Waarvan de polisvoorwaarden blijkbaar ongestraft gewijzigd mogen worden als iemand al van zo'n verzekering gebruik maakt; Je huis staat in de fik en de brandverzekring wijzigt tijdens die brand maar even de voorwaarden........WAO en WW is een werknemersverzekering
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] wao keuring
Re: wao keuring
Even een opmerking !
Wat ben ik blij dat ik meteen bij invoering van de WAO gat verzekering,deze meteen heb opgezegd!!!!!!
Wat heb je eraan ? je komt er tocht niet meer in.
Ik spaar de premie nu lekker zelf.
Groet
Wat ben ik blij dat ik meteen bij invoering van de WAO gat verzekering,deze meteen heb opgezegd!!!!!!
Wat heb je eraan ? je komt er tocht niet meer in.
Ik spaar de premie nu lekker zelf.
Groet
Ik ben ook verzekerd tegen het WAO-Gat maar ik krijg geen cent meer.
Maar klagen helpt toch niet .
Maar klagen helpt toch niet .
Mensen tot 55 jaar worden nu herkeurd voor de wao,de regering zegt dat de wao alleen geldt voor mensen die echt niks meer kunnen.
Daar sta ik volledig achter,alleen vind ik dat de herkeuringen moet gelden voor mensen tot 65 jaar,en iedereen die ten onrechte een wao uitkering heeft verkregen die terug moet betalen tot de laatste cent.
Want er lopen in Nederland nog steeds teveel mensen rond die met de toneelschool in de wao terecht zijn gekomen.Bovendien vind ik dat er bij wao ers die ouder dan 65 zijn steekproefs gewijs herkeuringen moeten plaats vinden om hen die in het verleden ten onrechte een uitkering verkregen hebben alsnog te straffen
Daar sta ik volledig achter,alleen vind ik dat de herkeuringen moet gelden voor mensen tot 65 jaar,en iedereen die ten onrechte een wao uitkering heeft verkregen die terug moet betalen tot de laatste cent.
Want er lopen in Nederland nog steeds teveel mensen rond die met de toneelschool in de wao terecht zijn gekomen.Bovendien vind ik dat er bij wao ers die ouder dan 65 zijn steekproefs gewijs herkeuringen moeten plaats vinden om hen die in het verleden ten onrechte een uitkering verkregen hebben alsnog te straffen
Beste gast,
Dit zijn personen die tot 65 jaar ten onrechte geprofiteerd hebben van de maatschappij en met toneelschool hun pensioen gehaald hebben,omdat ze te lui waren om te werken en liever op hun gat zaten.
snap je nu mijn bedoeling,of behoeft het nog meer uitleg,er lopen nog zat van die gasten rond in ons land.
Dit zijn personen die tot 65 jaar ten onrechte geprofiteerd hebben van de maatschappij en met toneelschool hun pensioen gehaald hebben,omdat ze te lui waren om te werken en liever op hun gat zaten.
snap je nu mijn bedoeling,of behoeft het nog meer uitleg,er lopen nog zat van die gasten rond in ons land.
Janssen,
Gefrustreerd omdat je voor het eindexamen van de toneelschool gezakt bent? geen wao-uitkering? waarom alleen wao-ers? wat dacht je van beroeps ww-ers of de eeuwige student?
Get a life in plaats van hier te lopen zeuren
Gefrustreerd omdat je voor het eindexamen van de toneelschool gezakt bent? geen wao-uitkering? waarom alleen wao-ers? wat dacht je van beroeps ww-ers of de eeuwige student?
Get a life in plaats van hier te lopen zeuren
Wat heeft dat nog voor zin .Mensen van 45 jaar tot 55 jaar zijn pas in 2006 jaar aan de beurt voor een keuring .Daar sta ik volledig achter,alleen vind ik dat de herkeuringen moet gelden voor mensen tot 65 jaar,en iedereen die ten onrechte een wao uitkering heeft verkregen die terug moet betalen tot de laatste cent.
Als je dan de tijd gaat rekenen hoelang het nog duurt voor de 55 + die dan daarna aan de beurt moeten gaan komen volgens jou dan is het niet meer de moeite meer om die mensen nog uit de WAO te gooien.
Want 65 jaar is niet meer zolang meer.
Kost daardoor administratief erg veel bovendien de kans op goedkeuringen door hun leeftijd worden steeds minder .
Er is hierin wel onderscheid gemaakt voor de bestaande gevallen.
Nieuwe (na 1-1-2004) komen wel in aanmerking voor de strengere keuringen.
Ik zou wel eens willen weten hoe je geld kan terugvorderen van iemand die ooit toen is afgekeurd volgens de toen geldende regels.
Hij heeft immers wettelijk gezien geen fraude gepleegd.
Mensen die ooit door hun baas in de WAO zijn gegooid omdat dit zo makkelijk was worden steeds minder omdat alles al veel eerder is aangescherpt .
Je kletst echt dom want hoe kan je nu bepalen of iemand die ziekte niet werkelijk heeft gehad .Want als je op dat moment keurt kan de situatie wel zijn verbeterd .Bovendien vind ik dat er bij wao ers die ouder dan 65 zijn steekproefs gewijs herkeuringen moeten plaats vinden om hen die in het verleden ten onrechte een uitkering verkregen hebben alsnog te straffen
Genezing kan dus ook door rust komen
Ik zal maar gauw nog een lijkschouwing ook houden want misschien had die toen wel geen kanker .
Maar volgens mij ben je zelf mislukt.
Ik speel nu in de nieuwe film van Floris .
Veel beter dan toneel.
Ik merk aan de meeste berichtjes op dit forum dat mensen niet weten hoe 'leuk' het is om in de WAO te zitten. Ik ben 32 jaar en 100 procent afgekeurd. Het woord alleen al zeg. Een auto keur je goed of af, een mens toch niet?? Als je nieuwe mensen leert kennen is de 'vriendschap'heel snel voorbij als je tijdens een etentje niet met het duurste van het duurste op tafel komt, als je chips en nootjes van C1000 huismerk presenteert. En als 'de groep' dan naar de Musical Lion King wil met een weekendje Scheveningen erbij moet je afhaken. DAT wordt niet geaccepteerd. 'Waarom werk je niet gewoon? Dat doet toch iedereen ?? Mijn klachten zijn neurologisch (NIET psychisch) en ook lichamelijk maar dat ziet niemand. Ik ben druk bezig met omscholing maar UWV wil dat niet betalen ?? Wat moet je dan?? 'lekker' in de WAO blijven? Zo lekker vind ikdat dus echt niet !!!
@ mamajoha Ja echte vrienden heb je pas als er nog mensen naar je toe komen als je ziek bent.
Die mensen die je van de buitenkant keuren zijn het ergste.
Dan speel je natuurlijk toneel .
Ben nog niet voor 80% afgekeurd dus het ziet er financieel er dadelijk er nog slechter eruit .
Met dank aan het UWV ben ik ontslagen bij me laatste werkgever .
Die mensen die je van de buitenkant keuren zijn het ergste.
Dan speel je natuurlijk toneel .
Ben nog niet voor 80% afgekeurd dus het ziet er financieel er dadelijk er nog slechter eruit .
Met dank aan het UWV ben ik ontslagen bij me laatste werkgever .
Ik heb ook altijd gezegd dat ik liever helemaal in de kreukels in het ziekenhuis had gelegen dan dat ik (zoals nu) een herseninfarct kreeg. Dat laatste is niet zichtbaar, het eerste wel. En mensen oordelen nogal snel. Ik zie in deze discussie ook vaak staan: 'onterecht geprofiteerd' Alsof ik profiteer van de voorzieningen in Nederland. Ik zou liever mijn handicap niet hebben en 32 uur werken zoals 3 jaar geleden. Dan woonde ik luxer, hoefde niet elk dubbeltje om te draaien en ja. Dan heb je meer 'vrienden'....
Ik bedoelde aan de buitenkant keuren .
Maar je bent 100% wel afgekeurd. Is financieel wel beter als 65-80% .
Niet dat het prettig als je op deze manier wat meer vrije tijd hebt.
Van dit kabinet raak je maar alleen maar van de stress al ben ik alleen voor lichamelijke klachten gedeeltelijk afgekeurd.
Maar politici kunnen makelijk praten die maak toch gebruik van allerlei regelingen als ze zelf ooit ziek worden.
Maar je bent 100% wel afgekeurd. Is financieel wel beter als 65-80% .
Niet dat het prettig als je op deze manier wat meer vrije tijd hebt.
Van dit kabinet raak je maar alleen maar van de stress al ben ik alleen voor lichamelijke klachten gedeeltelijk afgekeurd.
Maar politici kunnen makelijk praten die maak toch gebruik van allerlei regelingen als ze zelf ooit ziek worden.
Het is helaas een feit dat mensen pas begrijpen wat ziek zijn is als ze het zelf zijn. Uithalen naar een ander is wel zo gemakkelijk, en dan maar klagen dat de regering dat ook doet. Ik was ooit 100% afgekeurd, en heb er alles maar dan ook alles aan gedaan om weer 50% aan het werk te kunnen. Daar ligt mijn focus nu. Daarnaast is er niets meer. In mijn vrije tijd ben ik te moe om van de geneugten des levens te profiteren. Op vakantie gaan is te vermoeiend, dus dat gaat ook niet meer. Het reizen kan ik niet meer opbrengen. Ik zou zo weer voor 100% in de WAO kunnen, maar de openbare opinie daarop zorgt ervoor dat ik dat niet doe. Zelfs de keuringsartsen vinden dat ik erg ver ga. Het is door en door triest dat mensen denken te mogen oordelen over situaties waar ze duidelijk niets van weten. Er zijn zeer zeker personen die misbruik maken. Generaliseren is wel erg simplistisch. Zo worden de problemen van de regering op de gewone man afgeschoven. Ik heb 25 jaar alle premies die ik moest betalen betaald. Heb ik dan geen recht op een WAO-uitkering als ik ziek wordt? Ik gun iedereen dat hij zonder slag of stoot zijn pensioengerchtigde leeftijd bereikt, maar het zou goed zijn als de mensen die denken zo naar een ander te moeten uithalen zelf eens mochten proeven hoe geweldig het is. Ik heb weinig last van negatieve opmerkingen omdat ik voor de helft werk en het eigenlijk niet kan. Dan ben je een held. Wat een walgelijk gedoe.
Aan de nieuwe FLORIS
Gelukkig heeft het kabinet vandaag een aanvang gemaakt aande zaken die ik hier al eens gemeld heb.deze mensen zijn goed bezig.
vervolgens ,kijk eens in de spiegel dan zie je wie er dom kletst.
Volgens mij ben je van de toneelschool naar de film gegaan en dat doet mij denken aan toen ik een klein jongetje was zo'n 44 jaar geleden ,toen keek ik naar de fabeltjes krant op een zwart-wit tv en jij doet me denken aan truus de mier,voor de nieuwe floris kom jij miet in aanmerking ,daar ben jij veel te stom voor.
Voorts deel ik je mee,dat ik al 35 jaar werk in een zeer zwaar beroep en nog geen dag verzuimd heb wegens ziekte of andere flauwekul en dat er dagelijks aan mijn shirt getrokken wordt door werkgevers om bij hun te beginnen.dus die problemen heb ik niet.
maar ik moet er wel flink aan betalen.
Daarom ben ik voorstander van verzekeringen die niet collectief zijn maar een ieder voor zijn eigen hagje moet betalen,pas dan is het wao probleem ww ,pensioen enz opgelost.
Als dat er is zul je zien dat wij dit soort mensen ineens niet veel meer hebben,want dan piepen ze wel anders.
Gelukkig heeft het kabinet vandaag een aanvang gemaakt aande zaken die ik hier al eens gemeld heb.deze mensen zijn goed bezig.
Volgens mij ben je van de toneelschool naar de film gegaan en dat doet mij denken aan toen ik een klein jongetje was zo'n 44 jaar geleden ,toen keek ik naar de fabeltjes krant op een zwart-wit tv en jij doet me denken aan truus de mier,voor de nieuwe floris kom jij miet in aanmerking ,daar ben jij veel te stom voor.
Voorts deel ik je mee,dat ik al 35 jaar werk in een zeer zwaar beroep en nog geen dag verzuimd heb wegens ziekte of andere flauwekul en dat er dagelijks aan mijn shirt getrokken wordt door werkgevers om bij hun te beginnen.dus die problemen heb ik niet.
Daarom ben ik voorstander van verzekeringen die niet collectief zijn maar een ieder voor zijn eigen hagje moet betalen,pas dan is het wao probleem ww ,pensioen enz opgelost.
Als dat er is zul je zien dat wij dit soort mensen ineens niet veel meer hebben,want dan piepen ze wel anders.
Janssen,
Wat ben jij een gigantisch etterbakje.
Ik hoop dat jij volgende week dusdanig ziek wordt, dat je niks meer kunt.
DAN WIL IK JOU WEL EENS HOREN PIEPEN.
Zeker een bruin hemd aan uit de erfenis van je vader en een armband met een swastika.
Wat ben jij een gigantisch etterbakje.
Ik hoop dat jij volgende week dusdanig ziek wordt, dat je niks meer kunt.
DAN WIL IK JOU WEL EENS HOREN PIEPEN.
Zeker een bruin hemd aan uit de erfenis van je vader en een armband met een swastika.
Helaas voor janssen heeft dit kbinet zijn langste tijd gehad.Wij gaan ze een kopje kleiner maken
Ja ik heb ook jaren gewerkt tot het ineens niet meer gaat.Dat kan iedereen overkomen Om iemand daar nu voor te gaan straffen door hem in de bijstand te gooien gaat veel te ver.Voorts deel ik je mee,dat ik al 35 jaar werk in een zeer zwaar beroep en nog geen dag verzuimd heb wegens ziekte of andere flauwekul en dat er dagelijks aan mijn shirt getrokken wordt door werkgevers om bij hun te beginnen.dus die problemen heb ik niet.
Er zijn een heleboel beroepen waar je dat risico nu éénmaal meer loopt.
Juist door hard te werken .
Het is niet goed dat een gezond mens pas van school thuis blijft .Heb ook ooit vervelend werk gedaan .De werkeloos was toen ook erg hoog .
Maar het gaat er nu om dat er mensen worden gepakt die er niks aan kunnen doen en dat is echt geen toneelspelen .
Het is niet meer zo als 20 jaar geleden .
Met dom kletsen wordt bedoeld dat je mensen tijdens hun pensioen nog met terugwerkende kracht wilt pakken .Dit is onmogelijk om reden die daarbij werd uitgelegd .Dat je dat niet goed leest kan ik ook niet helpen.Gelukkig heeft het kabinet vandaag een aanvang gemaakt aande zaken die ik hier al eens gemeld heb.deze mensen zijn goed bezig.
En leuk z`on verzekering waar je alles zelf mag bepalen.
Niet over nagedacht maar ook hier worden zieke mensen weer extra gepakt.
Aan de andere kant wordt er voor iedereen (ja van topmanager tot bijstandtrekker) de AOW verhoogd .Dus ook weer mensen erbij geven die het echt niet nodig hebben .
Er moet worden bezuinigd maar dit is weer zoiets onlogisch .
Alleen jammer dat daar de meerderheid van de Nederlandse bevolking daar nog meer dan 2 jaar op moet wachten.Helaas voor janssen heeft dit kbinet zijn langste tijd gehad.Wij gaan ze een kopje kleiner maken
Maar de PVDA zal dit niet terugdraaien. Daar voor zal een andere partij moeten komen maar het is altijd dom om niet te gaan stemmen .