Nu heb ik vanaf begin van dit jaar problemen gehad met de belastingdienst(bekend probleem denk ik,voor veel mensen

Het ging over de huurtoeslag.Ik heb alles op tijd aangevraagd eind 2005 zoals het moest, met de correcte gegevens zoals rekening nummer en de geschatte inkomsten,Blijkbaar ging er een en ander mis bij hun en zodoende kreeg ik pas in april de huurtoeslag uitbetaald(jan+feb+maart+apr) ,kort erna krijg ik een brief van hun dat ik 500 euro terug noet betalen,daarna weer een brief dat ik maar recht op 700 euro heb

Middenk in het jaar krijg ik een vreemd bedrag op mijn rekening,ook een huurtoeslag en zorgtoeslag maar dat heb ik meteen teruggestort,heb er ook een bewijs van.Er is ook een bedrag in febr op mijn geblokeerde rekening gestort van de belastingdienst,ik beschik niet over die rekening, hij staat wel op mijn naam,maar de schuldhulpverlening heeft een contract metde bank over de roodstaand,dat is ook meegenomen in de schuld, dus voor mij is deze rekening gewoon geblokeerd.Maar de belastingdienst is zo stom geweest(terwij ze over de juiste gegevens beschikten ) om een bedrag van 400 naar die geblokkeerde rekening over te maken,wat nog niet eens voor mijn bestemd zou zijn.Nu zegt de bank tegen me,we kunnen dat bedrag niet terugstorten naar de belastingdienst,omdat je zowieso schuld had op onze rekening,maar ja ,dat geld was nog niet eens voor mj bestemd.De kredietbank(schuldhulpverlening) heeft een contract metde bank,en eigenlijk staat het nu los van mij maar toch maak ik me een beetje zorgen,want wie moet dat nu terugbetalen.Belastingdienst vraagt om €800,dat ik teveel zou hebben gekregen,dus 400 is al lang terugbetaald,dat zijn ze nu aan het uitzoeken,en 400 staat op die geblokeerde rekening,maar ja ik kan het toch niet uit mjn zak gaan betalen?