Tijdens de wateroverlast in Belgie konden wij het dorp waar wij verbleven niet meer uit. Helaas is onze auto te diep in het water komen te staan doordat de auto voor ons gas gaf en daardoor een golf veroorzaakt, en dat met een hete motor, vastloper dus en de auto is totalloss. Van onze voorganger hebben wij geen kenteken en daarbij vinden wij dat de voorganger het niet schuld is dat onze auto stuk is.
Weet iemand of er ergens een of ander rampenfonds is waar we toch een schadevergoeding kunnen aanvragen? Onze verzekering vergoed namelijk niet alle soorten waterschade en dus is de kans groot dat we geen cent krijgen.
Financieel een strop dus.
Alvast bedankt.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Auto totalloss door waterschade. Wat nu?
Re: Auto totalloss door waterschade. Wat nu?
Ik neem aan dat je het probleem al bij de verzekering hebt neergelegd? Is hier al een inhoudelijk reactie op gekomen? Wellicht kun je eens kijken of je meer informatie kunt inwinnen bij het Waarborgfonds, maar ook hier acht ik de kans klein. Je hebt hier sowieso meer kan als er ook door de politie (bij het wegslepen van de auto) een proces-verbaal is opgemaakt met jullie verhaal. Het blijft een lastige kwestie en ik wens jullie dan ook erg veel succes.
-
Re: Auto totalloss door waterschade. Wat nu?
** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur