| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] welkom Polen
-
Gratissimo
welkom Polen
Nou dat soort probleemlanden ook bij de eu gaan behoren, begin de ellende ook voor ons diefstallen, ****** wel lekker maar o zo gevaarlijk.oneerlijke concurentie werkloosheid dt staat ons nu te wachten
Welkom schorum en tuig sla nu jullie slag wij zouden jullie met open armen weer naar jullie criminele land terug willen stampen.maar helaas wij zijn een land bestuurd door mietjes en mede gangsters.
Welkom schorum en tuig sla nu jullie slag wij zouden jullie met open armen weer naar jullie criminele land terug willen stampen.maar helaas wij zijn een land bestuurd door mietjes en mede gangsters.
Re: welkom Polen
Ach het zijn ook mensen zoals u en ik. Heeft u het boek weleens gelezen "Alleen op de wereld"
Als ik geen geld heb maar wel honger steel ik ook een brood.
Als ik geen geld heb maar wel honger steel ik ook een brood.
-
Gast
jolie coeur steelt geen brood, zelfs niet als bisschop en remi ook niet.
-
jande hollander
Mag lijden dat jullie binnenkort bestolen worden dan praat je wel anders
blinde koe
blinde koe
-
Gast
Yes Gratissimo terug naar de jaren dertig! Als er dan weer een of andere onverlaat opstaat die het net met wat meer bravour en overtuiging zegt dan jij (laten we dus simpelweg stellen een intelligent iemand met charisma), dan hebben we weer een probleem. Zodat onze kinderen direct weer een holocaust met jaartallen etc. kunnen leren bij geschiedenisles. Weet je wat jij bent Gratissimo? Een NUL. Net zo lomp als Jan de Hollander. Ook zo'n dombo.
De Tros zou dergelijke praat moeten verbieden hier. Je kunt een mening hebben over de toetreding, maar niet op een dergelijke manier.
Ik persoonlijk vind het ook niets en ben erg bang voor verhoging van criminaliteit in dit land, je weet op voorhand dat verkrachtingen, doodslag en moorden orde van de dag zullen worden. Illegale arbeid en verbouwingen. En niemand die ingrijpt.
En het allerergste: er zullen broden gestolen worden!
De Tros zou dergelijke praat moeten verbieden hier. Je kunt een mening hebben over de toetreding, maar niet op een dergelijke manier.
Ik persoonlijk vind het ook niets en ben erg bang voor verhoging van criminaliteit in dit land, je weet op voorhand dat verkrachtingen, doodslag en moorden orde van de dag zullen worden. Illegale arbeid en verbouwingen. En niemand die ingrijpt.
-
Gast
Moorden worden nu ook gepleegd hier en verkrachtingen vinden er plaats denk je dat wij Nederlanders zo fijn zijn. Kijk naar de historie van ons land hebben we niet recent 8000 mensen laten vermoorden in Yougoslavie.
-
Gast
Ik heb wel uit mijn eigen verleden (helaas) ervaring met inbraken, zowel zelf als bij buurtgenoten. Dat was alweer rond 1990, en als er mensen gepakt waren waren het altijd Joegoslaven.
Beetje dom om te denken dat criminelen er zich wat van aan trekken of het land waar ze gaan jatten nu wel of niet lid is van de EU, of dat hun eigen land lid is van de EU.
Criminelen die wat willen halen trekken heus wel de grens over.
Beetje dom om te denken dat criminelen er zich wat van aan trekken of het land waar ze gaan jatten nu wel of niet lid is van de EU, of dat hun eigen land lid is van de EU.
Criminelen die wat willen halen trekken heus wel de grens over.
-
Gast
Je zult zelf in nood zijn!
Dan wil je ook dat je gezin het beter krijgt! Welkom Polen en andere landen.
Beetje lompe reacties allemaal van mensen die denken het zo goed weten.
Mensen zijn mensen
maakt niet uit waar ze vandaan komen
allemaal afkomstig van Onze Lieve Heer
en anders allemaal van de APEN.
Dan wil je ook dat je gezin het beter krijgt! Welkom Polen en andere landen.
Beetje lompe reacties allemaal van mensen die denken het zo goed weten.
Mensen zijn mensen
maakt niet uit waar ze vandaan komen
allemaal afkomstig van Onze Lieve Heer
en anders allemaal van de APEN.
-
Grensgeval
Is dit onzin ?Ben niet negatief over Polen .
Maar elk arm land dat er bij komt kost ons land O.A gewoon geld .
Bedrijven sluiten hier en gaan daar na toe omdat ze daar gewoon te weinig verdienen.
Veel makkelijker nu er geen importheffingen meer zijn nu.
Over het andere land Tsjechie dat er ook bij is gekomen .
We kunnen nog wat s e xslavinnen gebruiken hoor hier.
nu wordt het wel heel erg makkelijk.
Een land die veel te weinig aan vrouwenhandel doet.
Verder nog wat coruptie uit de baltische staten .(Dat hebben ze toen goed geleerd van de russen) en Nederland heeft alles .
Leve de nieuwe leden.En zet vooral de grenzen allemaal maar open .
Of zit het hier al niet vol met dat tuig uit Afrika en het Midden-Oosten.
Maar elk arm land dat er bij komt kost ons land O.A gewoon geld .
Bedrijven sluiten hier en gaan daar na toe omdat ze daar gewoon te weinig verdienen.
Veel makkelijker nu er geen importheffingen meer zijn nu.
Over het andere land Tsjechie dat er ook bij is gekomen .
We kunnen nog wat s e xslavinnen gebruiken hoor hier.
nu wordt het wel heel erg makkelijk.
Een land die veel te weinig aan vrouwenhandel doet.
Verder nog wat coruptie uit de baltische staten .(Dat hebben ze toen goed geleerd van de russen) en Nederland heeft alles .
Leve de nieuwe leden.En zet vooral de grenzen allemaal maar open .
Of zit het hier al niet vol met dat tuig uit Afrika en het Midden-Oosten.
-
Ron V
Grensgeval, als jij iedereen over een kam scheert uit bepaalde werelddelen dan ben je niet echt zo bijster snugger, maar als je zegt dat je 8 jaar bent en je ouders zijn racisten of je bent iemand die er niet tegen kan als die 'buitenlanders' meer dan jouw verdienen en beter werk hebben dan ben je even veel waard als een nazi in m'n ogen.
Voorgaande generaties hebben vuil als jij bestreden vroeger en de nazi's verdreven, en vertrouw me maar dat mensen ook nu klaar zijn om dat soort vuil terecht te stellen, daar hebben we gelukkig wetten voor.
Voorgaande generaties hebben vuil als jij bestreden vroeger en de nazi's verdreven, en vertrouw me maar dat mensen ook nu klaar zijn om dat soort vuil terecht te stellen, daar hebben we gelukkig wetten voor.
-
Quasi-Modo
Ik snap niet echt waarom men een reactie geeft op dit topic. Gaarne wil ik met mensen die het wat kan schelen afspreken om dit soort figuren gewoon te negeren. Bij deze!
QM
QM
-
Grensgeval
Echt weer een reactie die er weer niks van begrijpt.Ron V
Gast
Geplaatst op 23 May 2004 19:12 door Ron V
--------------------------------------------------------------------------------
Grensgeval, als jij iedereen over een kam scheert uit bepaalde werelddelen dan ben je niet echt zo bijster snugger, maar als je zegt dat je 8 jaar bent en je ouders zijn racisten of je bent iemand die er niet tegen kan als die 'buitenlanders' meer dan jouw verdienen en beter werk hebben dan ben je even veel waard als een nazi in m'n ogen.
Naar boven
Allereerst ben ik geen acht jaar en met nazi`s heb ik niks te maken.
Dat ons land in de uitverkoop staat mag je weer niet worden gezegd.
Het gaat alleen om feiten of je moet weer gaan zeggen dat statistieken onzin zijn.
Verder heb ik niks tegen de eerste generatie buitenlanders (toen nog gewoon gastarbeiders wat ze nu niet meer zijn).
Daar kan je alleen maar bewondering voor hebben.
Ook hen ik niets tegen Polen zoals gezegd die hier komen werken maar al die misbruikers .
Helaas heb ik door mijn uitspraken in het verre verleden al gelijk gehad.
Maar ja er blijven altijd mensen die je mond willen dicht plakken.
En je dan voor rascist proberen uit te maken.
Overigens als het zo door gaat is ons land geen democratie meer .
Europa gaat ons land regeren lijkt het wel .
-
uitsmijter
Polen doen weekje Nederland om in te breken.
De politie in Zeeland heeft onlangs vier Polen aangehouden die regelmatig een weekje naar Nederland kwamen om in te breken. Volgens de politie waren zij geïnteresseerd in vakantiewoningen/autokraak aan de kust en met name op zoek naar geld, bankpassen en mobieltjes en kosrbare autoaudio.
En Nederland slaapt verder.
De politie in Zeeland heeft onlangs vier Polen aangehouden die regelmatig een weekje naar Nederland kwamen om in te breken. Volgens de politie waren zij geïnteresseerd in vakantiewoningen/autokraak aan de kust en met name op zoek naar geld, bankpassen en mobieltjes en kosrbare autoaudio.
En Nederland slaapt verder.