LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] reknr wijzigen en 3 maand niet uitbetalen

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.
mama1989

reknr wijzigen en 3 maand niet uitbetalen

Ongelezen bericht door mama1989 »

Verhaal omtrent belasting..
Friesland bank is ermee.gestopt.. deze ging samen naar de rabobank
Dit was.midden nov.
Zoals gebruikelijk nieuwe pas en nieuw rekeningnummer gekregen..dit moet je wijzigen bij de belasting
Telefoon gepakt en gebeld binnen 12 werkdagen is het in orde
1e bedrag werdt niet uitgekeerd
5 brieven binnen reknr invullen en retour
.. 2e ook niet.. eind dec 15e wel netjes 20e weer niks.. brief.binnen eind dec id kaart en laten zien dat je reknr op jou naam staat. Kopie gemaakt 1 jan verzonden
Je raad het al 15 jan en 20 jan weer niks..
Wordt steeds erger.. karige kerst gehad. En ik kan bijna mijn rekeningen niet mer betalen omdat hun er zo'n zooitje van maken
Vorige week gebeld. Gisteren op het belastingkantoor geweest.
Afwachten tot de.27e en anders afspraak maken..
Moet je dan zolang wachten op je geld? Ze drukken verschillende mensen. Ik de problemen. .
Wat.levert dit een stress.op zeg!

Jantje7

Re: reknr wijzigen en 3 maand niet uitbetalen

Ongelezen bericht door Jantje7 »

Zeer vervelende situatie voor u. Buiten het feit dat de Frieslandbank is overgenomen door de RABO-bank is bij de belastingdienst ook een wijziging doorgevoerd. Er worden alleen nog maar toeslagen betaald op rekeningnummers die op de juiste naam staan. Door deze wijziging is het op dit moment een zooitje bij de belastingdienst, en daarvan bent u de dupe.

Jantje7

Ongelezen bericht door Jantje7 »

Niet dat het u helpt, maar zo juist vernomen
http://www.nu.nl/binnenland/3683455/dui ... nl_twitter

U ziet er zijn vele lotgenoten

Frantic2

Ongelezen bericht door Frantic2 »

ik heb exact hetzelfde. Gisteren een telefoontje van een callcentrum... ze wilden de toeslagen in orde gaan maken. Ik zeg nog, oh wat fijn, dat zal tijd worden...... Maar die vlerk durfde te vrage of ik wederom mijn kopie id en een rekeningafschrift wilde opsturen!!!! Dat zou de derde keer zijn plus de normale doorgifte via de Conversie van de RABO bank, telefonisch bij de belastingdienst, via een schriftelijke bevestiging.... 6 keer minstens.

Nu heb ik ronduit geweigerd en de ombudsman plus de Leeuwarder Courant gebeld.

Het zieke van het hele verhaal..... de motorrijtuigenbelasting wordt wel geïncasseerd van die RABO rekening..... Het is dus een volkomen leugen dat ze moeten controleren..... Ze hebben alles in hun bezit maar vertikken gewoon uit te betalen!

oktober november december januari..... en waarschijnlijk dus ook februari! Voor mij alleen zorgtoeslag maar er staan dagelijks wanhopige mensen aan de balie bij de RABObank..... Wanneer pakt Radar dit eens op?

Frantic2

Ongelezen bericht door Frantic2 »

staat er ergens dat ik ze dat gevraagd heb? Als u niks zinnigs aan het onderwerp kunt toevoegen dan kunt u beter niet reageren.

Gesloten