LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vrijstelling gem. belastingen.

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.
wilhelmima1

Re: Vrijstelling gem. belastingen.

Ongelezen bericht door wilhelmima1 »

wilhelmima1 schreef:
24 feb 2019 11:06
Theotrucker schreef:
24 feb 2019 10:47
Iemand die op moet komen voor administratieve luiheid van de overheid en die verbijsterd is dat ze denken dat iemand ooit met zo'n bedrag aan kan komen zal ondertussen wel met beide voeten op de grond terechtgekomen zijn. Er is nu een week om dus er zal wel klare wijn geschonken zijn.
Zal wel hele zure wijn zijn :mrgreen:
Maar om even met 2 voeten op grond terechtkomen
Lees dit maar eens
https://www.bol.com/nl/p/schaarste/9200 ... gJH2fD_BwE

Theotrucker

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Azijn zal het wel geweest zijn.

moederslink

Ongelezen bericht door moederslink »

Nullified schreef:
17 feb 2019 16:43
Tot mijn verbijstering .......
schreef: Dit klinkt voor mij als iets wat totaal buiten mijn handen ligt en waar ik de enige ben die voor administratieve luiheid op moet draaien .........

ik kan wat feedback gebruiken hier want ik weet het even niet meer. Wat zijn mijn opties?
Hoe kunt u verbijsterd zijn? U heeft toch echt zelf kennelijk nooit de status van uw aanvraag geverifieerd.
U heeft deze aanvraag gedaan en vervolgens gebeurt er 2 jaar lang niets...
Het ligt niet buiten uw handen ...u dient dit zelf ook actief te blijven volgen....

En nu heeft u uw feedback gekregen ....en nu?
Helaas hebben we sinds uw OP niets meer teruggekoppeld gekregen.
Noch over het vervolg, noch over uw eventuele zelfreflectie...
Misschien is het wel zo correct om ook uw hand in eigen boezem te steken en ons tegelijkertijd ook eens verder te informeren over de stand van zaken.....het hoeft niet natuurlijk !
Maar u vraagt hier wel om hulp/ feedback , dus dan kunt u ook ingaan op de aan/opmerkingen, toch?

Gesloten