LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] weer tiener doodgereden door stuntelende bejaarde

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.
Remster

Re: weer tiener doodgereden door stuntelende bejaarde

Ongelezen bericht door Remster »

Dit topic gaat sowieso nergens meer over.

antonh

Ongelezen bericht door antonh »

@ seagoing racer2

ik ben een vrouw van 34 jaar, en semi professioneel rally rijdster.

Waarschijnlijk een verwend meijsje wat het moeilijk heeft tussen de "rally" rijders.

Het zielige meisje kan het niet winnen.

g7blijf eens een keer on topic, of ga anders buiten spelen.

Succes in je "rally" trapauto.
Met zo een kortlontje lijkt me dat het veiligste voor jou.

hharteman

Ongelezen bericht door hharteman »

Dank je G7.

Voor de gene die het aandurft, maak eens zelf een examen, en als het echt om te huilen is, krab jezelf eens achter de oren.

http://www.theorieles.nl/examens/examen ... ntest.html

De resultaten hoeven we niet te weten 8)

G7

Ongelezen bericht door G7 »

als het echt om te huilen is, krab jezelf eens achter de oren.
Nou Harteman.........dat weet ik nu al wel zeker, dat het echt niets zal worden, dus zal vast beginnen met krabben. :oops: :lol:

Remster: Je hebt gelijk......... het gaat hier nergens meer over! :idea:

seagoing racer2

Ongelezen bericht door seagoing racer2 »

Dat het nergens meer overgaat is te danken aan G7 en Anton.
Die hebben gewoon niks te melden

have fun

hharteman

tuuttuut jongens en meiden.
Bewaar de agressie nou maar voor in het verkeer.
Daar zijn we het gewend. :twisted:

antonh

Ongelezen bericht door antonh »

@seagoing racer2,

ik zal me stil houden als jij ons een duidelijke reden geeft waar om de kop boven de topic van jou goed zou zijn.

weer tiener doodgereden door stuntelende bejaarde door verkeerde regelgeving

Bejaarde hebben evenveel recht om te rijden als verwende meisjes die menen dat ze op de openbare weg ook kunnen rally rijden.

ik ben een vrouw van 34 jaar, en semi professioneel rally rijdster.

Zo juist wel weer bij wegmisbruikers gezien wat snelheid kan en doet.

En het gaat wel terdege ergens over.
Jij wilt een hele groepmensen gewoon van de weg hebben omdat ze ouder zijn, noem je zo iets niet discriminatie meisje :?: :?:

G7

Deze hele stelling/topic gaat/ging nergens over.

Jij stelt hier zomaar wat aan de orde, wat je toevallig in de krant hebt gelezen en doet net, of alle ouderen tieners dood rijden en dat pik ik niet.

Laten we het hier maar bij houden en speel lekker verder met je autoracespelletje op de pc. :roll:

angel1978

Ongelezen bericht door angel1978 »

Waarschijnlijk een verwend meijsje wat het moeilijk heeft tussen de "rally" rijders.

Het zielige meisje kan het niet winnen.
verwende meisjes die menen dat ze op de openbare weg ook kunnen rally rijden.
antonh,

Heb je ook nog opmerkingen die wel over het topic zelf gaan en niet over de persoon die het zegt ?
Jij stelt hier zomaar wat aan de orde, wat je toevallig in de krant hebt gelezen en doet net, of alle ouderen tieners dood rijden en dat pik ik niet.
G7, volgens mij heb jij niet zoveel te pikken :wink:
Tenzij je ineens de rol moderator hebt gekregen 8)

G7

Tenzij je ineens de rol moderator hebt gekregen
Oh, gaan we op die toer? Nou goed hoor.

Maar die rol van moderator had jij jezelf toch al toe bedacht? Doe wat je moet doen Angel. Eèn moderator lijkt me wel genoeg en dan was/ben jij al, dus ik bedank hiervoor.

Wat niet wegneemt, dat ik mijn mening hier wel mag neerzetten, net als een ieder.

Sleep well en keep on dreaming.

angel1978

Ongelezen bericht door angel1978 »

Maar die rol van moderator had jij jezelf toch al toe bedacht?
Nee hoor. En ook geen interesse in 8)
Wat niet wegneemt, dat ik mijn mening hier wel mag neerzetten, net als een ieder
Je zet je mening er maar neer... Wonderlijk alleen wel dat een ander dat van jou niet mag, want dat pik jij dan niet :wink:

Daarnaast vind je dat de stelling / het topic nergens over gaat, maar kan het niet laten toch nog even met een sneer te eindigen ( die ook nog over de persoon gaat en niet over het topic zelf ).

Dan kan je reactie verwachten natuurlijk :wink:

Remster

Ongelezen bericht door Remster »

Zoek het ook eens bij jezelf.
Hoe serieus denk je dat een topic kan worden met zo'n titel.

gravedigger

Ongelezen bericht door gravedigger »

Als er een poll bijgezeten had, zou ik gezworen hebben, dar het een topic van venantius was 8)

G7

Wonderlijk alleen wel dat een ander dat van jou niet mag, want dat pik jij dan niet
Angel: Je moet eerst goed lezen en niet mijn zinnen in je quotes uit z'n verband trekken. Natuurlijk mag iedereen zijn/haar mening geven, maar die TITEL van de TS hoef ik NIET te pikken, want dat is niet zo!

Maargoed, weet je wat Angel....? Je mag, zoals gewoonlijk hier op dit forum.... weer het laatste woord hebben, want daar kick je op. Nou, hierbij hoor! :wink: Tot op een ander onderwerp weer. :arrow:

B@rts

Ongelezen bericht door B@rts »

Ontopic:

Ik vind het inderdaad te belachelijk voor woorden dat de overheid jongeren (terecht) met een puntensysteempje in de hand probeert te houden.. Maar dat de gemiddelde senior daar niet aan hoeft..

Ik wil de boel niet stigmatiseren maar de gemiddelde 65+'er heeft zijn of haar rijbewijs gehaald in de tijd dat er nog geen knooppunten bestonden, geen files waren en het veeeeeeeeeeeel minder druk was op de weg..

Veel van deze oldtimers zie je gewoon echt stuntelen achter het stuur.
En omdat helaas de reactiesnelheid van deze bevolkingsgroep vaak ook wat trager dan gemiddeld, maakt het een levengevaarlijke optelsom.
En dan zie je reguliere weggebruikers soms halsbrekende toeren uithalen om deze langzaam reagerende, de juiste weg zoekende weggebruiker te kunnen ontwijken.

Als wij over 30 jaar met z'n allen zwevend in de lucht rijden, zullen de toekomstige bestuurders zich ook groen en geel aan ons ergeren omdat WIJ dan tegen die tijd zitten te stuntelen en te twijfelen..
Maar dan zal ik ook de eerste zijn om toe te geven dat ik m'n rijbewijs in een andere tijd heb gehaald en dat ik misschien niet meer helemaal mee kan met de (tegen die tijd) geldende normen en waarden op de weg..

Gewoon een puntensysteempje voor oldtimers.

hharteman

Ik ben er zeker voor dat er iets moet veranderen wat dat betreft.
Als ik zie wat mijn schoonvader (81) voor toeren uithaalt in het verkeer, dan rijzen de haren je soms ten berge.
Stap wel gewoon in en rijdt even naar Benidorm met een tandemasser caravan.
Heeft de laatste 2 jaar daar wel 3 aanrijdingen meegehad, waarvan 1 totall los.

Ik heb al diverse malen aangekaart dat het niet meer verstandig is dit soort reizen te maken.
Is ook al 2x overvallen op een frans parkeerterrein, want hij is te eigenwijs dat hij naar een camping gaat voor overnachting.
De grote hond die hij altijd bij zich heeft op zijn trips heeft hem gered.

Wat moet ik doen om het veranderen?
Heb hem al verschillende manieren tactisch er over aangesproken.
Hij is zijn hele leven chauffeur geweest, en laat dat dan ook merken.
Eigenlijk moet ik hem onder curatele laten plaatsen, maar dat is wel een hele drastische maatregel.
Na zijn laatste staaroperatie, is hij gewoon weer goedgekeurd om te rijden.
Verantwoord is het echter niet meer.

MLF

Ongelezen bericht door MLF »

Toen ik ooit bij mijn opa in de auto zat heb ik hem per direct mede gedeeld dat hij de auto maar eens aan de kant moest laten staan.
Ik was niet de enige en opa heeft geluisterd, gelukkig.

luc1986

Ongelezen bericht door luc1986 »

Dat er een check up moet komen voor mensen die hun rijbewijs hebben daar ben ik het helemaal mee eens. Maar niet alleen voor ouderen ook gewoon voor jongeren.
Eerste 5 jaar dat je een rijbewijs hebt elk jaar een test en daarna om de 5 jaar. Bij 65e ook een test op 70e weer en daarna om het jaar. Huisarts moet hierbij ook een rol gaan spelen vind ik. Die moet een meldingsplicht hebben als hij denkt dat bv het gezicht vermogen ernstig is gedaalt.

IJskonijn

Ongelezen bericht door IJskonijn »

Ik moet zeggen dat ik het geheel met SR2 eens ben. Ik zeg niet dat de mensen jonger dan 65 betere rijders zijn, absoluut niet, echter is het wel heel vaak zo dat de "oudere" bestuurder voor grote problemen in het verkeer kan zorgen.

En Antonh, wat is er mis met een "Honda Civic"? Ik ben zelf 30 met zeker 10 jaar rijervaring en eigenaar van 2 Civic's (waarvan 1 Civic CRX). Ik kan mezelf een nette normale bestuurder noemen. Weet je wat veel erger is dan "Honda Civic's"? Die gasten in die stationwagens die denken dat ze het recht hebben om als eerste thuis te zijn....

Je leest vooral over de "ouderen" en de "Jongeren" terwijl die "middeklasse" vaak het ergst van allemaal is....

gravedigger

Ongelezen bericht door gravedigger »

'
Een 82-jarige man uit Oisterwijk is woensdag in zijn woonplaats om het leven gekomen bij een verkeersongeval. De man liep rond 16.30 uur ernstig hoofdletsel op toen hij op de Terburghweg op zijn fiets van achter werd aangereden door een jonge automobilist. Hij overleed later in het ziekenhuis, meldt de politie.

De 19-jarige bestuurder van de auto werd na het ongeluk voor verhoor naar het politiebureau overgebracht. Hij verklaarde door de zon te zijn verblind, waadoor hij de fietser niet op tijd zag. Hij is inmiddels in vrijheid gesteld.
En ook zo'n brokkenpiloot zou dus ook een jaarlijkse test moeten afleggen! Jammer dat het verhaal niet vertelt, of zijn rijbewijs is ingetrokken.

Gesloten