LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] subsidie witte werksters

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.
ovenvisje

subsidie witte werksters

Ongelezen bericht door ovenvisje »

Ik maak sinds een paar jaar gebruik van een witte werkster via een bureau ( dwz er wordt loonbelasting en premie betaald ipv zwart)
Nu heeft de overheid van de een op de andere dag besloten om die subsidie in te trekken. Hierdoor staan er bij het bureau waar ik mee werk ineens 90 mensen op straat. En ik denk dat veel klanten nu op zoek gaan naar een 'zwarte'werkster en dat kan toch niet de bedoeling zijn zeker van een kabinet dat zo de normen en waarden centraal stelt.
Zo zie je maar weer : de overheid is niet te vertrouwen.... :x

S.

Re: subsidie witte werksters

Ongelezen bericht door S. »

Daar hebt u helemaal gelijk in, en zo zijn de klanten van dat bureau genoodzaakt de witte werksters zwart in dienst te nemen.

hoffie

Re: subsidie witte werksters

Ongelezen bericht door hoffie »

misschien een beetje overdreven dit hele verhaal.......

als jij bij een bedrijf gaat werken bestaat er ook geen subsidie....

maar ja iedereen die rijk genoeg is om een werkster in dienst te nemen, wil hier niet de volle mep voor betalen, hoop dat ze iedereen die dit opgezegt hebben na afschaffing flink in de gaten gehouden wordt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gesloten