Jouw tweede vraag heb ik uitgelegd Dat als het is zoals ts het meldt dat ze een screening doen dat het betekent dat mywheels een service heeft verleend. En ik heb uitdrukkelijk gezegd: Ik zeg niet dat dat in dit geval zo is maar de kans is wel aanwezig. Dus plausibels als ze de service hebben verleend.
Zoals moneyman ook zegt:
Dus via de voorwaarden.Mywheels kan inderdaad mogelijk niet ZIJN EIGEN aansprakelijk exonereren.
moneyman zegt
Maar ik geef aan dat als er wel een service is verleend die niet adequaat is, is mywheels aansprakelijk.maar het gaat in dit topic juist om wanpresteren door de huurder, dus NIET mywheels.
Wat moneyman vindt wat hij wankel vindt kan een rechter toch anders vinden. Is geen argument.
En screening kan ik ook niet vinden zoals ik meerdere malen meldt dat ik ervan uit ga wat ts heeft gemeld.
Moneman zegt
Dat zie ik nergens staan. Wel dat ts mywheels heeft aangesproken voor vergoeding buiten gestolen auto om. Auto is gestolen dat is diefstal geen wanprestatie.maar het gaat in dit topic juist om wanpresteren door de huurder, dus NIET mywheels
Jouw conclusie vindt ik momenteel te vroeg genomen. Ts heeft nog niks gemeld over de screening.