| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wat is dit toch Nederlanders ??
-
ONRECHT.HATER
Wat is dit toch Nederlanders ??
Zodra ik met "foute" overheidszaken kom, specifiek gericht op 1 of enkele personen, dan zwijgt het volk en ook de politiek is plots muisstil (En niet alleen op dit forum) WIL of DURFT niemand de waarheid onder ogen te zien betreffende corruptie e.d. ? Zels bekende juristen als de heren Moscovitz en gebroeders Anker zal men niet over deze zaken horen spreken en/of schrijven. Is het dan een ongeschreven regel, dat je je snuffert moet houden over genoemde zaken ? Kom eens met een gemotiveerde reactie op dit bericht....
-
rijksambtenaartje
Re: Wat is dit toch Nederlanders ??
Hoogste prioriteit, ZAKKEN VULLEN, er komen moeilijke jaren aan, EU gaat ons leventje behoorlijk verzwaren. Onrecht e.d. heeft een lage prioriteit en er valt te weinig kredits op te behalen, ONRECHTHATER je bedoelt het goed maar denk ook een beetje aan jezelf,
Leve de zakkenvullerij
Leve de zakkenvullerij
-
den Draayer
Stop toch met dit onzinnig reageren via trosradar, het heeft toch helemaal geen zin, de reacties die je krijgt zijn meestal te dom en achterlijk voor woorden en mocht je schrijven te scherp zijn dan wordt het door de redactie verwijderd.
Zo'n figuur als onrecht-hater moet toch wel een grote maagzweer en beginnende tumoren in zijn lijf hebben, want zijn vaak terechte ergenissen en gevoel van machteloosheid werkt alleen maar slopend.
Ook die domme antwoorden v.b. distributieriem.
Antwoord van Antoinette: trosradar
Enig navragen leert ons dat Franca de kapotte distributieriem heeft achtergelaten in Oostenrijk. Dat is heel spijtig. Alleen aan de hand van dit bewijsmateriaal had kunnen worden vastgesteld of het inderdaad een ondeugdelijke riem betreft. Na de garantietermijn ligt de bewijslast voor ondeugdelijkheid namelijk niet meer bij de ondernemer, maar bij de consument. Omdat de oorzaak van het breken van de riem niet meer vast te stellen is, heeft Franca geen kans meer om de door haar gemaakte kosten terug te krijgen.
Mijn antwoord:
Een distributieriem moet op de juiste spanning gemonteerd worden,
zo niet dan kan de riem breken of eerder slijten (te strak) of verschuiven (te slap) met alle vervelende gevolgen van dien,
nee Antoinette laat zich weer voor de gek houden door nep deskundigen
En zo zijn er tig voorbeelden, wat een waardeloze zooi.
Nee ik geef het op, groeten allemaal, van mij krijgen je geen reactie meer.
Zo'n figuur als onrecht-hater moet toch wel een grote maagzweer en beginnende tumoren in zijn lijf hebben, want zijn vaak terechte ergenissen en gevoel van machteloosheid werkt alleen maar slopend.
Ook die domme antwoorden v.b. distributieriem.
Antwoord van Antoinette: trosradar
Enig navragen leert ons dat Franca de kapotte distributieriem heeft achtergelaten in Oostenrijk. Dat is heel spijtig. Alleen aan de hand van dit bewijsmateriaal had kunnen worden vastgesteld of het inderdaad een ondeugdelijke riem betreft. Na de garantietermijn ligt de bewijslast voor ondeugdelijkheid namelijk niet meer bij de ondernemer, maar bij de consument. Omdat de oorzaak van het breken van de riem niet meer vast te stellen is, heeft Franca geen kans meer om de door haar gemaakte kosten terug te krijgen.
Mijn antwoord:
Een distributieriem moet op de juiste spanning gemonteerd worden,
zo niet dan kan de riem breken of eerder slijten (te strak) of verschuiven (te slap) met alle vervelende gevolgen van dien,
nee Antoinette laat zich weer voor de gek houden door nep deskundigen
En zo zijn er tig voorbeelden, wat een waardeloze zooi.
Nee ik geef het op, groeten allemaal, van mij krijgen je geen reactie meer.
-
Gast
ONRECHT.HATER = Heeft een beetje gebrek aan aandacht.
Nee .
Hij had in het Cabaret van Bak_Ellende moeten gaan zitten.
/
Nee .
Hij had in het Cabaret van Bak_Ellende moeten gaan zitten.
/
Stop toch met dit onzinnig reageren via trosradar, het heeft toch helemaal geen zin, de reacties die je krijgt zijn meestal te dom en achterlijk voor woorden en mocht je schrijven te scherp zijn dan wordt het door de redactie verwijderd.
Ben ik het niet geheel mee eens, u bent dus gewoon iemand die over zich heen laat lopen, maar onrecht hater heeft ten minste het lef om de mensen wakker te schudden, en zijn stem te later horen.
Mensen zoals u zouden eens wakker moeten worden en hun stem en hun gal eens moeten uitspuwen.
Onrecht hater heeft een mening en die kan en mag hij wat mij betrefd hier of op een andere site gaan verkondigen, daarvoor zijn sites als deze voor bestemd, zodat men eens wat aandachtiger waordt aangezien het beleid van balkend ellende en kornuiten.
Ga zo door onrecht hater, voer een open discussie, en schud ze maar wakker, ik ben het op sommige items volledig met je eens.
Daarvoor leven wij in een vrij land(Wat daar ook maar van waar is?).
Zlef heb ik het idee dat men maar als een stel schapen over een dam heen loopt, en dat den Draayer maar eens zijn mening en eens een echte scherpe reactie moet gaan plaatsen hoe hij over deze topic echt denkt, of het nu zin heeft of niet.
Ps is geen persoonlijke aanval op u den Draayer, maar ik ben nu eenmaal zo dat ik fel reageer op mensen die zeggen of typen dat het geen zin heeft in ons land om discussies te gaan voeren.
Ben ik het niet geheel mee eens, u bent dus gewoon iemand die over zich heen laat lopen, maar onrecht hater heeft ten minste het lef om de mensen wakker te schudden, en zijn stem te later horen.
Mensen zoals u zouden eens wakker moeten worden en hun stem en hun gal eens moeten uitspuwen.
Onrecht hater heeft een mening en die kan en mag hij wat mij betrefd hier of op een andere site gaan verkondigen, daarvoor zijn sites als deze voor bestemd, zodat men eens wat aandachtiger waordt aangezien het beleid van balkend ellende en kornuiten.
Ga zo door onrecht hater, voer een open discussie, en schud ze maar wakker, ik ben het op sommige items volledig met je eens.
Daarvoor leven wij in een vrij land(Wat daar ook maar van waar is?).
Zlef heb ik het idee dat men maar als een stel schapen over een dam heen loopt, en dat den Draayer maar eens zijn mening en eens een echte scherpe reactie moet gaan plaatsen hoe hij over deze topic echt denkt, of het nu zin heeft of niet.
Ps is geen persoonlijke aanval op u den Draayer, maar ik ben nu eenmaal zo dat ik fel reageer op mensen die zeggen of typen dat het geen zin heeft in ons land om discussies te gaan voeren.