LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Waarom deze overheid rustig z'n gang kan gaan met "graa

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.
Hydrocephalus

Waarom deze overheid rustig z'n gang kan gaan met "graa

Ongelezen bericht door Hydrocephalus »

Het antwoord is heel simpel: Er wordt gebruik gemaakt van een eigenschap die de meerderheid van het volk bezit: EGOISME ! Met z'n allen willen we gemiddeld genomen geen offers brengen om de graaiers in deze maatschappij te stoppen en DAT weten diezelfde graaiers maar al te goed. Wat betekenen 25000 protesterende mensen, welke a.s. 2 oktober worden verwacht op het malieveld in Amsterdam, op de vele miljoenen inwoners van dit land. De graaiers zullen dat "handjevol" gewoon uitlachen (zoals al eerder gebeurd) en gewoon doorgaan met hun graaispelletjes......Ik denk persoonlijk, dat "den haag" met 1 ding niet serieus rekening houdt: Er wordt tweedracht gezaaid tussen de werkende (t/m modaal) en de niet-werkende; dat kun je opmaken uit discussies op diverse fora (waaronder dit) Als het zo doorgaat, zou e.e.a. straks wel eens uit de hand kunnen lopen. Want laten we eerlijk zijn: Al hoe tolerant we met z'n allen ook zijn (t.a.v. de graaiersmaatregelen), de grens van die tolerantie is in zicht.

Inter

Re: Waarom deze overheid rustig z'n gang kan gaan met "graa

Ongelezen bericht door Inter »

Dat hoor je inderdaad steeds meer .
Wordt veel te veel gekeken naar mensen die ziek zijn of van uitkering leven .Maar er zijn zoveel andere oorzaken waarvoor alles zo duur is.
Topmangers is de zorg bijvoorbeeld.
Heb niks tegen die wat meer verdienen maar als je hoort dat een werknemer moet inleveren ten koste van bepaalde salarissen van topmanagers dan krijg je natuurlijk weinig begrip daarvoor als bestuurder.

Met het Malieveld bedoel je natuurlijk in den Haag.
Maar hiervoor weet ik niks van wel dat er in Rotterdam een grote demonstratie is .Helaas is het vaak moeilijk voor mensen met een ziekte om mee te doen .
Al geloof ik ook dat het allemaal heel weing helpt .

sprokkel

Ongelezen bericht door sprokkel »

Als een ieder nu eens zou voorstellen wat het is, om werkeloos te worden, ziek te worden en in de wao te belanden, zich voorsteld hoe je ouders of straks zelf opgevangen worden in een verpleeg of bejaarden instelling, dan hoop ik dat die mensen die dat kunnen zich straks niet alleen in rotterdam, maar ook op 2 oktober in amsterdam laten zien.

Keesjan

Ongelezen bericht door Keesjan »

En maar demonstreren en zeuren. Mag ik vragen wat voor "offers" jullie brengen aan de maatschappij?

Gert K.

Ongelezen bericht door Gert K. »

Geplaatst op 27 Aug 2004 23:07 door Keesjan

--------------------------------------------------------------------------------

En maar demonstreren en zeuren. Mag ik vragen wat voor "offers" jullie brengen aan de maatschappij?
@KeesJan

Ik werk, ruim 35 jaar 'keurig netjes' van 07:30 tot 16:30, houd mij bezig met betalen van 'de vele' verplichte premies e.d. en probeer ook een gezin met drie kinderen in 'leven' te houden.
Betaal mij verder 'blauw' aan vaste lasten en kosten levensonderhoud en erger mij rot aan mensen die dat niet 'willen' zien.
Dat soort mensen hebben maar één doel, zo snel mogelijk 'binnen' zijn.
En om jou te vertellen wat het woord 'binnen' betekent, lijkt mij niet echt nodig.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Genoeg offers .
Misschien tot dakloze omdat je huur niet meer kan betalen .
Het betreft niet alleen uitkeringtrekkers .Ook als werknemer met een ziekte .

Ze willen je allemaal monddood maken door met ontslag te dreigen maar we gaan door.
Desnoods zonder tanden want de tandarts is nu al niet meer te betalen door k-u-t kabinet.
Zoek het maar allemaal uit al heb je geen duit.
Ga lekker is de VS leven want dat gebeurt er hier als het zo doorgaat.

Gesloten