LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] uitkering

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.
ruudkimlars
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 jun 2010 10:54

uitkering

Ongelezen bericht door ruudkimlars »

Hallo
Ik ben in Feb.2009 werkeloos geworden en nog steeds(53)
nu hebben ze mij altijd keurig betaald, maar een paar weken terug heb ik 4,5 dag in de groenvoorziening gewerkt, en keurig de loonstroken etc opgestuurd naar het uwv, ik had de 10-6-2010 moeten vangen vd uwv maar niks dus ik bellen naar het uwv en die vertelde me dat ze niks hadden ontvangen maar ze wisten wel dat ik gewerkt had, dus ik doorvragen, en toen vertelde ze me dat de loonstoken er niet bij waren, ik heb alles aan elkaar geniet, dus hier zakte mijn broek al van af, dus ik vertelde hem dat mijn rekeningen gewoon door gaan, hypotheek etc maar daar hebben ze schijt aan, maar uiteindelijk werd ik gebeld door het uwv in alkmaar alles maar weer uigelegen, en moest alleen mijn loon stroken(copie) opsturen, en dat was afgelopen maandag nu donderdag 17-6-2010 weer gebeld of het aangekomen was maar ik moest geduld hebben, maar de rekeningen gaan door(hypotheek belt dagelijks om te vragen waar het geld blijft) ik krijg hier zo langzamerhand maagpijn van.
Wie oh wie kan mij informatie geven wat ik hier aan kan doen, ps ik denk dat ik maar niet meer ga werken wand het geeft zo veel problemen als je eerlijk bent

Ruud Ekkes
Zaandam

hans-knight
Berichten: 21
Lid geworden op: 06 jul 2010 10:01

Re: uitkering

Ongelezen bericht door hans-knight »

Uit de website van UWV:

UWV heeft tijd nodig om uw aanvraag voor een WW-uitkering te bekijken. Lukt het ons niet om binnen 4 weken een beslissing te nemen over uw aanvraag? Dan kunnen wij u een voorschot betalen. Wij bellen u dan om te vragen of u dit voorschot wilt. Het voorschot is ongeveer even hoog als uw WW-uitkering. Als u daarna uw WW-uitkering ontvangt, verrekenen wij het voorschot met uw uitkering. Meestal is het voorschot gelijk aan de uitkering en merkt u niets. Als u geen recht heeft op WW, moet u het voorschot terugbetalen.

Gesloten