LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] problemen met de sociale verzekeringsbank

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.
wijnveem

problemen met de sociale verzekeringsbank

Ongelezen bericht door wijnveem »

Wij hebben al geruime tijd problemen met de sociale verzekeringsbank. Mijn vader is op 24 januari 1998 overleden. Nu is het zo dat destijds mijn ouders gelijktijdig met mijn oma het huis hebben gekocht. Mijn oom woonde toen nog bij zijn moeder in huis. Na een tijdje is mijn oma overleden en woonden dus de gebroeders bij elkaar samen met mijn moeder en mijn zusje en ik. Dit ging prima er waren nooit problemen. Het huis is helaas nooit helemaal opgedeelt dus er waren geen twee ingangen, twee wc's twee keukens, twee badkamers enzovoort. Wel had mijn oom een eigen woonkamer en een eigen slaapkamer. Toen mijn vader overleed werd aan mijn moeder een nabestaanden pensioen uitgekeerd. Dit ging goed totdat mijn moeder is verraden door iemand. De verzekeringsbank heeft toen alles uitgezocht en besloten dat mijn moeder duurzaam samenleefde met mijn oom vanaf de dag dat mijn vader overleed, dus moest ze het geheel terug betalen wat ze in de afgelopen jaren had ontvangen. De zaak loopt nu bij de Centrale Raad van Beroep in Utrecht, omdat de rechtbank mijn moeder in het ongelijk heeft gesteld. :cry:

Gast

Re: problemen met de sociale verzekeringsbank

Ongelezen bericht door Gast »

wat is het probleem??? dit geld voor iedereen

Gesloten