LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UWV GAK

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.
J. Mooij

UWV GAK

Ongelezen bericht door J. Mooij »

Beste mensen,

Kennen jullie deze al, het nieuwe telefoonnummer van het UWV GAK 0900 - 9294??

:shock: Ik wel! :shock:

Je krijgt dan contact een aardige heer of dame van het Klantencontacten Centrum, legt je vraag neer bij deze heer of dame en wordt binnen 24 uur teruggebeld (of helemaal niet).

Hè??

Ja, je leest het goed. De meest simpele vragen, daar hebben ze bij het klantencontacten centrum geen antwoord op.

Maar één voordeel, je dan nu bewijzen door middel van ditzelf logsysteem dat je gebeld heb!

Service of niet????????? Nee dus. Het irriteert mij mateloos dat het meer regel dan uitzondering wordt dan bedrijven en daarmee ook de mensen die er werken zich verschuilen achter zogenaamde procudures die alleen op papier prachtig zijn. Jak! Flexibiliteit is tegenwoordig een vies woord in plaats van een vereiste!

Gast

Re: UWV GAK

Ongelezen bericht door Gast »

Weet je wat ook zo leuk is aan dat nieuwe nummer van 't GAK?
Niet voor iedereen bereikbaar. :evil: :evil:
Als je een blokkade hebt op je telefoon voor 0900,andere 09-nummers en mobiele nummers kun je ze dus niet bereiken.
Heb je een pre-payd mobieltje kun je hun ook niet bereiken.
Moet je ze eens horen als ze jou niet kunnen bereiken :cry: :cry:

Gast

Re: UWV GAK

Ongelezen bericht door Gast »

Kreeg een brief van uwv over mijn wao uitkering, met daarin de naam van de contactpersoon die ik moest contacten. Heb t nummer jawel dat 0900 nummer gebeld en dan krijg je dus een call center he, zoals veel bedrijven.

Persoon die ik moest hebben kenden ze niet en konden dus niet doorverbinden......maar er werd een terugbel briefje gemaakt en binnen 24 uur moest ik teruggebeld worden.

4 dagen later...............werd ik teruggebeld maar niet door de juiste persoon. Dus dat schoot niet op. Gelukkig kende deze persoon wel de man die ik hebben moest dus uiteindelijk heb ik na een week hem kunnen spreken.

meekhof
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 aug 2004 23:56

Re: UWV GAK

Ongelezen bericht door meekhof »

IK BELDE MET HET K.C.C VAN HET UWV EN ZE BEWEREN DAT IK NIET IN HUN SYSTEEM VOOR KOM
TERWIJL IK EEN WEEK DAARVOOR UIT DE ZIEKTEWET BEN GEGOOIT :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
IK BEGRIJP DAT HET WARM IS MAAR HIER SNAP IK HET NIET MEER.



WIE WEL?????

Gast

Re: UWV GAK

Ongelezen bericht door Gast »

wat ik nou zo belachelijk vind, dat er overal geld aan verdiend moet worden.
ik bel al een geruime tijd via 1601 1/2 cent per minuut.
en nu met die stomme 0900 nummers moet ik weer meer betalen.
grrrr.

Keesjan
Berichten: 698
Lid geworden op: 30 jun 2004 14:36

Re: UWV GAK

Ongelezen bericht door Keesjan »

wat ik nou zo belachelijk vind, dat er overal geld aan verdiend moet worden.
Er mag geen geld verdiend worden? Dan weet ik het goed gemaakt. Lever je steun in en ga als vrijwilliger achter de telefoon zitten bij het UWV. Zonder salaris uiteraard, want geld verdienen mag niet...

Gert K.

Re: UWV GAK

Ongelezen bericht door Gert K. »

Er mag geen geld verdiend worden? Dan weet ik het goed gemaakt. Lever je steun in en ga als vrijwilliger achter de telefoon zitten bij het UWV. Zonder salaris uiteraard, want geld verdienen mag niet...
Natuurlijk mag er geld verdiend worden K.J., maar geld wordt niet alleen aangegeven met een €-teken, er staat vaak ook een getal bij en zelfs nog een punt en komma (€ 0,00 of € 1000.000,00).
Men heeft nogal ééns moeite met een juiste plaatsbepaling van deze komma en dat heeft niets te maken met 'voor niets gaan werken'.

Mvg Gert

Keesjan
Berichten: 698
Lid geworden op: 30 jun 2004 14:36

Re: UWV GAK

Ongelezen bericht door Keesjan »

Jij hebt al helemaal niks te maken met de mate waarin een bedrijf geld wil verdienen. Sommige mensen rekenen anderen rijk. Ze doen net alsof al het geld in het bezit is van bepaalde personen als er grote bedragen genoemd worden. Helaas. Alles kost geld en als het UWV mensen moet neerzetten achter de telefoon, dan kan het inderdaad gaan om een bedrag met een paar nullen. En wat dan nog? Het heeft alles te maken met "voor niks werken". Niemand werkt gratis. Zij ook niet. Personeelskosten zijn kosten die gemaakt moeten worden als je mensen in dienst neemt. Daar is het geld van het telefoontje ook voor bedoeld. Men moet met de belkosten iedereen betalen die achter de telefoon zit. Dat bedrag kan pas omlaag als iedereen die daar zit gratis wil werken. Dat is in deze maatschappij niet zo. Daarom daag ik iedereen uit om daar gratis te gaan zitten zodat het bedrag omlaag kan. Wil je dat niet? Kap dan aub met klagen, want je bent precies hetzelfde.

Gast

Re: UWV GAK

Ongelezen bericht door Gast »

nou keesjan
volgens mij werk jij daar.
zit jij ook op die dure stoelen en dure bureaus.
ze kunnen wel teveel geld uitgeven aan onzinnnige dingen
het gaat mij erom dat er weer duurdere telefoonnummers gebruikt worden
en voor niks werken mag niet van jullie
ik zou best vrijwilligerswerk willen doen, maar je word direct gestraft als je dat doet.
hou toch op man.
weet waarover je praat.

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: UWV GAK

Ongelezen bericht door JH »

De meest simpele vragen, daar hebben ze bij het klantencontacten centrum geen antwoord op.
En daarom komen ze met die meest simpele vragen waarop de antwoorden wellicht voordehand liggen door zelf eens logisch na te denken hier op het forum terecht ?

Een klantenservice kan en mag niet alle vragen beantwoorden, juist omdat er veel procedures en regelgeving aan vastsitten. Wanneer zij dat wel doen dan heeft de vraagsteller een stok achter de deur en kan hiermee de beschuldigende vinger wijzen naar de instantie.

Lanny

Re: UWV GAK

Ongelezen bericht door Lanny »

De kosten voor een telefoontje naar het KCC bedragen de kosten van een lokaal telefoongesprek, dus in sommige gevallen zelfs nog goedkoper dan bellen naar uw eigen regionale contactkantoor.

De medewerkers van KCC doen hun uiterste best om uw vragen te beantwoorden en mochten zij het antwoord niet weten dan is het inderdaad de bedoeling dat u door uw contactpersoon teruggebeld wordt. Uit peilingen is gebleken dat dit in de meeste gevallen ook binnen de daarvoor gestelde termijn gebeurt.

U kunt zich misschien wel voorstellen dat dit de medewerkers op de kantoren een heleboel tijd scheelt.

Bak

Re: UWV GAK

Ongelezen bericht door Bak »

De kosten voor een telefoontje naar het KCC bedragen de kosten van een lokaal telefoongesprek, dus in sommige gevallen zelfs nog goedkoper dan bellen naar uw eigen regionale contactkantoor.
Ik bel ook Pre-Select maar dat kan met dit soort nummers niet .
Dus veel meer dan het lokale tarief.
Niet dat ik gebruik van dit nummer maar je ziet dit ook steeds meer bij andere bedrijven.
De enigste uitzondering is de girofoon.
Kpn is de lachende derde ib deze natuurlijk..


Over het UWV kan ik alleen maar negatief zijn .
Terwijl steeds meer wordt gezeurd over WAO`ers en mensen die te lang ziek zijn wordt daar van alles verspilld.
Na het belachelijke goude kranen verhaal hoor je nu weer dat Gijs Wanders en Gijs Wanders en Annette van Trigt. daar even wat bijverdienen
http://www.kro.nl/reporter/home.asp

J.Kuijl
Berichten: 18
Lid geworden op: 19 aug 2004 15:34

Re: UWV GAK

Ongelezen bericht door J.Kuijl »

:oops:
Laatst gewijzigd door J.Kuijl op 07 nov 2004 14:18, 2 keer totaal gewijzigd.

Angeleyez_z

Re: UWV GAK

Ongelezen bericht door Angeleyez_z »

ipv te bellen naar t UWV schrijf je gewoon een briefje. ouderwets maar net zo effectief.

Gesloten