Zondag 27 juni 2010
Ik ging op reis naar Polen om wat werkzaamheden te doen daar en ging er met eigen auto heen.
Op de a2 ter hoogte van Auentall kreeg ik pech met de auto. Lekke cilinderkop.
Ik bel de Anwb waar ik volledig lid van ben, met europa service, vervangend vervoer en ook heb ik hier de camper bij in en de aanhanger en een doorlopende reisverzekering met een extra risico voor gevaarlijke sporten. (ik betaal genoeg dus)
In eerste instantie was er niks aan de hand en wilde ze mij direct helpen. Tot het moment dat ze mij vroegen waar de reis heen ging. Ik zei dat ik wat werkzaamheden moest doen in Polen. Plotseling zegt de medewerker van de anwb dat ze mij niet kon helpen omdat de reis een zakelijk tintje heeft. Ik stond vol verbazing aan de telefoon.
Ik vroeg aan haar hoe ik dat kon oplossen en vroeg haar dan ook of daar dan een extra abonnement voor is? Dan had ik deze rustig betaald. Maar nee die hebben ze niet. Kortom ze lieten me mooi staan. Ik de Adac bellen en toen deze terplaatse was heeft ook de Adac gebeld met de anwb en ook deze menneer was vol verbazing hierover.
Vervolgens heb ik 135 euro voor de sleep betaald, 90 euro voor de taxi naar een auto verhuur bedrijf, en 350 euro voor de huurauto en vervolgens 350 euro voor het ophalen van mijn auto naar Nederland.
Is dit normaal bij de Anwb? Als dat zo is doen is het beter om te liegen dan de waarheid te zeggen tegen mensen.
Mvg
S.F
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Anwb laat volledig lid in de kou staan.
Anwb laat volledig lid in de kou staan.
Laatst gewijzigd door sietze001 op 14 jul 2010 22:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Anwb laat volledig lid in de kou staan.
Als je nu eens naar de voorwaarden van de ANWB gaat, dan kom je het volgende tegen:
Wegenwacht® Europa Service •
De ANWB Alarmcentrale geeft hulp en
advies 24 uur per dag, zeven dagen per
week, altijd in het Nederlands en is in het
buitenland bereikbaar op telefoonnummer
+31 88 269 28 88. • Er is recht op hulp bij een tijdelijk verblijf in
het buitenland met een strikt privékarakter,
binnen het dekkingsgebied en niet langer
dan totaal 120 dagen per kalenderjaar.
Bij een reis met een gemengd privé- en/of
zakelijke karakter is er géén recht op hulp.
• De kosten voor wegenhulp en sleephulp
worden volledig vergoed tegen overlegging
Ik denk, dat je dit berichtje snel moet veranderen in:
De medewerkers van ANWB zijn slimme mensen!
Wegenwacht® Europa Service •
De ANWB Alarmcentrale geeft hulp en
advies 24 uur per dag, zeven dagen per
week, altijd in het Nederlands en is in het
buitenland bereikbaar op telefoonnummer
+31 88 269 28 88. • Er is recht op hulp bij een tijdelijk verblijf in
het buitenland met een strikt privékarakter,
binnen het dekkingsgebied en niet langer
dan totaal 120 dagen per kalenderjaar.
Bij een reis met een gemengd privé- en/of
zakelijke karakter is er géén recht op hulp.
• De kosten voor wegenhulp en sleephulp
worden volledig vergoed tegen overlegging
Ik denk, dat je dit berichtje snel moet veranderen in:
De medewerkers van ANWB zijn slimme mensen!
ja dat staat er idd ook in maar als ik op vakantie ga en ik koop daar een laptop voor mijn werk is het idem idee dan dan is het prive en zakelijk en ik begrijp de info ook wel maar wat is het verschil met pech en pech onderweg. Maar wie kan me dan een advies geven bij wie ik wel deze service krijg als ik op vakantie ga of zakelijk ga?
Als je deze zin niet had gezegd, was er niets aan de hand geweest, en de WW had jou geholpen.sietze001 schreef:ja dat staat er idd ook in maar als ik op vakantie ga en ik koop daar een laptop voor mijn werk is het idem idee dan dan is het prive en zakelijk en ik begrijp de info ook wel maar wat is het verschil met pech en pech onderweg. Maar wie kan me dan een advies geven bij wie ik wel deze service krijg als ik op vakantie ga of zakelijk ga?
Informeer bij de ANWB, hoe je dit in vervolg kan uitsluiten, daar ben je op het goede adres, en niet hier op het forum!Ik zei dat ik wat werkzaamheden moest doen in Polen.
suc6
Ik adviseer je dringend je mailadres te verwijderen, of heb je trek in allerlei ongewenste mail...of spam?