LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] uitkering cadans

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.
resp00119637

uitkering cadans

Ongelezen bericht door resp00119637 »

wat moet ik
na drie jaar eisen ze van mij een te veel uitgekeerd bedrag terug
maar het is niet mijn fout
maar dat van hun
wie heeft er ook zoiets meegemaakt en wat was de uikomst daarvan :( :( :(

Pam

Re: uitkering cadans

Ongelezen bericht door Pam »

Denk niet dat je er onderuit komt :(

resp00121752

Ongelezen bericht door resp00121752 »

ik heb het zelfde mee gemaakt maar dat van mijn gaat terug over 1998/tot 1999 maar het mooiste is dat ik in die periode gewoon werkte nu moet ik gaan bewijzen dat dat niet zo: is dit is de omgekeerde wereld maar wat kan je als kleine man daar aan doen??????????????? je bent afhankelijk van deze instanties??

JJ

Ongelezen bericht door JJ »

Als je de papierenwinkel goed bijhoudt, was er er zelf achter gekomen.
Dan had je toen al aan de bel kunnen trekken, want je weet dat dat soort instantie er toch vroeg of laat achterkomen.

Als je nou 's te weinig had gekregen?? Dan had je toch ook aan de bel getrokken.

GJW2

Ongelezen bericht door GJW2 »

betalingen die een periodieke karakter hebben, hebben een ander veel kortere verjaringstermijn. Ik zou toch juridische deskundige opinie hierover willen zien. Vroeger voor de herziening van het BW was dat naar ik meen drie maanden.

Ik zou gaan vechten tot ik erbij neerviel voor ik me gewonnen zou geven, want wat UWV-Cadans zich somtijds meent te mogen veroorloven grenst aan het ongelooflijke. Daar kan mijn echtgenote over meepraten. Al met al zijn wij reeds vanaf 1991 met UWV in gevecht. Wij zijn diverse kereen door de administratieve rechters diverse keren in het gelijk gesteld, en een enkele keer gaf UWV al toe voordat de rechter de kans kreeg een oordeel te vellen.

Dus ik zou zeggen er is hoop.
G.J. Weinans

rebbel4ever

Ongelezen bericht door rebbel4ever »

Ook het UWV kan alleen terugvorderen als er sprake is van dat u in alle redelijkheid kon weten dat u ten onrechte gelden ontving.

er bestaat ook altijd nog de mogelijkheid in beroep te gaan. de termijn hiervoor is 6 weken en een simpele brief is la voldoende. Bij de terugvorderingsbeslissing zitten bijlagen waar een bezwaar aan moet voldoe. [/quote]

Gesloten