Het grootste deel van de Nederlandse bevolking vind het belachelijk om belasting te moeten betalen over ontvangsten die ze nog niet hebt gekregen.
Wat zou Dijsselbloem ervan vinden als Europa alvast voorschot vraagt over begrotingsjaar 2015.
Hij piepte al, maar zat er zelf bij toen de afspraken zijn gemaakt over 2014.
Hoe haalt hij het dan in zijn hoofd het dat wel van de Nederlandse bevolking te verlangen.
Daar zul je wel een hoogopgeleide econoom voor moeten zijn.
Geld creëren over geld dat er niet is.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Voorlopige aanslag over 2015
Re: Voorlopige aanslag over 2015
Waar heb je het over?
Een zelfde groep vind het belachelijk om belasting terug te krijgen over uitgaven die nog niet gedaan zijn. Denk hierbij aan hypotheek rente aftrek e.d.
Wat is er nou mis mee om de te betalen belastingen elke maand af te dragen, net zoals u op uw energie rekening maandelijks een voorschot betaald, uw premie van de verzekeringen maandelijks betaalt, tot aan de wegenbelasting toe.
Wat is er nou mis mee om de te betalen belastingen elke maand af te dragen, net zoals u op uw energie rekening maandelijks een voorschot betaald, uw premie van de verzekeringen maandelijks betaalt, tot aan de wegenbelasting toe.
je kan gespreid betalen, dan betaal je over geld wat wel verdiend is op het moment dat het verdiend is , niets mis mee.
Gaat de voorlopige aanslag erg uit d epas lopen met de realiteit, om welke reden dan ook, kan je gewoon een aanpassing van de aanslag vragen.
Gaat de voorlopige aanslag erg uit d epas lopen met de realiteit, om welke reden dan ook, kan je gewoon een aanpassing van de aanslag vragen.
-
witte angora
Belasting betalen over geld dat ik nog niet gekregen heb? Sorry, bij mij wordt de inkomstenbelasting keurig volgens de tabellen van mijn bruto-inkomen afgehouden. Als ik geen aftrekposten heb, kom ik precies uit.
Waar gaat dit over?
Waar gaat dit over?
Welke belasting moet je dan betalen?Old Dean schreef:Het grootste deel van de Nederlandse bevolking vind het belachelijk om belasting te moeten betalen over ontvangsten die ze nog niet hebt gekregen.