NOU HET ZIT ZO
UPS moest mijn laptop bij mijn afleveren die was kapot en gemaakt door packert bell
nu is het zo dan die mensen het gewoon 1,5 week geleden bij iemand anders hebben afgelevert en nu is mijn laptop zoek
het gaat niet zozeer om mijn laptop maar er staan allemaal foto's op van mijn kinderen en ik ben gewoon bang dat daar wat mee gaat gebeuren
je hoor de laatste tijd heel veel naare dingen het zou binnen 24 uur opgelost zijn nou kan je zeggen die zijn we al voorbij
en nog niks vernomen nog geen belletje
heb een mail gestuurt
krijg als antwoord we zijn er mee bezig dat is het
wie heeft er voor mijn tips voor wat ik kan doen
groetjes andrea
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] UPS
Re: UPS
Dat zou voor mij toch geen onbelangrijk "detail" zijn. Het zou me juist wel om de laptop gaan. Het is geen tros bananen waar het om gaat hè?het gaat niet zozeer om mijn laptop
Ik zou er ernstig rekening mee houden dat u de foto's sowieso kwijt bent. Daarom wordt er normaal gesproken ook altijd verteld een back-up te maken van belangrijke data.
Ik zou de druk nog een tijdje op de ketel houden bij UPS. Ze moeten er uiteindelijk natuurlijk wel voor zorgen dat het allemaal goed komt.
Re: UPS
ja de druk blijf ik er zeker op houden de politie heeft vertelt zoveel mogelijk te gaan bellen
tijd stippen en naam gaan noteren
nou is het leuke zowel bij packer als bij ups willen ze niet meer zeggen hoe dan ze heten dus het is gewoon niet normaal daar
ook vertelde ze me zojuist dan ze niet weten waar die genen woon omdat de chauffeur gewoon geen adres heb genoteerd van die meid hij heeft haar gewoon laten tekenen voor ontvangst maar wel bij mijn adres
ik heb hier al me bewijzen leggen heb contact opgenomen met het juridich loket en die vertelde dat packerd bell te alle tijden verantwoordelijk is
dus een maandag om 14 uur een afspraak met een jurist en dan maar kijken wat mijn mogelijkheden gaan zijn
maar volgend het juridich loket kan het wel wat gaan worden
dus maar even afwachten
vind het gewoon zo erg voor mijn dochter van 8 ook zei heeft hem helemaal van der eigen centjes gehad
plus alles wat er op staan je weet niet in wat voor handen het terecht is gekomen
ook zo leuk packerd bell zeg meschien komen ze hem nog wel terug brengen waarop ik zo moest lachen echt treurig
groetjes andrea[/b]
tijd stippen en naam gaan noteren
nou is het leuke zowel bij packer als bij ups willen ze niet meer zeggen hoe dan ze heten dus het is gewoon niet normaal daar
ook vertelde ze me zojuist dan ze niet weten waar die genen woon omdat de chauffeur gewoon geen adres heb genoteerd van die meid hij heeft haar gewoon laten tekenen voor ontvangst maar wel bij mijn adres
ik heb hier al me bewijzen leggen heb contact opgenomen met het juridich loket en die vertelde dat packerd bell te alle tijden verantwoordelijk is
dus een maandag om 14 uur een afspraak met een jurist en dan maar kijken wat mijn mogelijkheden gaan zijn
maar volgend het juridich loket kan het wel wat gaan worden
dus maar even afwachten
vind het gewoon zo erg voor mijn dochter van 8 ook zei heeft hem helemaal van der eigen centjes gehad
plus alles wat er op staan je weet niet in wat voor handen het terecht is gekomen
ook zo leuk packerd bell zeg meschien komen ze hem nog wel terug brengen waarop ik zo moest lachen echt treurig
groetjes andrea[/b]