Teleurstelling: •••••Rotterdam woensdag 6 juni 2012
Wij zijn al lid van de ANWB pechhulp vanaf 1981 met het hele pakket inclusief Europa en woonplaats Service en Vervangende Auto Service NL en buitenland daarnaast heb Ik +/- 15 jaar geleden partnervoordeel er bij genomen Ik werd toen zzper en omdat we met 2 auto’s reden een zakelijke auto (taxi) en een privé auto waar we allebei bestuurder op waren dan konden we altijd geholpen worden omdat het lidmaatschappasje persoonsgebonden was, vorig jaar ben Ik met de zakelijke auto nog prima geholpen maar tot mijn grote teleurstelling stond Ik gisteren in de nacht met pech met mijn zakelijke auto en toen Ik de ANWB belde voor hulp kreeg Ik te horen dat ze mij niet konden helpen omdat Ik geen zakelijk abonnement had. Ik wist niet eens dat dat er was omdat mijn abonnement altijd stilzwijgend verlengd wordt. Ik heb auto maar voorzichtig na overleg met de garage vandaag zelf daar naar toe gereden waar het euvel gelijk gratis werd verholpen t'was een lekke stuurbekrachtigingslang. (trouwens een hele goede service van Toyota Blaak Rotterdam)
Toen Ik vandaag naar het contactcenter van de ANWB belde en de medewerkster in het contactcenter alles uitgelegd had zei zij dat ik dat had kunnen lezen in de kampioen en ze had als oplossing dat Ik een zakelijk abonnement naast mijn gewone abonnement kon nemen maar dan zou Ik € 126,00 duurder uit zijn Ik betaal nu € 181,00 per jaar plus € 126,00 zou € 307,00 per jaar worden met 2 auto's omdat ik zzper ben en als je gewoon particulier bent kun je gewoon voor 2 auto, s voor € 181 hulp krijgen omdat als je partnerschap erbij hebt wordt je geholpen (de pasjes zijn persoon gebonden ongeacht welke auto je rijdt ook al is hij van de buurman als het maar niet meer als 2 kentekens zijn). Ik vind dat je als zzper flink benadeeld wordt en daardoor ben Ik erg teleurgesteld in de ANWB pechhulp en denk er over na mijn lidmaatschap op te zeggen mede omdat ik geen hulp kreeg na 32 jaar lid te zijn
En een waarschuwing voor andere zzpers die ook een zakelijke auto en privé auto hebben en nog geen zakelijk abonnement hebben, zodat ze niet voor verassingen komen te staan als ze pech krijgen en denken dat ze geholpen worden terwijl dit niet zo is.
Ik vind het ook nalatig dat ze mij niet per brief op de hoogte hebben gebracht van de verandering want dan had ik het partnerpasje gelijk opgezegt
Mvg.een teleurgestelde klant
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ANWB zakelijk/prive
Re: ANWB zakelijk/prive
Ze hebben je toch schriftelijk geïnformeerd? Het stond immers in het verenigingsblad. Het is ook niet onlogisch dat ze voor zakelijke rijders een apart, duurder, tarief hanteren. Zakelijke rijders maken vaak namelijk heel wat meer KM dan privé-rijders.
Ik ben lid van de ANWB.
Ik ontvang geen verenigingsblad; overigens op eigen verzoek.
Ik ben vast niet de enige.
Hoe had ik dan van deze wijziging moeten vernemen?
Maw, ik vind dat ANWB had moeten weten dat ze niet iedereen bereiken door dit soort wijzigingen in een verenigingsblad te zetten.
Ik krijg twee keer per jaar post van de ANWB: 1X de rekening en 1X het pasje. Hadden ze beter bij deze contactmomenten de wijzigingen kunnen aankondigen.
Los daarvan: ik ben een tevreden klant van de ANWB.
Ik ontvang geen verenigingsblad; overigens op eigen verzoek.
Ik ben vast niet de enige.
Hoe had ik dan van deze wijziging moeten vernemen?
Maw, ik vind dat ANWB had moeten weten dat ze niet iedereen bereiken door dit soort wijzigingen in een verenigingsblad te zetten.
Ik krijg twee keer per jaar post van de ANWB: 1X de rekening en 1X het pasje. Hadden ze beter bij deze contactmomenten de wijzigingen kunnen aankondigen.
Los daarvan: ik ben een tevreden klant van de ANWB.
Soms als Ik er tijd voor heb lees Ik het blad en het aantal kilometers dat je rijdt is afhankelijk wat voor zaak je hebt.kweenie schreef:Ze hebben je toch schriftelijk geïnformeerd? Het stond immers in het verenigingsblad. Het is ook niet onlogisch dat ze voor zakelijke rijders een apart, duurder, tarief hanteren. Zakelijke rijders maken vaak namelijk heel wat meer KM dan privé-rijders.
En Ik ben ook altijd goed geholpen door de wegenwacht tot de laatste keer.
Natuurlijk is het aantal KM afhankelijk van de soort zaak die je hebt. Net als dat je voor privé mensen hebt die niet boven de 1000 km/jaar komen, maar ook die 30.000 per jaar rijden. Maar gemiddeld gezien rijden zakelijke rijders veel meer.
En sturen ze je gelijk met het pasje (of de rekening) niet ook beknopt de voorwaarden mee? Dat is iets wat je wel vaak ziet.
En sturen ze je gelijk met het pasje (of de rekening) niet ook beknopt de voorwaarden mee? Dat is iets wat je wel vaak ziet.
Ik heb de laatste 2 nota's bekeken er wordt niets vermeld over zakelijke of iets omtrend dat onderwerp dat ik de auto op kenteken moest veranderen,dus had ik liever gezien dat ze me gevraagd of ik m'n zakelijke auto op een zakelijk abonnement wou in plaats van te laten rijden zonder recht op pechhulp wat ik niet wist en ieder jaar m'n voorwaarden na kijken als je al zo lang lid bent gaat me wat te ver.kweenie schreef:Natuurlijk is het aantal KM afhankelijk van de soort zaak die je hebt. Net als dat je voor privé mensen hebt die niet boven de 1000 km/jaar komen, maar ook die 30.000 per jaar rijden. Maar gemiddeld gezien rijden zakelijke rijders veel meer.