LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ANWB past de voorwaarden aan, maar communiceerd dit niet goe

Andere onderwerpen over auto en vervoer
db1972
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 apr 2009 13:27

ANWB past de voorwaarden aan, maar communiceerd dit niet goe

Ongelezen bericht door db1972 »

we besloten in 2013 eindelijk het lidmaatschap aan te gaan bij de ANWB, eenmaal aan de telefoon werd ons verteld dat omdat de twee auto's en een motor die allemaal op mijn naam stonden, we in ons huishouden ook maar een lidmaatschap nodig hadden. prima mooie service en we hebben dan ook gelijk Europa service etc. afgesloten.
Pech met de Renault gehad ... netjes geholpen.
Pech met de motor gehad ..... netjes geholpen,en mijn partner werd zelf geholpen terwijl het lidmaatschap op mijn naam stond en de motor ook zolang die maar kon aantonen dat de motor op mijn naam stond, ook dat werd mij verteld aan de telefoon en hem door de monteur.
Nu startte vandaag de Ford niet, het 3e kenteken wat ook op mijn naam en dus lidmaatschap staat, ik moest werken dus mijn vriend ( waar ik mee samen woon en die ook al eens met de motor is geholpen ) die bleef thuis met het pasje en het kentekenbewijs.
Meneer de monteur kwam aan binnen de 60min ( 55min )en vroeg wat er was, vervolgens keek die vreemd naar mijn vriend die redelijk onder de tattoo's zat en vroeg gelijk naar het pasje, prima geen probleem, hij vertelde gelijk dat de auto van mij was net zoals het lidmaatschap en dat dit de vorige keren ook geen probleem is geweest, maar toen kreeg die gelijk tot zijn verbazing te horen dat dit niet mogelijk was, want het pasje was persoonsgebonden, waarop mijn vriend netjes antwoorde; ja net zoals de auto en zal ik je het kentekenbewijs laten zien? de monteur antwoorde daarop precies hetzelfde en mijn vriend gaf aan dat hij op deze manier al eerder gewoon geholpen werd. de monteur reageerde erg arrogant en vertelde hem dat hij het toen verkeerd begrepen had of ze niet goed gecontroleerd hadden, maar mijn vriend is niet achterlijk en weet hoe het was gegaan en hoe ze het hem hadden verkocht zonder verder gezeur de laatste keer, de monteur gaf aan dat hij normaal niet zo alert was (???) maar, omdat hij verschillende kentekens in het systeem zag hij toch wat scherper reageerde en zag dat het niet klopte ( of waren het de tatoeages? ) dat gevoel had mijn vriend eigenlijk wel eerder en die begon zich enigszins te irriteren aan dit irritante manier van werken door die monteur. vervolgens ging die de centrale bellen die na enig nadenken ( via de speaker )aangaf dat de monteur gelijk had en dat we dan eigenlijk 150€ moest betalen voor het 3e kenteken te kunnen helpen of een partnerlidmaatschap af te sluiten???? waarop mijn vriend antwoorde: komen jullie zo aan jullie leden?, jullie verkopen eerst een heel ander verhaal om er vervolgens in een nijpende situatie nog een extra slaatje uit te kunnen slaan? schandalig noem ik dan dit ook. ook leek dit geheel een samenspel van deze twee personen om een extra abo te verkopen? schandalig wederom.
Als iemand zo een gevoel krijgt van jullie mensen, en het gevoel krijgt met de neus aangekeken te worden vanwege zijn tattoeage's, ik was zeer tevreden over de service die ANWB bood maar dit was toch teveel,ik heb dan ook gelijk gebeld met het contactcenter en mijn lidmaatschap opgezegd om in 2015 naar de concurrent over te stappen, overigens kreeg ik wel een hele nette jongeman aan de lijn die de situatie begreep en onbegrijpelijk vond dat een monteur mijn vriend zo een verkeerde indruk gaf en hij adviseerde me dan ook een klacht in te dienen. ( dit is al gebeurd maar of der wat mee gaat gebeuren?
ik ben er sceptisch over. wat me wel opviel was dat zelfs deze jongeman het niet wist en dus eerst navraag moest gaan doen mbt het niet hebben van meerdere kentekens op je lidmaatschap, toen de jongeman terug aan de lijn kwam vertelde hij dat het verhaal van de monteur klopte en dat de ANWB de voorwaarden had veranderd?? ik wist van niks en had ook nergens voor getekend iig, jammer dat dit zo slecht gecommuniceerd word. FLUT van de ANWB die me nog jaren als klant konden hebben gehad, maar ze hebben blijkbaar genoeg klanten om zo met hun klanten en gezinsleden om te kunnen gaan.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: ANWB past de voorwaarden aan, maar communiceerd dit niet goe

Ongelezen bericht door berndv »

db1972 schreef: Nu startte vandaag de Ford niet, het 3e kenteken wat ook op mijn naam en dus lidmaatschap staat, ik moest werken dus mijn vriend ( waar ik mee samen woon en die ook al eens met de motor is geholpen ) die bleef thuis met het pasje en het kentekenbewijs.
Meneer de monteur kwam aan binnen de 60min ( 55min )en vroeg wat er was, vervolgens keek die vreemd naar mijn vriend die redelijk onder de tattoo's zat en vroeg gelijk naar het pasje, prima geen probleem, hij vertelde gelijk dat de auto van mij was net zoals het lidmaatschap en dat dit de vorige keren ook geen probleem is geweest, maar toen kreeg die gelijk tot zijn verbazing te horen dat dit niet mogelijk was, want het pasje was persoonsgebonden, waarop mijn vriend netjes antwoorde; ja net zoals de auto en zal ik je het kentekenbewijs laten zien? de monteur antwoorde daarop precies hetzelfde en mijn vriend gaf aan dat hij op deze manier al eerder gewoon geholpen werd. de monteur reageerde erg arrogant en vertelde hem dat hij het toen verkeerd begrepen had of ze niet goed gecontroleerd hadden, maar mijn vriend is niet achterlijk en weet hoe het was gegaan en hoe ze het hem hadden verkocht zonder verder gezeur de laatste keer, de monteur gaf aan dat hij normaal niet zo alert was (???) maar, omdat hij verschillende kentekens in het systeem zag hij toch wat scherper reageerde en zag dat het niet klopte ( of waren het de tatoeages? ) dat gevoel had mijn vriend eigenlijk wel eerder en die begon zich enigszins te irriteren aan dit irritante manier van werken door die monteur. vervolgens ging die de centrale bellen die na enig nadenken ( via de speaker )aangaf dat de monteur gelijk had en dat we dan eigenlijk 150€ moest betalen voor het 3e kenteken te kunnen helpen of een partnerlidmaatschap af te sluiten???? waarop mijn vriend antwoorde: komen jullie zo aan jullie leden?, jullie verkopen eerst een heel ander verhaal om er vervolgens in een nijpende situatie nog een extra slaatje uit te kunnen slaan? schandalig noem ik dan dit ook. ook leek dit geheel een samenspel van deze twee personen om een extra abo te verkopen? schandalig wederom.
Als iemand zo een gevoel krijgt van jullie mensen, en het gevoel krijgt met de neus aangekeken te worden vanwege zijn tattoeage's, ik was zeer tevreden over de service die ANWB bood maar dit was toch teveel,ik heb dan ook gelijk gebeld met het contactcenter en mijn lidmaatschap opgezegd om in 2015 naar de concurrent over te stappen, overigens kreeg ik wel een hele nette jongeman aan de lijn die de situatie begreep en onbegrijpelijk vond dat een monteur mijn vriend zo een verkeerde indruk gaf en hij adviseerde me dan ook een klacht in te dienen. ( dit is al gebeurd maar of der wat mee gaat gebeuren?
ik ben er sceptisch over. wat me wel opviel was dat zelfs deze jongeman het niet wist en dus eerst navraag moest gaan doen mbt het niet hebben van meerdere kentekens op je lidmaatschap, toen de jongeman terug aan de lijn kwam vertelde hij dat het verhaal van de monteur klopte en dat de ANWB de voorwaarden had veranderd?? ik wist van niks en had ook nergens voor getekend iig, jammer dat dit zo slecht gecommuniceerd word. FLUT van de ANWB die me nog jaren als klant konden hebben gehad, maar ze hebben blijkbaar genoeg klanten om zo met hun klanten en gezinsleden om te kunnen gaan.
Volgensmij was dit altijd al zo. Pasje is inderdaad persoonsgebonden, en er is een Max aan het aantal verschillende auto's waar je hulp voor krijgt, heb het zelf ook meegemaakt. Gaat om aantal kentekens per 12 maanden. Auto's hoeven niet op naam te staan. Bij concurrenten sluit u contracten of op kenteken, zoals routemobiel.

Gesloten