LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Alle file informatie verzweeg file van 35 km rond Utrecht.
Alle file informatie verzweeg file van 35 km rond Utrecht.
Vandaag 13 september is op de A12 bij Utrecht een enorme file ontstaan van zeker 35 km stilstaand omdat ze alle rijstroken hadden afgesloten. Dit werd verzwegen op alle file meldingen incl. de autoradio !
De file onstond van 07.30 en duurde nog zeker tot 09.00 uur ! Echter bij RTL4 t.v. werd hier wel melding van gemaakt. En flitsmeister is totaal ongeschikt voor betrouwbare file informatie. En dit is niet een incident dat een grote file niet vermeld word want ik dit soort verzwegen files veel vaker tegen. Nederland is al lang te vol.
De file onstond van 07.30 en duurde nog zeker tot 09.00 uur ! Echter bij RTL4 t.v. werd hier wel melding van gemaakt. En flitsmeister is totaal ongeschikt voor betrouwbare file informatie. En dit is niet een incident dat een grote file niet vermeld word want ik dit soort verzwegen files veel vaker tegen. Nederland is al lang te vol.
Re: Alle file informatie verzweeg file van 35 km rond Utrecht.
En wat is nu precies het belang van deze bijdrage. Zo kan ik ook wel gaan schrijven dat er gisteren een rit van RandstadRail uitgevallen is en dat daar geen melding van op de radio geweest is of in de OV app die ik gebruik. Alleen de borden bij naast het spoor gaven juiste informatie.
Lekker belangrijk, Wat is je punt? Ik sta ook wel eens in de file , jammer dan kan er nog steeds niet overheen springen. Gewoon wachten en anders niet de weg op gaan.
Als Nederland te vol is , laat dan je auto staan.
Als Nederland te vol is , laat dan je auto staan.
Was wel degelijk op de (BNR Nieuws-) radio, storing met de matrixborden waardoor ook de extra filestroken niet ingezet konden worden.
Vel succes met emigreren dan maarHessels1 schreef:Nederland is al lang te vol.
ik vind wel dat we met zn allen moeten gaan protesteren op het binnenhof hoor! dit kan toch niet zomaar haha
Er is altijd maar een selectie van files op de radio te horen. En sommige media kijken alleen naar de automatisch elektronisch doorgegeven files. Als er dan een technische storing is, dan is het goed mogelijk dat het systeem ook niet opmerkt dat er een file is. Die staat dan ook niet in het automatische lijstje files en wordt dan niet voorgelezen. Andere media kijken iets verder, dat zouden die files wel kunnen worden gemeld.
En flitsmeister is inderdaad niet bepaald een goede manier om achter files te komen.
En flitsmeister is inderdaad niet bepaald een goede manier om achter files te komen.
In flitsmeister staat ook niet welke stranden schoon zwemwater hebben. Wat is je punt. Flitsmeister is voor flitspalen en mobiele flitsers, niet voor file melding.
Niet met z'n allen, dan staan we weer in de file!kokka schreef:ik vind wel dat we met zn allen moeten gaan protesteren op het binnenhof hoor! dit kan toch niet zomaar haha
-
Dan zou ik voortaan bij RTL4 te rade gaan. Maar kan het zijn dat de informatie nog niet doorgegeven was, om eens wat te noemen? Hoe laat stond je al in de file?Hessels1 schreef:Vandaag 13 september is op de A12 bij Utrecht een enorme file ontstaan van zeker 35 km stilstaand omdat ze alle rijstroken hadden afgesloten. Dit werd verzwegen op alle file meldingen incl. de autoradio !
Wat is de gemiddelde leeftijd hier ? Wat een domme reacties. In Flitsmeister staat wel degelijk een file melding. Dus het is niet enkel voor flitsers. En dan vraagt een guppie wat het punt is ? Moet hier nog op gereageerd worden ?
Hessels1 schreef:Wat is de gemiddelde leeftijd hier ? Wat een domme reacties. In Flitsmeister staat wel degelijk een file melding. Dus het is niet enkel voor flitsers. En dan vraagt een guppie wat het punt is ? Moet hier nog op gereageerd worden ?
Wat een kort lontje heb jij zeg. pffft ga je toch niet de weg op . File staat er heel vaak, kom je er in heb je pech. Guppie
Enige gelijkenis met guppies is er ook wel, die zijn vaak ook met vele........
Maar goed, wat wil TS dan wel graag als reactie lezen ? Dat we het een schande vinden, dat RTL een pluim moet krijgen. Of moeten we nog wat babbelen over de Flitsmeister.
Overigens net ruim te laat thuis, trein defect. Ik zie er nergens een melding van.......
Maar goed, wat wil TS dan wel graag als reactie lezen ? Dat we het een schande vinden, dat RTL een pluim moet krijgen. Of moeten we nog wat babbelen over de Flitsmeister.
Overigens net ruim te laat thuis, trein defect. Ik zie er nergens een melding van.......
Ik zou graag nu Zip25 willen kwooten:
Zip25 schreef:jou moeder
Knullie, ga lekker fietsen!Hessels1 schreef:Wat is de gemiddelde leeftijd hier ? Wat een domme reacties. In Flitsmeister staat wel degelijk een file melding. Dus het is niet enkel voor flitsers. En dan vraagt een guppie wat het punt is ? Moet hier nog op gereageerd worden ?
Maar je geeft zelf aan dat flitsmeister totaal ongeschikt is voor filemeldingen. Vind je nu je eigen bericht een domme reactie?Wat een domme reacties. In Flitsmeister staat wel degelijk een file melding. Dus het is niet enkel voor flitsers.
Wat al is aangegeven, flitsmeister geeft naast flitsers ook wel wat files, maar lang niet alles. Daar zijn andere apps beter geschikt voor.