste Mensen,
Als je de informatie kent dan is het allemaal heel voor de hand liggend, met of zonder leesbril (die is overigens om mee te lezen, niet om mee te wandelen). In het woud van overvloed aan informatie zijn er parkeerautomaten bij gekomen waar je extra op de inderdaad publieksonvriendelijke tekst moet letten en waarbij menigeen onnodig een boete krijgt die buitenproportioneel hoog is. Naar de rechtbank gaan is in dit geval echter riskant.
Ik heb bezwaar aangetekend en met niet ontvankelijk bedoelde ik dat de gemeente in haar antwoord bleef staan op het feit dat ik ongelijk had.
Ik vroeg daarom ook om extra informatie om te kijken of verdere actie een kans maakt, niet om een schop na. Bedankt aan degenen die dat hebben gedaan.
Dat je de laatste jaren in het buitenland gewoond hebt, maakt toch niet uit, want ook heb je de vraag of je in Maastricht woont niet beantwoord, ook voor 10 jaren stond op de parkeermeter:
Betaald parkeren op koopzondagen !
Welke extra informatie wil je dan krijgen.
De Gemeente heeft het toch als ongegrond verklaard, dus.